Rasismi pois!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Rasismi pois!.

Ville Halminen
Helsinki

#51

07.11.2008 20:11

Hah Rasismia ei todellakaan saa tällä pois. Itse olen rasisti ja ei varmasti jokin paperi jossa on nimiä hetkauta mua. Somput ja ählämit hirteen vaan pilaamasta tätä maata
Ville Halminen
Helsinki

#52 Hahha säälittävää kertakaikkiaan

07.11.2008 20:13

mielummin tappaisin itteni kun pitäisin neekeriä kaverina
Juha Töyräs
Rovaniemi

#53

02.05.2009 15:21

90-luvun alussa tulleet somalipaskat ovat vieläkin työttöminä ja ilman koulutusta.
Miten tämä on selitettävissä?
Ei tämä "ne ei ota töihin" lauseella selity!
Jos ei töitä saa niin takas kotimaahansa.
Se on suomalaiselta veronmaksajalta pois jos somppu ei käy töissä.
Ja sitten vielä se lisääntynyt rikollisuus. Nollatoleranssi mamujen rikollisuudelle olis paikallaan.

mack vankka
turku

#54 Tea Vehmaa

02.05.2009 18:07

"On aivan hirveää ja nolostuttavaa olla suomalainen... KUULETTEKO te itseänne? Mitä te puhutte?! Mitä ihmettä teidän mielessänne liikkuu?! Ainoa täysi-järkinen mielestäni täällä on tämä Ville Hietanen"

Oletpa suurin rasisti. Sinä ja Ville olette ainoat täysi-järkiset. Eli luokittelet ihmiset sen mukaan, ajattelevatko he kuten sinä vai ei. Leikitkö kanssani, jos ajattelen eri lailla.
Hienoa, että mainitsit evoluution. Darwinin oppien mukaan vahvat syövät heikot.
Mikä saa ihmiset etsiytymään yhteisöihin. Minä en keksinyt kansallisvaltioita,
uskontoja, rotuja. Musta ja valkoinen rotu syntyivät, kun samanväriset viihtyivät paremmin yhdessä. Samanväriset, samat arvomaailman oppineet liittyivät yhteen. Hakivat turvaa toisistaan ja vieraksuivat toisia. Kieli muuttui. Tuhansien vuosien aikana kultturit kehittyivät omilla tahoilaan kaikissa kulttureissa. Kehittyivät tai kehittyivät... Leikkiikö somalimusilimi somalikristityn lapsen kanssa ? Jotkut kyllä, jotkut ei. Rasismia ???
Rasismi syntyy erilaisten arvojen kohdatessa. Suomessa länsimainen oikeuskäsitys,
jos tänne muuttavat omaksuisivat ne, ei rasismia syntyisi. Ihonvärillä ei ole mitään tekemistä rasismin synnyn kanssa. Kulttuurieroista se vastustus syntyy.

Nyt välihuomautus nimimerkille "Matti Meikäläinen". Väität, että "islam on tuonut tasa-arvon kaikkille ihmisille ihonväristä, sukupuolseta ja yhteiskunnallisesta asemasta". HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA....
Saudi-Arabiassa tuomittiin pari kuukautta sitten kolme miestä ja yksi nainen aviorikoksesta kivitettäväksi. Tuomitut haudataan hiekkaan ja kivitys alkaa, jos onnistut pääsemään pakoon, olet vapaa. Tasa-arvon vuoksi miehet haudataan lantioista alaspäin ja naiset kaulasta alaspäin...
Itselläni on tytär, onneksi hän saa oppia lukemaan, eikä hänen sukuelimiään silvota. Hän on nyt 13. En aio naittaa häntä 50-v. ukolle.
Kummallista, että jenkeistä tulevat tummat herrasmiehet saavat ystäviä ja nuoret somalimiehillä ainoa kontakti on poliisi...

Tean on hyvä kirjoittaa aurinkokaupungista, joka vuosi toisensa jälkeen kieltäytyy ottamasta vastaa pakolaisia.
jukka jaakkola
Finland

#55 En todellakaan allekirjoita.

