Porin eläinlääkäripäivystys säilytettävä.
Päätöksenteko lähestyy.
Toivotaan parasta!
Eija Salmi
Re:
#2: - Porissa on tiedusteltu yksityisten halua päivystykseen, mutta asiakasmäärät ovat niin pieniä, ettei niillä ole taloudellista intressiä järjestää päivystystä ilman kunnon korvausta, mitä ei ole saatavissa.
Ympäristölautakunta.... Ikävä kyllä olen ollut tekemisissä asianomaisen lautakunnan kanssa ja lautakunnan jäsenet eivät välitä äänestäjistään vaan ovat pelkästään kokousmaksun ottajia. Tärkein on esittelijä jonka mielipiteen mukaan mennään ja muut lautakunnan jäsenet eivät edes viitsi perehtyä asiaan jos se ei koske itseä! Toivon hartaasti muutosta tähän Porilaiseen asenteeseen ja olen allekirjoittanut tämän anomuksen mutta tosiasia on että Luukkonen on lähdettävö niin päivystys säilyy!
Sydän kauhua täynnä tässä odottaa miten käy.. pelottaa kovasti että suunnitellusti käy koska raha ratkaisee nyky-yhteiskunnassamme
Näin kasvattajan näkökulmasta tämä asia hirvittää! Entä jos synnytys ei sujukkaan oppikirjojen mukaan? Pennut ja jalostusnarttu menehtyvät 2 tunnin ajomatkan vuoksi? Kuka ottaa vastuun? Toivottavasti Kennelpiiri ja Kennelliitto tuovat asiaan myös oman kantansa!!
Pieneläinpäivystyksen ulkoistamismahdollisuus Satakunnan ulkopuolelle tuli yllätyksenä myös ympäristö- ja lupapalveluiden lautakunnan jäsenille, joihin itsekin lukeudun. Itsekin entisenä koiranomistajana olen järkyttynyt siitä, miten antamamme valtuutus kilpailutukselle KOHTUULLISELLA ETÄISYYDELLÄ järjestettävästä päivystyksestä voi joillekin virkamiehille tarkoittaa Tamperetta tai Turkua. Olen henkilökohtaisesti itsekin allekirjoittanut tämän adressin, sillä tällä hetkellä lautakunnan jäsenien kädet ovat sidotut byrokratialla. Lupaan itse vastustaa päivystyksen siirtymistä Satakunnan ulkopuolelle, ja pyrkiä kaikin keinoin säilyttämään päivystyksen maakuntamme pääkaupungissa.
Karvaisia ystäviämme kunnioittavin terveisin
Jonna Jylhäsaari
Olen yrittänyt facessa saada muita allekirjoittaja, mutta allekirjoittajien määrä näyttää aivan liian vähäiseltä. Voisiko tästä saada jollakin suunnitelmilla kunnon kansanliikkeen aikaan?
En tiedä, lukijoista kukaan vielä kommenttiini, mutta katsoin, että päiväkohtainen allekirjoittajien määrä on jo laskussa, vaikka itsekin vasta heräsin tähän. Eihän annetaan innon hiipua?
Re:
Miten ihmeessä on tullut noin vähän allekirjoittaneita?! Tulee jo mieleen eivätkö lemmikkien omistajat edes välitä lemmikeistään kylliksi, että näkisivät tämän olemattoman pienen vaivan?
Laittakaa ADRESSI Eläinsuojelija HANNELE LUUKKAISEN tietoon !!!
Re:
Kiitos
Ja toivottavasti Kennelliitosta saadaan kannanotto.
Jatketaan työtä tämän käsittämättömän esityksen kaatamiseksi,yhdessä
Satu Uutaniemi
3bichonin kanssa elämää yht.23v
Re: Re:
Olisiko kuitenkin syytä vielä yrittää neuvottelua ja vuorosysteemiä?
Pohjois satakunnassakkin kiertää päivystys
Re:
Juuri näin
Märkäkohtu synnytys ja onnettomuudet niin menehtyy matkalla, eikö mitään väliä ole lemmikin kärsimyksellä ja omistajan hädällä
Mahdoton yhtälö
Jos ei ole autoa, millä sinne Turkuun tai Tampereelle yöllä ajaa?
Täältäkin matka Turkuun tai Tampereelle on todella pitkä. Jos ei ole autoa niin eläin saattaa pahimmassa tapauksessa kuolla. Esim. synnytykset ym.
Kun sitä rahaa riittää niin moneen turhempaankin niin on kumma, jos päivystystä saada järjestettyä.