Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!.

Ei hyvältä näytä!

#176 Israelilaislehti Erkki Tuomiojasta: "Vihollinen"

07.11.2011 16:24

Milloin piste!?

#177 Näin Tuomioja kohahdutti 2001:

07.11.2011 16:26

lisää volyymia

#178 Re: Jokohan kaikki.........

07.11.2011 16:29

#84: - Jokohan kaikki.........

Saisi olla paljon äänekkäämpää tämä meidän Israel-ystävien porukka. Viestimme ja totuus Israelin tilanteesta jää helposti näihin verkkokirjoitteluihin eikä tavoita sitä suurta yleisöä joka seuraa maailman tapahtumia näistä lähteistä: Yle, mtv3, Hesari, iltapäivälehdet, ajankohtaisohjelmat ja dokumentit eri kanavilla. Niissä ihmisille annetaan puolueellinen ja vääristelty kuva.

Kuinka monta uutista on ollut viimeviikolla raketeista joita "palestiinalais"-terroristit ovat viimeviikon aikana ampuneet Israelin siviilejä kohti. Yksi osui kouluun! Lapset ehtivät suojaan.

Kuinka monta uutista on ollut siitä, että Israel on ollut auttamassa Turkissa maanjäristyksen uhreja. Kuinka monta uutista oli siitä kuinka Israel oli ensimmäisenä Haitilla auttamassa maanjäristyksen uhreja ja suoritti yli 5000 leikkausoperaatiota päivässä siellä kenttäolosuhteissa ja pelasti kymmenien tuhansien Haitilaisten hengen.

 

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.11.2011 16:41


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.11.2011 17:03


Sano sinäkin!

#181 Sano nämä sanat israelilaisille!

07.11.2011 17:18

”Jos te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni,
niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja;
sillä koko maa on minun. Ja te olette minulle pappisvaltakunta ja pyhä kansa.
Sano nämä sanat israelilaisille.”
Siunaa sinäkin!

#182 Nyt on sen aika!

07.11.2011 17:20

”Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä.”
Kaikella aikansa!

#183 Kohtalo on jo käännetty!

07.11.2011 17:25

”Jos sinä silloin, kun tämä kaikki sinua kohtaa, siunaus tai kirous, jotka minä olen asettanut sinun valittavaksesi, painat sen sydämeesi kaikkien kansojen keskellä, joiden luo Herra, sinun Jumalasi, on sinut karkoittanut, ja palajat Herran, sinun Jumalasi, tykö ja kuulet hänen ääntänsä kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, sinä itse ja sinun lapsesi, kaikessa, niinkuin minä tänä päivänä sinua käsken, niin Herra, sinun Jumalasi, kääntää sinun kohtalosi ja armahtaa sinua; Herra, sinun Jumalasi, kokoaa sinut jälleen kaikista kansoista, joiden sekaan hän on sinut hajottanut. Vaikka sinun karkoitettusi olisivat taivaan äärissä, niin Herra, sinun Jumalasi, kokoaa ja noutaa sinut sieltäkin. Ja Herra, sinun Jumalasi, tuo sinut siihen maahan, jonka sinun isäsi ovat omistaneet, ja niin sinä otat sen omaksesi; ja hän tekee sinulle hyvää ja antaa sinun lisääntyä enemmän kuin isiesi.”

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.11.2011 17:33


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.11.2011 18:19


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.11.2011 18:23


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.11.2011 18:36


Tämä on sana, joka tuli Jeremialle Herralta:

#188 Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala:

07.11.2011 19:02

Vaeltakaa hyvin ja tehkää hyviä tekoja, niin minä annan teidän asua tässä paikassa. Vaan jos te todella parannatte vaelluksenne ja tekonne, jos te todella teette oikeuden niin toiselle kuin toisellekin, ette sorra muukalaista, orpoa ja leskeä, ette vuodata viatonta verta tässä paikassa ettekä seuraa muita jumalia turmioksenne, niin minä annan teidän asua tässä paikassa, maassa, jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.
The Jerusalem Post

#189 Finnish delusions

07.11.2011 19:21

The Jerusalem Post
Finnish delusions
By EFRAIM KARSH

11/06/2011 22:52
Finland's FM can’t be bothered with facts as far as the Jewish state is concerned; he allows his anti-Israel animosity to get the better of him.

