Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!.

Jumalan apuuntulo on varma!

#2176 Herra panee toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet!

25.03.2012 12:58

#2174: - Re: Kuuluvat Israeliin! 

 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
"Ihmislapsi, käännä kasvosi Siidonia kohti ja ennusta sitä vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Siidon, ja näytän kunniani sinun keskuudessasi. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, kun minä siinä panen toimeen tuomiot ja näytän siinä pyhyyteni.
Minä lähetän sinne ruton ja verta sen kaduille, ja kaatuneita on viruva sen keskellä, kaatuneita miekkaan, joka käy sen kimppuun joka taholta. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.
Sitten ei Israelin heimolle enää ole pistävänä orjantappurana eikä vaivaavana ohdakkeena yksikään sen naapureista, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, Herra.
Näin sanoo Herra, Herra: Kun minä kokoan Israelin heimon kansoista, joitten sekaan he ovat hajotetut, silloin minä näytän pyhyyteni heissä pakanakansain silmien edessä, ja he saavat asua maassansa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille. 
He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."

Sano nämä sanat israelilaisille!

#2177 Te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja!

25.03.2012 13:07

Te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun.
Ja te olette minulle pappisvaltakunta ja pyhä kansa. Sano nämä sanat israelilaisille.
Sano nämä sanat israelilaisille!

#2178 Re: Te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja!

25.03.2012 18:31

#2177: Sano nämä sanat israelilaisille! - Te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja! 

 Näin sanoo Herra:
Israel on minun esikoispoikani;

sentähden minä sanon sinulle:
Päästä minun poikani palvelemaan minua.


Vieras

#2179

26.03.2012 00:09

Missäs on ylisensuroija Juhani,kun antisemitistiset kommentit ovat saaneet olla esillä jo useita päiviä??
SANA

#2180 TÄLLE PÄIVÄLLE

26.03.2012 07:23

------------------------------------------------------------------------
SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Maanantai 26.03.2012
------------------------------------------------------------------------

Onko ketään Herran, meidän Jumalamme, vertaista?
Hän istuu valtaistuimellaan korkeuksissa mutta näkee
alas maan syvyyksiin. Ei ole taivaassa, ei maassa
ketään hänen vertaistaan! Hän nostaa köyhän tomusta,
hän kohottaa kurjan loasta ja asettaa hänet ylhäisten
joukkoon, kansansa ylimysten vierelle. 9.Hän turvaa
hedelmättömälle naiselle kodin, antaa hänelle lapsia
ja äitiyden ilon. Halleluja!

Ps. 113:5-9

Vieras

#2181 Re:

26.03.2012 16:15

#2179: -

 

Ei täällä ole mitään antisemitistisiä kommennetteja.

 

Täällä on todennettuja dokumentteja siitä, millaista on Israel-Palestiina-konflikti.

 

Homma on niin päin, että dokumenttien sensurointi johtuu siitä, että sensuroija HÄPEÄÄ Israelia ja sen todennettuja tekoja, ja koska sensuroija häpeää tekoja, hän kieltää niiden olemassaolon. Joten hän  sensuroi ne pois.

 

Systeemissä on kuitenkin se ongelma,  että se on IDF:n jokapäiväistä todellisuutta, konfliktin takia IDF on pakkotilanteessa.

 

Jos turvamuurit, tarkastuspisteet, arabien turvatarkastukset, maan valloitukset aitoja ja turvarakennelmia varten, jopa siviileihin kohdistuvan väkivallan kieltää valheena, NIIN HYLKÄÄ ISRAELIN JA SEN TURVATOIMET.  kIELTÄÄ NE, KIELTÄÄ ISRAELIN, KIELTÄÄ SOTILAAT, KIELTÄÄ VALTION OIKEUDEN ARMEIJAN TOIMIIN  JNE.

 

Käytännössä se on siis ihan sama kuin kääntää selkänsä Israelille. Israel ei tilanteelle mitään voi. Se puolustaa maataan ja kansaansa. Jos se ei Israel-ystäville kelpaa muuta kuin hurskaana korukliseenä, niin ISRAEL EI TEE MITÄÄN SELLAISILLA YSTÄVILLÄ tulevina, vaikeina aikoina.

 

Israel tarvitsee ystäviä  eniten juuri silloin, kun korukliseet ja uskonnollinen Pyhän Maan kiiltokuvahurmos on kaukana. Israel tarvitsee ystäviä, jotka kehtaavat tunnustaa myös IDF:n operaatiot, ja kehtaavat sanoa, että kyllä, Gazan viime operaation seurauksena Israel surmasi 1300 gasalaista, ja israelilaisia kuoli vain 13. Se on faktatietoa. Ei meistä ole mitään apua Israelille, jos kiellämme heidät sotilaina, tappajina ja kiellämme heidän sotilas-tekonsa.

