Orimattilan Frisbeegolf radan puolesta adressi.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Orimattilan Frisbeegolf radan puolesta adressi..


Vieras

#26

01.11.2016 15:27

Täällä superhieno rata ja sitäkö todella jotkut voivat vastustaa ? En sano enempää vaikka tekisi kerrankin mieli. En kuulu käyttäjiin, mutta nämä tällaiset talkoilla tehdyt jutut ovat niitä joiden kautta Orimattila on joko miellyttävä paikka asua tai tuppukylä josta nuori polvi vieraantuu.

Vieras

#27

01.11.2016 16:12

No käyn puolison kanssa kyseisellä radalla.

Vieras

#28

01.11.2016 16:14

Harrastan lajia.
Petri

#29

01.11.2016 16:34

Yksi lempiradoistani. Mielensäpahoittajia on ilmeisesti liikenteessä, koska eivät ole ottaneet mitään yhteyttä alueella toimintaa ylläpitävään seuraan mahdollisien erimielisyyksien selvittämiseksi.

Orimattila Disc Club ry on mielestäni erinomaista kisatoimintaa ja ahkeraa talkootyötä pyörittävä seura, jonka aktiiviryhmä on varmasti tehnyt kaikkensa niin radan kuin lähiympäristönkin eteen, jotta turvallinen harrastaminen olisi mahdollista.

Vaikka majapaikkani onkin Jyväskylässä, olen itse käynyt radalla useasti tänä vuonna niin harjoittelumielessä ystävien kanssa kuin kilpailemassa SFL:n alaisissa kisoissa. Näillä käyneillä olen käyttänyt aktiivisesti alueen peruspalveluja ja pyrkinyt jättämään oman vaatimattoman osuuteni kuntaan, jonka hienolla radalla olen saanut pelata. Kisajärjestelyt ovat olleet aina ensiluokkaisia ja toivon, että pääsen nauttimaan niissä myös jatkossa.

Allekirjoitettu.


Vieras

#30

01.11.2016 16:45

Koska olen aktiivisesti itsekin mukana työttömille sekä myös työllistetyille  tarkoitetussa liikunta-ryhmässä joka pääasiassa edistää syrjäytymästä ja kannustaa ihmisiä liikkeelle, mielestäni aktiviteettien vähentäminen on ennenkaikkea typerä idea näin pienellä paikkakunnalla kuin Orimattila.


Orimattilan suosio saattaisi jopa kasvaa mikäli täällä olisi mitä tehdä, olen ylpeä niistä ihmisistä jotka luovat tekemistä ja harrasteita niille jotka sitä tarvitsevat ja saa ihmisiä myös sosialisoitumaan ryhmätoiminnan kautta, on se niin vaikeaa selittää byrokraateille jotka näitä ajatuksia laukoo että hei, hankkikaa hyvät ihmiset elämä, koska eiväthän he sitä ymmärrä kun ovat kultalusikasta saaneet.


Se on meidän kaikkien eduksi että myös frisbeegolf säilyy Orimattilan pururadalla jatkossakin.

 

 

Niin ja mielelläni haluan myös pitää Orimattilaan juuri tulleen ulko-salin, tosin  alas ajajiakin jo löytyy siltä lähialueelta koska eivät tykkää että ihmiset parkkeeraavat liian lähelle heidän kulkuväylää, vain muutaman risun tähden.

 


Vieras

#31

01.11.2016 17:21

Frisbeegolf on hieno harrastus ja saa ihmiset liikkumaan.

Vieras

#32

01.11.2016 19:04

Vakiokäyttäjä. Kuluneen vuoden aikana n. 30 kierrosta takana. Hieno rata. Hyvin hoidettu. Hyvin tullut juttuun muiden alueen käyttäjien kanssa. Tervehditty on ja säätä yhdessä kommentoitu.

Vieras

#33

01.11.2016 19:27

Kuten monet muutkin, olen ulkopaikkakuntalaisena käyttänyt frisbeegolfradan lisäksi muita Orimattilan palveluja. Tänä vuonna olen mm järjestänyt työpaikkani virkistyspäivän yli 40 henkilölle Orimattilan frisbeegolfradalla ja hankkinut koko päivän oheispalvelut Orimattilasta. Hyvä frisbeegolfrata ja aktiivinen seura tuovat kuntaan paljon kisaturisteja ja muita matkailijoita. 


Vieras

#34

01.11.2016 20:25

Mahtava maasto ja kaikki maaston/ radan kayttajat eri liikuntamuotojen kayttajaryhmista mahtuvat samaan tilaan. En ole kokenut mitaan vastaavaa muilla radoilla! Loistava fiilis! Kaikki kunnioittavat toisiansa. Jatketaan samaan malliin. Koko perheen harrastus!

Vieras

#35

01.11.2016 20:27

Laji ja lajin etiketti niin muita pelaajia kuin myös ympäristöä kohtaan.

Vieras

#36

01.11.2016 20:45

Haluan että rata säilyy..

Vieras

#37

02.11.2016 05:43

Hyvä rata tykkään. Ei saa hävittää!
Koskenmäki

#38 Re: Re:

02.11.2016 08:08

#13: joopati - Re:  

 Itse Orimattilassa käyneenä en kyllä keksi mitkä paikat ovat näitä vaaratilanteita aiheuttavia? Jokaisella väylällä missä pääsee kohtaamaan edes etäisesti lenkkipolkuja on näkyvyys hyvää. Oikeat syyt vastustaa rataa ovat kyllä muualla kuin turvallisuuden puutteessa.