Talkbacks (28)

Finnish Foreign Minister Erkki Tuomioja has done it again. No sooner did this 1960s radical ease himself back into the foreign minister’s seat after four years in the opposition than he unveiled again his anti- Israel prejudice.

“No apartheid state is justified or sustainable,” he told a panel discussion in Helsinki last week. “If you are occupying areas inhabited by... Palestinians who do not have the same rights as the Israelis in Israel, that is apartheid.... I think that the majority in Israel has also realized this, but they have been unable to provide a leadership that [can] move forward on the two-state solution, on the Palestinian problem.”

Read more http://www.jpost.com/Opinion/Op-EdContributors/Article.aspx?id=244609

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.11.2011 19:22


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.11.2011 19:40


Luuloharha!

#192 Re: Re: Sano nämä sanat israelilaisille!

07.11.2011 19:43

#190: - Re: Sano nämä sanat israelilaisille! RE 181: <<<<<Jos te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni,
niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja;<<<<<< Oletko muuten tietoinen että juutalaiset ovat hylänneet Jeesuksen, eli liiton Jumalan kanssa.Ja liitto on Jumalan vaatima ehto sille että juutalaiset saavat israelin maan.Joten te siionisti-kristityt asetutte juutalaisten puolelle, hyläten Jumalan tahdon, aivan kuten juutalaiset.

 Ja te häviätte kansojen sekaan, ja vihollistenne maa nielee teidät.  Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin. Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan, jonka tähden minäkin kävin heitä vastaan ja vein heidät heidän vihollistensa maahan. Silloin heidän ympärileikkaamaton sydämensä nöyrtyy, ja silloin he sovittavat syntivelkansa. Ja silloin minä muistan liittoni Jaakobin kanssa ja muistan liittoni Iisakin kanssa ja liittoni Aabrahamin kanssa, ja minä muistan myös maan. Mutta ensin tulkoon maa tyhjäksi heistä ja saakoon hyvityksen sapateistansa olemalla autiona, niin kauan kuin he ovat poissa; ja he sovittakoot syntivelkansa sentähden, juuri sentähden, että he hylkäsivät minun säädökseni ja että heidän sielunsa vieroi minun käskyjäni.  Mutta sittenkään, vaikka he ovat vihollistensa maassa, en minä heitä hylkää enkä viero heitä niin, että lopettaisin heidät ja rikkoisin liittoni heidän kanssansa; sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa.  Ja minä muistan heidän hyväksensä liiton heidän isiensä kanssa, jotka minä vein pois Egyptin maasta kansojen silmien edessä, ollakseni heidän Jumalansa. Minä olen Herra."
http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/3Moos.26.html

Näin sanoo Herra: Jos minun liittoni päivän ja yön kanssa on olematon, jos en ole säätänyt taivaan ja maan lakeja, niin minä myös hylkään Jaakobin ja palvelijani Daavidin jälkeläiset, niin etten ota hänen jälkeläisistänsä hallitsijoita Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille. Sillä minä käännän heidän kohtalonsa ja armahdan heitä."
"Näin sanoo Herra: Jos saatte rikotuksi minun liittoni päivän kanssa ja minun liittoni yön kanssa, niin että päivä ja yö eivät enää tule ajallansa, niin rikkoutuu myös minun liittoni palvelijani Daavidin kanssa...
http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Jes.33.html

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.11.2011 19:48


Harhaluulo!

#194 Re: Re: Re: Re: Sano nämä sanat israelilaisille!