 

Admin on ottanut rohkean askelen seistä Israelin rinnalla kieltämättä konfliktin rumaakaan puolta. Se on sotaa ja taistelua, ja niissä soditaan ja myös kuollaan.  En tiedä, onko adminin valinta tietoinen, mutta nostan hattua.

 

Faktojen ja konfliktin todellisuuden käsittely EI OLE antisemitismiä. Voit lukea ja katsoa juutalaisista yliopistoista ja tutkimuslaitoksista kilometrikaupalla aihetta käsittelevää faktamateriaalia. Se ei ole kaunista katsottavaa eikä luettavaa, ei kummankaan osapuolen osalta. Eikä se silti ole antisemitismiä tai arabirasismia. Se on todellisuutta.

 

Toivon, että Israel on saanut ystävän, joka ei ole mikään "suklaasotilas", joka kiillottelee vain Israelin sädekehää. Jumalalla on paljon käyttöä oikeille sotilaille, jotka Hengessä pystyvät seisomaan Israelin rinnalla myös realiteeteissa ja rukoillen siitä käsin, mitkä ovat Israelin todelliset, aidot olosuhteet.

 

Sapatti on ikuinen liitto Herran ja Israelin välillä!

#2182 Puhu israelilaisille ja sano:

26.03.2012 19:47

Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät.
Siis pitäkää sapatti, sillä se on teille pyhä. Joka sen rikkoo, rangaistakoon kuolemalla; sillä kuka ikinä silloin työtä tekee, hävitettäköön kansastansa.
Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäntenä päivänä on sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä tekee työtä sapatinpäivänä, rangaistakoon kuolemalla.
Ja pitäkööt israelilaiset sapatin, niin että he viettävät sapattia sukupolvesta sukupolveen ikuisena liittona.
Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä olkoon teille pyhä sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä silloin työtä tekee, se surmattakoon.

Vieras

#2183 ISRAEL UPDATE / Israel-uutisia sanomalehdistä kääntänyt ja kommentoinut Gavriel Eskel

26.03.2012 21:53



MAANANTAI 26.03.12

1. TURVALLISUUSJOUKOT Israelissa valmistautuvat kuun vaihteen aikana tapahtuviin ”Jerusalem-marsseihin”, jotka järjestetään 36 vuotta sitten ns. maanpäivänä järjestetyn marssin muistoksi, jossa 6 Israelin arabia sai surmansa ja satakunta haavoittui.

Marssilla haluttiin vastustaa hallituksen suunnitelmia laajojen maa-alueiden pakkolunastamiseksi Galileassa ja Negevissä. Tämä välikohtaus ryöstäytyi poliisin käsistä, jotka olivat täysin alimitoitettuina komennettu valvomaan marssia.

Poliisit hätääntyivät marssijajoukon lähestyessä ja pysäyttääkseen sen aloittivat tulituksen kohti marssijoita. Seurauksena oli sekasorto ja hallitsematon tilanne, jota poliisit eivät enää pystyneet hillitsemään.


VIIKONVAIHTEEN aikana järjestettävä marssi on saanut laajaa tukea monelta taholta.
Sen järjestäjinä on arabeja, palestiinalaisia ja kansainvälisiä aktivisteja.


IRANIN JOHTO kehotti maan juutalaisia osallistumaan marssiin, ja paikallinen juutalaisten kattojärjestö ilmoitti lausunnossaan kannattavansa marssia:

”Me Iranin juutalaiset yhdessä Iranin kansan kanssa sen johdon ohjauksella ilmoitamme taistelevamme imperialismia ja sionismia vastaan, kunnes Palestiinan kansan lailliset oikeudet on saavutettu”.

Lausunto jatkuu toteamuksella:

”Me Iranin juutalaiset haluamme myös sanoutua irti Israelin miehitysvallan ja sen hylkiömäisen armeijan suorittamista epäinhimillisistä teoista, joita he ovat tehneet jumalallisen Mooseksen käskyjen kautta (PBUH, rauha hänen sielulleen). Haluamme osoittaa tukeamme kaikkien niiden kanssa, jotka haluavat laillisia oikeuksia urhoolliselle Palestiinan kansalle.”