04.08.2009 17:30

Meidänkö pitäisi muuttua, kun nämä "shakkinappulat" änkevät maahamme valmiiseen ruokapöytään valittamaan. Näille paskakasoille järjestetään omat uimahallivuorot, kouluruoat jne, jne. Mutta mitä tehdä, kun Suomalainen kehtaa olla väärän värinen omassa maassaan ? Kyllä muslimia koetellaan rotan lailla.
Vai pitäisikö sanoa sian lailla ? Ratkaisuna tähän polttavaan ongelmaan olisi se, että Suomalaiset häipyvät Suomesta.
Eiköhän olisi kuitenkin helpompi, että nämä smugut häipyisivät. Ei olisi enää rasismia.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

20.09.2009 00:40


Heikki Ekman
Vantaa

#57 jostain sitä on lähdettävä

20.09.2009 15:20

ja mielestäni kyseiset adressit ovat hyödyllinen keino saada ihmisten huomio, senhän todistatte te fiksuilla kommenteillanne. Hyvä, että on rohkeita ihmisiä, jotka eivät vaella harmaan massan mukana
Heikki Ekman
Vantaa

#59

11.10.2009 02:45

Huvittava reaktio sinulta, naurattaa ihan :D et sitten parempaa keksinyt, parahin maahanmuuttokriitikko?

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

18.10.2009 17:26


sami louhivuori
helsinki

#61 Tervetuloa Suomeen.

10.12.2009 03:27

Jos itketään ja itketään, niin ainakaan minun mielestä isänmaallisuus ei ole rasismia... jos se elämän pikku tosiasia jotain satuttaa niin se on voi, voi ja hei, hei...
AK Kamunen
Vantaa

#62

14.01.2010 19:44

Olipa kerran valkoinen ekaluokkalainen suomalainen tyttö joka leikki yhen ekaluokkalaisen mustan suomalaisen pojan kanssa. Tämä poika oli kahdeksan ja tämä tyttö kuusi. Tämä poika pyysi tyttöä mukaansa tyttöjen vessaan ja veti tältä housut alas. Tyttö luuli että se on vain uusi leikki eikä tehnyt mitään. Kun poika veti tytön pikkuhousut alas, veti hämmentynyt tyttö takaisin ylös koska seinä, jota vasten hän oli oli kylmä. Poika veti ne uudestaan alas ja tyttö veti ne takaisin ylös. Tyttö sanoi pojalle, että tää leikki on ihan tyhmä, nosti housunsa ja käveli ulos vessasta. Tyttö oli nimeltään Sara, ja pojan nimi oli Abdi. Sara oli minun paras kaverini, mutta Abdista en pitänyt, koska minusta Abdi oli tyhmä (=lapsen sanomana melkein mitä tahansa). Sara ja minä emme tajunneet, mitä oli tapahtunut, mutta pari päivää myöhemmin halusimme ärsyttää Abdia, joka oli nyt meistä molemmista ihan tyhmä. Koska minä olin sanavalmiimpi kuin Sara, keksin kutsua häntä "eläväksi suklaakakuksi", ja koska hän oli enemmän toiminnan ihminen hän keksi lukita pojan tyttöjen vessaan, joita koulumme käytävällä oli kaksi vierekkäin. Abdi oli vahvempi ja vanhempi kuin me, joten hän pääsi äkkiä ulos. Me juoksimme opettajan luo ja sanoimme Abdin ahdistelevan meitä (tarkka sanamuoto, tarkoitimme sitä, että poika juoksi raivoissaan meidän perässämme).

Päivän kysymys: olivatko pikkutytöt rasisteja?
AK Kamunen
Vantaa

#63

14.01.2010 19:48

Juu, ja tämä adressi on kasa paskaa. Pikkupoika voisi yhtä hyvin haukkua toista poikaa läskiksi. Tällä adressilla ei tulla koskaan saavuttamaan mitään, joten sen voisi yhtä hyvin poistaa. Suomi24 on parempi kanava henkilökohtaisen vitutuksesi purkamiseen.
Tommi Rautio
Köyliö

#64 Kysymys Tea Vehmaalle

24.02.2010 04:48

Oletko itse asunut ulkomailla ? Minulla on kokemusta viisi vuotta elämästä ulkomaalaisena. Näin jälkeenpäin voin sanoa, että ne vasta rasisteja olivat. Viranomaiset estivät yritykseni kasvun, naapurit rikkoivat autoani, liikekiinteistön muut yrittäjät varastivat puhelin linjan ja huonekalut. Ja kaikkea muuta.