07.11.2011 20:36

#193: - Re: Re: Re: Sano nämä sanat israelilaisille! RE 190: <<<<< Mutta sittenkään, vaikka he ovat vihollistensa maassa, en minä heitä hylkää enkä viero heitä niin, että lopettaisin heidät ja rikkoisin liittoni heidän kanssansa; sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa<<<<<<< Liitto onkin rikkoutunut juutalaisten toimesta, ei Jumalan.Miten juutalasilla voisi olla liitto sellaisen Jumalan kanssa johon he eivät edes usko?

Juutalainen uskoo, koska Jumala on laittanut hänen sydämeen toivon ja halun palata isien maahan ja näinhän on tapahtunut ja koko ajan tapahtuu. Jumalan on liittouskollinen, vaikka ihminen on Jumalan hyljännyt. Jumala kääntää selkänsä sellaiseksi ajaksi kansaltaan, että sanoma taas kelpaa!
Kuten huomataan Jumalan armo on syvempi ja laajempi kuin pelkkä laki!

Biblia sanoo, mutta tule kuitenkin jälleen minun tyköni haureellisista suhteistasi.

BIBLIA:JEREMIA 3. LUKU: Herra valittaa kansansa jumalattomuutta, jota Juuda ei vähemmin harjoittanut kuin Israelikaan. Neuvoo heitä kääntymykseen...
3:1 Sananlasku on; katso, kuin mies eroittaa vaimonsa tyköänsä, ja se menee pois hänen tyköänsä, ja ottaa toisen miehen, ottaako hän hänen jälleen? Eikö maa niin peräti saastutettaisi? Mutta sinä olet huorin tehnyt monen ystäväs kansaa; mutta tule kuitenkin jälleen minun tyköni, sanoo Herra.

King James sanoo:
"but thou hast played the harlot with many lovers; yet return again to me, saith the LORD.

KING JAMES:

Jeremiah, chapter 3
1: They say, If a man put away his wife, and she go from him, and become another man's, shall he return unto her again? shall not that land be greatly polluted? but thou hast played the harlot with many lovers; yet return again to me, saith the LORD.

Laki määräsi, ettei mies saanut ottaa takaisin vaimoaaan, joka oli ollut toisen miehen vaimona, koska lain mukaan se saastutti maan.

Mutta, mitä Jumala tekee? HÄN sanoo armosta: 
"Mutta sinä olet huorin tehnyt monen ystäväs kansaa; mutta tule kuitenkin jälleen minun tyköni, sanoo Herra."
"...but thou hast played the harlot with many lovers; yet return again to me, saith the LORD.

Uudemmat Raamatun käännökset ovat menneet lain alle ja johtavat harhaan eli saavat jopa uskomaan korvausteologisesti, että Jumala on hyljännyt Israelin lopullisesti, MUTTA SE ON SUURO VALHE!

 Ja sano heille: Näin sanoo Herra: Eikö se, joka lankeaa, nouse jälleen? Eikö se, joka kääntyy pois, käänny takaisin? Miksi kääntyy tämä kansa, Jerusalem, pois ainaisessa luopumuksessa? Miksi he pitävät kiinni petoksesta eivätkä tahdo palata? Minä olen tarkannut ja kuunnellut: he puhuvat sitä, mikä ei ole oikein; ei kukaan kadu pahuuttansa, ei ajattele: Mitä olen minä tehnyt! Kaikki he kääntyvät pois juosten juoksuansa, niinkuin orhi kiitää taistelussa. Haikarakin taivaalla tietää aikansa; metsäkyyhkynen, pääskynen ja kurki pitävät vaarin tuloajastansa, mutta minun kansani ei tunne Herran oikeutta. Kuinka saatatte sanoa: 'Me olemme viisaita, ja meillä on Herran laki'? Totisesti! Katso, valheen työtä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä. Viisaat saavat häpeän, kauhistuvat ja joutuvat kiinni. Katso, he ovat hyljänneet Herran sanan - mitä heillä on viisautta? Sentähden minä annan heidän vaimonsa vieraille, heidän peltonsa valloittajille.