Debkafile raportoi perjantaina, että iranilainen parlamentaarikko Hussein Steikholeslam, jota kuvataan yhdeksi marssin järjestäjiksi, kehotti juutalaisia lähettämään 10 juutalaismiestä 18-22 vuosien välillä osallistumaan Libanonista Israelin rajalle pyrkivään joukkoon murtaakseen raja-aidalla olevat portit. Juutalaisten kärkijoukon uskotaan estävän IDF:n tulitukset marssijoita vastaan rajalla.

Juutalainen parlamentaarikko Ciamek Mordesadekh, joka pitää juutalaisille varattua paikkaa parlamentissa, sekä Iranin juutalaisjohtaja rabbi Mashallah Golestaninejad allekirjoittivat edellä mainitun julkilausuman, jossa he tukevat marssia. http://www.debka.com/article/21856/



Vieras

#2184 ISRAEL UPDATE / Israel-uutisia sanomalehdistä kääntänyt ja kommentoinut Gavriel Eskel

26.03.2012 21:56



ISRAELIN turvallisuusjoukoille järjestettiin sunnuntaina mellakan hajottamismenetelmien ja siinä käytettävien ei-tappavien välineitten käytön kertauskurssi.

Vieras

#2185 Israel katkaisi suhteet YK:n ihmisoikeusneuvostoon

26.03.2012 23:12

Israel katkaisi suhteet YK:n ihmisoikeusneuvostoon

26.3.2012 17:47 | 20 |

AP

JERUSALEM. Israel katkaisi maanantaina yhteistyön YK:n ihmisoikeusneuvostoon, jonka edustajat haluavat tutkia Israelin miehittämällä Länsirannan alueella olevia israelilaisten siirtokuntia. Israelin hallituksen mukaan YK:n neuvosto kiinnittää suhteettoman paljon huomiota Israelin palestiinalaispolitiikkaan.

Israel miehitti Itä-Jerusalemin ja Länsirannan vuoden 1967 sodassa, ja tukee siirtokuntien perustamista alueelle vastoin kansainvälisen oikeuden ja YK:n määräyksiä. Alueella asuu yli kaksi miljoonaa palestiinalaista ja noin 500 000 israelilaista.

YK:n ihmisoikeusneuvosto perustettiin vuonna 2006, ja se alkoi tutkia palestiinalaisten syytöksiä Israelin väärinkäytöksistä. Yhdysvallat liittyi järjestöön vuonna 2009.
Israelin omaa maata!

#2186 Re: Israel katkaisi suhteet YK:n ihmisoikeusneuvostoon

26.03.2012 23:14

Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari!

#2187 Re: Re: Israel katkaisi suhteet YK:n ihmisoikeusneuvostoon

26.03.2012 23:18

#2186: Israelin omaa maata! - Re: Israel katkaisi suhteet YK:n ihmisoikeusneuvostoon

Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi.
Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi?
Ja hän, joka on Israelin kunnia, ei valhettele eikä kadu; sillä hän ei ole ihminen, että hän katuisi.

Näin sanoo Herra, Herra: Minä kokoan teidät kansojen seasta ja kerään teidät maista,
joihin teidät on hajotettu, ja annan teille Israelin maan.


Vieras

#2188

26.03.2012 23:23

 

Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. 
Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi? 
Ja hän, joka on Israelin kunnia, ei valhettele eikä kadu; sillä hän ei ole ihminen, että hän katuisi.




Näin sanoo Herra: Juudan kolmen rikoksen, neljän rikoksen tähden minun päätökseni on peruuttamaton. Koska he ovat hyljänneet Herran lain eivätkä ole pitäneet hänen käskyjänsä, vaan heidän valhejumalansa, joiden perässä jo heidän isänsä kulkivat, ovat heidät vietelleet,


5 sentähden minä lähetän tulen Juudaa vastaan, ja se kuluttaa Jerusalemin palatsit.


6 Näin sanoo Herra: Israelin kolmen rikoksen, neljän rikoksen tähden minun päätökseni on peruuttamaton. Sillä he myyvät hurskaan rahasta ja köyhän kenkäparista,


7 polkevat maan tomuun vaivaisten pään ja vääntävät mutkaiseksi nöyrien tien.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

26.03.2012 23:28



Vieras

#2190 Re: Israel katkaisi suhteet YK:n ihmisoikeusneuvostoon

26.03.2012 23:36

#2185: - Israel katkaisi suhteet YK:n ihmisoikeusneuvostoon

 

 

Eikös YK aikanaan hyväksynyt äänestyspäätöksellä Israelin itsenäisyysjulistuksen ja teki siitä suvereenin valtion?