Vieras

#39

02.11.2016 11:19

Hieno ulkoilulaji tämä Frisbee golf. Käymme puolison kanssa usein Orimattilassa pelaamassa kun on niin kiva rata. En ymmärrä mitä haittaa radasta on muille alueen käyttäjille? Joskus olen nähnyt muutaman lenkkeilijän tai koiran ulkoiluttajan, mutta heitettäessä aina varotaan kaikkia eikä kiekkoa heitetä, jos joku on sektorilla edessä.
Mistä näitä "vastustan kaikkea" tyyppejä löytyy? Eikös ennemmin pitäisi vastustaa keskustassa hengailevia tyyppejä? Kiva että laji vetään nuorisoakin metsiin lenkkeilemään.

Vieras

#40

02.11.2016 13:01

Sukuloidaan Lahdessa useaan otteeseen vuosittain ja silloin tietysti pelaillaan alueen radoilla. Orimattilan rata on kätevästi samalla suunnalla kuin Patomäki ja siellä on mukava käydä rennolla fribarundilla.

Vieras

#41

02.11.2016 13:47

koska harrastan frisbeegolf ja katson et orimattilassa pitää pysyy frisbeegolf radat koska siel on paljon nuorii ketkä harrastaa lajia vanhana paikkakuntalaisena silloin en tiennyt et on rata olas jos oisin tiennyt oisin käyttänyt tilaisuutta hyväks

Vieras

#42

02.11.2016 13:52

Harrastuksia ja paikkoja pitää olla. MYÖS sellaisia joihin varattomillakin on mahdollisuus. Tämä laji on äänetön ja hitaammillekkin sohvaperunoille sopiva kuntoilumuoto. Paikka on myös mitä sopivin.

Vieras

#43

02.11.2016 13:54

Kyllähän nyt ulkoilua ja kivaa tosi monille ja eri ikäisille sopivaa lajia/toimintamuotoa pitää tukea. On erittäin ikävää, että esimerkiksi muutama tyhmästi toimiva henkilö saattaa saada niin paljon huomiota julkisessa mediassa tai ympäristössä, että sen perusteella halutaan lakkauttaa juttuja, mistä on monelle muulle asiallisesti toimivalle henkilölle iloa ja hyötyä. KK
joo

#44

02.11.2016 15:25

#14: joopati - Re: Re:  

 Ihan kiva että osallistut keskusteluun, mutta jospa kävisit radalla, tai lukisit edes adressin, niin vois olla ehkä hieman rakentavampaa palautetta?

Ei tuosta spekuloinnista ja arvailusta ole kenellekkään hyötyä, päinvastoin, ratakartta on jostain vuosien takaa ja sitä on nimenomaan paranneltu turvallisuutta ajatellen, varoituskylttejä on radalla myös mielestäni riittävästi, muistuttamassa siitä järjen käytöstä.


Vieras

#45

02.11.2016 17:28

Allekirjoitin tärkeän asian puolesta. Orimattilassa on muutenkin suppeat harrastusmahdollisuudet, joten ei tarvitsisi yhtään vähentää vaan päinvastoin!

Vieras

#46 Re:

02.11.2016 17:42

Ja rataa on kehuttu !!!!!!

 


Vieras

#47

02.11.2016 18:03

Kirjoitin adressin, koska olen Orimattilasta kotoisin ja käynyt radalla useasti. Rata on edistänyt valtavasti liikkumista ja väen määrä jymylinnan alueella kesäisin on kasvanut

Vieras

#48

03.11.2016 04:03

Minä olen kavereitten kanssa käyny pari vuotta heittelee ja aina siellä on ollut siistiä,se kuka on tätä vastaan,niin keksiköön tähän keskustan kupeeseen samanlaisen paikan,sen tiedän että se ei tuu onnistuu,koska toi on hyvä heitto paikka,joku on taas kattonu kauniitarohkeita ja kuullu vähän meteliä ja todennu tämä ei ole ollenkaan hyvä,jos toi viedään nii mitä me sitten tehdään???!!!!

Vieras

#49

05.11.2016 13:05

Hei kaikille....
Olemme olleet frisbee-golfin lumoissa nyt jo viitisen vuotta. Mikään muu laji ei saa sohvaperunaa niin usein ulos maastoon liikkumaan, kuin tämä laji. Sopii kaikille, jopa vähän raihnaisillekin. Ikään sukupuoleen tai varallisuuteen katsomatta. mikä hienointa, kaikki ovat samaa "sakkia". Säilyttäkää frisbee-golf rata...sillä se kannattaa kaikella tapaa.

Vieras

#50

05.11.2016 21:05

Olen asunut 36-vuotta pururadan vieressä ja lähes päivittäin liikkunut alueella.En ole kertaakaan kohdannut epäasiallisesti käyttäytyviä kuntoilijoita Jymylinnan lenkkeilypoluilla. Fresbeegolfin harrastajia olen kohdannut lenkeilläni usein ja he ovat olleet hyvin kohteliaita ja antaneet aina minun kulkea ensin rauhassa esim. sauvakävelylenkeilläni ennenkuin ovat heittäneet kiekkojaan koreihin.