Täällä Suomessa tuo onkin tapahtunut valtavassa mitassa uudempien käännösten harhojen vuoksi!
Sentähden minä annan heidän vaimonsa vieraille (avioerot) , heidän peltonsa valloittajille (EU).

Anja Saarinen

#195 Re: Re: Jokohan kaikki.........

07.11.2011 21:08

#178: lisää volyymia - Re: Jokohan kaikki.........

Siten sekin uutisoitiin että palestiinalaiset syyttivät juutalaisia haitilaisten sisäelimien varastamisesta. Vähän sensaatiomaisesti otsikoiden. Uutisen sanoma jäi otsikoinnin vuosksi kytemään tyyliin että, olisikohan toi totta.., sisällössä tosin mainittiin että "palestiinalaisten mukaan.." mutta se jäi vähemmälle. Jos ja kun vastineita mediaan laittaa ja yrittää tuoda tosisasioita esiin Israelille myönteisesti, niitä julkaistaan hyvin nihkeästi tai ei julkaista. Kokemus on peräisin itseltäni Hämeen Sanomien lukijana.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.11.2011 21:09



Vieras

#197

07.11.2011 22:00

Erittäin tärkeä!
Miten diplomaattitason henkilö, ulkoministeri antaa julkisisesti noin järkyttävän lausunnon Israelista!
Anja Saarinen

#198 Re: Re: Sano nämä sanat israelilaisille!

07.11.2011 22:08

#190: - Re: Sano nämä sanat israelilaisille!

Luepa Raamatusta (mieluummin Pyhä Raamattu 1938 painos), tiedät sitten etteivät he sitä helpolla tule saamaan. Juuri siksi he joutuvat " seulottaviksi" ja tuleen jossa "kulta puhdistetaan". Ehto maan saamiselle tulee toteutumaan ja silloin siihen kuuluvat myös Ismaelin lapset, tosin saman seulonnan kautta ja Jeshuan vastaanottaneina. Se tulee olemaan kova paikka ja paljon täytyy sitä ennen tapahtua.

Aloita Vanhasta testamentista, Sakarja 8-9, Jesaja59-63 ,Jermia 30-31, Hesekiel 35-39 erikoisesti, Sefanja kokonaan, Danielin ennustuksetkaan eivät olisi pahitteeksi. Sitten Uudesta, Ilmestyskirja, Matteukse evankeliumi 24. Tässä aluksi, joku Sanaan perehtyneempi antanee lisää lukukohtia.

Noista selvinnee se että juutalainen kansa tuodaan tuomiolle Herran eteen ja paikka joka se on, on Israelin valtio. Sen tuomioiden jälkeen tuomitaan ympärilläolevat ja muut pakanakansat sen mukaan miten ne ovat kohdelleet juutalaisia. Tuon olen v.1938 Pyhästä Raamatusta käsittänyt.

Lukekaa ja pyytäkää Herralta ymmärrystä.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.11.2011 22:12


Se on suvereeni Jumalan teko!

#200 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sano nämä sanat israelilaisille!

07.11.2011 22:20

#196: - En minä teidän tähtenne sitä tee, sanoo Herra, Herra: se olkoon teille tiettävä. 

Jumala hajotti langenneen kansansa pakanamaihin ja siellä se kärsi, sitten Jumala tuo tämän kansan edelleen langenneena takaisin omaan maahansa ja sitten puhdistaa sen!


En tee minä teidän tähtenne, Israelin heimo, sitä minkä teen, vaan oman pyhän nimeni tähden...

Minä pyhitän suuren nimeni....
Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne.
Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne.
Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

Niin tulevat pakanakansat, joita on jäljellä teidän ympärillänne, tietämään, että minä, Herra, rakennan jälleen alasrevityn ja istutan aution: minä, Herra, olen puhunut, ja minä teen sen.