Kuka minua olisi puolustanut ulkomailla ? Ei näkynyt missään hyysäreitä päätä silittämässä.

Suomessa on runsaasti hyysäreitä jotka meidän veronmaksajien rahoilla ovat mielellään hyysäämässä maahantulijoita ja yrityskeskukset kilvan tarjoavat apuaan - sekä rahallista että henkistä tukea.

Enempää en viitsi kirjoittaa, sillä noudatan ohjeita.
jukka jaakkola
Finland

#65

05.03.2010 18:07

Eihän neekerikakara muuksi muutu, vaikka kuinka hissutellaan.
hade

#66 Re: Re: "neekerit ja muut mutiaiset pois suomesta"

10.07.2010 17:59

#27: Jukka Muhonen - Re: "neekerit ja muut mutiaiset pois suomesta"

Ei sellaista ole kuin rasismi.Mustat vihaa itse valkosia ja silti

tulevat tänne.Ne on meidänmassa kuin eliitti saavat kaiken.

Mitä suomalaisilla ei ole noita mitä nillä on .Hienot merkki vaateet.Taulu telkat tietokoneet matkaliput maksettu vuokra maksettu autot autokoulut maksttu, lukiokirjat maksttu kännyt.jne.. suomalainen on omassa maassa sorrettu jos ei ole rahaa ei suomalainen saa noita.Vika on päätäjien he tuovat noita tänne elätettäväksi.Tyhmiähän olisivat ,jos eivät tulisi kun niitä houkutellaan tänne.

Pillu
Vieras

#67 Trrorlrrorororlrl!!1111

30.11.2010 19:05

N33k3r17 on perseeesssttttää!!!1111 llolololololo
PERUSSUOMALAINEN KANNATTAJA
Vieras

#68 KAIKKI MAAHANMUUTTAJAT POIS HETI SUOMESTA!!!!!

30.11.2010 21:22

RAHOITTAKAA VAIN SUOMALAISTA KÖYHIÄ!
kurkku
Vieras

#69 asd?

20.01.2011 01:15

Miksi rasismi pitäisi kieltää lailla?
sittenhän rasismin kohteet alkavat käyttää rasismia tekosyynä kaikkeen arkipäiväseen asiaan jos ei saa tahtoa läpi?
ei tule toimimaan
Rasistinen homppeli
Vieras

#70

25.01.2011 13:21

N3ekerit pitäisi kaikki karkottaa Suomesta koska ne elää meidän VERORAHOILLA ja ovat kakan värisiä.
88

#72

03.09.2012 14:49

ählämit ja kaikenlaiset mamut tunkee tännä varastelemaan raiskaamaan ryöstelemään sun muuta sellaista ja sitte ku joku mamu tunkee jonku valkosen kotii ja valkose miehe vahtikoira purasee sitä takamuksee ni se haastaa omistaja oikeutee seurauksen yleesä on koiran lopettaminen tai ainaki mun sukulaisil kävi nii!!!!!! PS:tää keskustelu on iha "pyllystä" ku ei voi kirjottaa ees sanaa NEEKER1 oikein!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

03.09.2012 15:21


88

#74 Re:

06.11.2015 18:30

#51: Ville Halminen -  

loisivat ja raiskaavat neegerit&ählämit kaasukammioon asap

Tuomas Pleto

#75 Re: n33kerit ja muut mutiaiset pois suomesta

17.10.2016 10:01

#25: kasper lind - NE3KERSSIt ja muut mutiaiset pois suomesta 

 PoLToUUNiin Vitt1UN mutamaunot perketi