EU-tukipaketit ovat laittomia

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista EU-tukipaketit ovat laittomia.

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

#1 Lait

Kyllähän lakeja on kirjoitettu,mutta lait ovat nuoren afriikkalaisen maahanmuuttaneen tytön kertomana rikkomista varten.Siksi toisekseen hätä ei keinoja kaihda.Kolmanneksi lakimiehet tulkitsevat lakia omalla tavalla ja antavat epätosiasiallisia lausuntojaan.
Jussi R

#2 Re: Lait

#1: Rahalla saa ja hevosella pääsee. - Lait

Oikeuskansleri Jaakko Jonkan laissa säädettyihin velvollisuuksiin kuuluu valtioneuvoston päätösten lainmukaisuuden valvominen.

"Oikeuskansleri valvoo valtioneuvoston, sen jäsenten ja tasavallan presidentin päätösten ja toimenpiteiden lainmukaisuutta ... .Valtioneuvoston laillisuusvalvonta on valtiosäännön kannalta oikeuskanslerin tärkeimpiä tehtäviä."

#4

Nämä addressit ovat hienoja juttuja.
Jouni Suonsivu

#5 http://www.adressit.com/katainen_ja_kiviniemi_toimien_luvallisuus_ja_ministerivastuulaki

Jussi Räsänen, hienoa, että olet ryhtynyt kansalaisaktiivisesti tärkeään tehtävään. Allekirjoitin juuri vetoomuksen.

Huomaa, samaa aihepiiriä oleva keväällä avaamani vetoomus, jonka saa enemmän kuin kernaasti allekirjoittaa, sillä joukkovoimasta ja hyvin perusteltuna tällainen voi saada mahdollisuutensa valtakunnanpolitiikan muuttamiseen.

Huomaa myös tämä:

Turkulaisen Mikko Ellilän hyvin perusteltu kantelu oikeuskanslerille:

#6

Onko perustuslain vastainen.Lissabonin sopimuksen vastainen on ainakin! Onko näillä 3
Asiaa vietävä eteenpäon.

#7

Adressissa viitattuun lakipykälään pitää ottaa kantaa
välittömästi.
kauko horttanainen
viljakkala

#8

SE ON TOTTA,SUOMEN POLITIKOTKIN PELKÄÄ ETTÄ KANSA SAA TIETÄÄ,TUKIPAKETTI HUIJAUKSESTA,SEHÄN TIETO ON ALKANUT JO VUOTAA,SUOMELTA VAADITAAN TAKASIN ANNETTUJA TUKIA KIEROLLA TAVALLA MONINKERTAISESTI,TÄSSÄ SOTKUSSA MUKANA URPILAINEN,KATAINEN,TIETYT POLITIKOT SUOMESSA TOSI LIEMESSÄ,JOTKA ANTANEET VIELÄ VIRHEELLISTÄ TIETOA SUOMEN TILANTEESTA(EU:lle suomea ei katsota hyvällä.
kauko horttanainen
viljakkala

#9 suomen lait kelvottomia.ollut jo 20 vuotta.

olis kyllä hyvä jos tosi kirjoituksia saisi enempi julkisuuteen,mutta ei tässäkin takana tietyt politikot.

suomessa politikoita ei koske perustuslait eikä muutkaan lait,eikä minkäälaista valvontaa.tämä suurta kansan huijausta.joka on huomattu VIROSSA aikaa sitten ja nyt myös tietyt EU:n suuret herrat.ei ole kataisellakaan mahdollisuuksia jatkossa vuoto tieto kertoo.

suomessa on tullut ihan politikoiden tapa heittää huuhaata kansalle joka vielä uskoo .

lakien valvojaksi täytyy perustaa uusi ammatti taitoinen yksityinen osasto joka oikeesti valvoo.ulos entiset hampaattomat kierot selittäjät,heti.

täytyy ihmetellä miten suomen lain selittäjät ylintä oikeutta myöten voivat harjoittaa ammattiaan vastuuttomasti ja lain laatijatkin kun ovat vastuuttomia.

EIVÄT OLE PERILLÄ EDES MITÄ TARKOITTAA PERUSTUSLAKI,LASTENSUOJELULAKI,PERUSTURVALAKI,HOMO JA LESPO,SEKÄ PEDOFIILI,MYÖS SUKUPUOLENVAIHTAJAT,KATSOTAAN KUULUVAN SUOMEN KULTTUURIIN,KYLLÄ OLIS PALJON SIPERIAN LOUHOKSELLE LÄHETETTÄVIÄ.

KYRPÄ

#10 卐PAAVO VÄYRYNEN PRESSAKS卐

()

HEIL HITLER!

EU VÍTTUUN!

KUOLEMA PERUSSUOMALAISILLE MAAN PETTUREILLE!

Kommentoi adressia