Jos itse juutalaisetkaan eivät vielä tätä täysin ymmärrä, niin harvat pakanatkaan sitä ymmärtävät, mutta silti joudumme hankaluuksiin, jos asetumme vastustamaan tuota Jumalan suvereenia suunnitelmaa ja työtä kansansa kohdalla!



Enkä minä enää anna sinun joutua kuulemaan pakanakansojen pilkkaa, eikä tarvitse sinun enää kärsiä kansojen herjauksia, et myöskään sinä enää omaa kansaasi kaada, sanoo Herra, Herra."
Ja minulle tuli tämä Herran sana:  "Ihmislapsi, kun Israelin heimo asui maassansa, he saastuttivat sen vaelluksellaan ja teoillaan. Niinkuin kuukautistilan saastaisuus oli minun edessäni heidän vaelluksensa. Niin minä vuodatin kiivauteni heidän ylitsensä veren tähden, jota he olivat vuodattaneet maassa, ja heidän kivijumalainsa tähden, joilla he olivat sen saastuttaneet. Ja minä hajotin heidät pakanakansojen sekaan, ja heidät siroteltiin muihin maihin. Vaelluksensa ja tekojensa mukaan minä heidät tuomitsin.  Niin he tulivat pakanakansain sekaan; minne tulivatkin, he häpäisivät minun pyhän nimeni, kun heistä sanottiin: 'Nämä ovat Herran kansa, mutta heidän on täytynyt lähteä pois hänen maastansa'. Niin minun tuli sääli pyhää nimeäni, jonka Israelin heimo saastutti pakanakansain seassa, minne tulivatkin. Sentähden sano Israelin heimolle: Näin sanoo Herra, Herra: En tee minä teidän tähtenne, Israelin heimo, sitä minkä teen, vaan oman pyhän nimeni tähden, jonka te olette häväisseet pakanakansain seassa, minne tulittekin.  Minä pyhitän suuren nimeni, joka on häväisty pakanakansain seassa, jonka te olette häväisseet heidän keskellänsä. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, sanoo Herra, Herra, kun minä osoitan teissä pyhyyteni heidän silmäinsä edessä. Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne.  Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.  Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen. Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne. Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne. Minä vapahdan teidät kaikista saastaisuuksistanne. Ja minä kutsun esiin viljan ja teen sen runsaaksi enkä anna teille nälänhätää. Minä teen runsaaksi puitten hedelmän ja pellon sadon, niin ettette enää joudu kärsimään kansojen seassa herjausta nälän takia.  Niin te muistatte huonon vaelluksenne ja tekonne, jotka eivät olleet hyvät, ja teitä kyllästyttää oma itsenne rikostenne ja kauhistustenne tähden. En minä teidän tähtenne sitä tee, sanoo Herra, Herra: se olkoon teille tiettävä. Hävetkää ja tuntekaa häpeätä vaelluksenne tähden, te Israelin heimo.  Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä, jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne, minä asutan kaupungit, ja rauniot rakennetaan jälleen,  ja autiomaa viljellään, sen sijaan että se on ollut autiona jokaisen ohitsekulkijan silmäin edessä. Silloin sanotaan: 'Tästä maasta, joka oli autiona, on tullut kuin Eedenin puutarha; ja raunioina olleet, autiot ja maahan revityt kaupungit ovat varustettuja ja asuttuja'.  Niin tulevat pakanakansat, joita on jäljellä teidän ympärillänne, tietämään, että minä, Herra, rakennan jälleen alasrevityn ja istutan aution: minä, Herra, olen puhunut, ja minä teen sen.  Näin sanoo Herra, Herra: Vielä tätäkin annan Israelin heimon minulta anoa, että tekisin heille sen: minä lisään heille ihmisiä runsaasti kuin lammaslaumaa.  Niinkuin on pyhitettyjen uhrilammasten laumaa, niinkuin Jerusalemin lammaslaumaa sen juhlissa, niin tulevat raunioina olleet kaupungit täyteen ihmislaumaa. Ja niin he tulevat tietämään, että minä olen Herra." http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Hes.36.html

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…