Saattaisi olla aika ottaa tuo asia uudelleen äänestettäväksi ja asettaa vaihtoehdoksi se, että valtio palautetaan maan alkuperäisille asukkaille, palestiinalaisille.

Nyt, viimeistään, tulisi Suomen ja muiden YK:n jäsenvaltioiden katkaista suhteensa Israeliin.
Lähettiläät kotiin ja kauppasuhteet katkolle.

 



Vieras

#2191 Uusi aikaikkuna: Israel valmistautuu sotaan kesäkuussa

26.03.2012 23:40



Uusi aikaikkuna: Israel valmistautuu sotaan kesäkuussa

Infowarsin Kurt Nimmo on monelle vaihtoehtomedioita seuraavalle tuttu maailmantilaa tutkiva riippumaton konfliktintutkija ja journalisti. Tuoreessa artikkelissa hän odottaa sodan Irania vastaan syttyvän kesäkuussa. Hän viittaa tietojensa vahvistuvan erikoisraporttissa, jonka mukaan Israel ja USA ovat täysin yksimielisiä sodan väistämättömyydestä. Tiedot ovat pitkälti peräisin israelilaiselta tiedustelu-uutisia levittävältä Debka.com-uutissivustolta.

Raportin mukaan USA ja Israel ovat yksimielisiä siitä, että ainoastaan sotilaalliset toimet tulevat estämään Iranin ydinohjelmien kehittymisen. Sillä tosiasialla, että tiedustelupalvelut ovat juuri raportoineet siitä, ettei Iranilla ole ydinaseita valmisteilla, ei tietojen mukaan ole vaikutusta varsinaiseen päätökseen sotaan ryhtymisestä.

Artikkelin mukaan sota tulee syttymään kesäkuussa ja alustana hyökkäykselle tulevat olemaan lentotukikohdat Saudi-Arabiassa, jotka annetaan Israelin käytettäväksi. Tietojen mukaan sotaa kiivaasti peräänkuuluttanut Israelin pääministeri Benjamin Netanyahu olisi vihdoin saanut sotapäätökselleen tarvitsemansa enemmistön tuen maan hallinnon turvallisuusneuvostossa.

Israelin ja Yhdysvaltain sotilasvoimien korkeimmat tahot olisivat sopineet kolmen kuukauden aikarajasta sodasta Irania vastaan. Myös USA:n kongressia olisi tietojen mukaan informoitu uudesta aikaikkunasta, joka sulkeutuu kesäkuussa.

Voit lukea Debkan laatiman raportin uudesta aikaikkunasta kokonaisuudessaan täältä:

http://warsclerotic.wordpress.com/2012/03/23/obama-has-three-more-months-to-stop-irans-nuclear-progress-before-israel-strikes/



http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=3072

SANA

#2192 TÄLLE PÄIVÄLLE

27.03.2012 08:10

------------------------------------------------------------------------
SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Tiistai 27.03.2012
------------------------------------------------------------------------

Käske heidän sanoa herroilleen nämä minun sanani.
"Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Suurella
voimallani ja väkevällä kädelläni minä olen luonut
sekä maan että ihmiset ja eläimet, jotka maan päällä
ovat. Minulla on valta antaa ne kenelle hyväksi näen."

Jer. 27:4-5
Liittoa ei ole lopetettu, eikä rikottu!

#2193 Maa on saanut hyvityksen sapateistaan!

27.03.2012 08:23

Ja silloin minä muistan liittoni Jaakobin kanssa ja muistan liittoni Iisakin kanssa ja liittoni Aabrahamin kanssa, ja minä muistan myös maan. Mutta ensin tulkoon maa tyhjäksi heistä ja saakoon hyvityksen sapateistansa olemalla autiona, niin kauan kuin he ovat poissa; ja he sovittakoot syntivelkansa sentähden, juuri sentähden, että he hylkäsivät minun säädökseni ja että heidän sielunsa vieroi minun käskyjäni. Mutta sittenkään, vaikka he ovat vihollistensa maassa, en minä heitä hylkää enkä viero heitä niin, että lopettaisin heidät ja rikkoisin liittoni heidän kanssansa; sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa. Ja minä muistan heidän hyväksensä liiton heidän isiensä kanssa, jotka minä vein pois Egyptin maasta kansojen silmien edessä, ollakseni heidän Jumalansa. Minä olen Herra." Nämä ovat ne käskyt, säädökset ja lait, jotka Herra asetti itsensä ja israelilaisten välille Siinain vuorella, Mooseksen kautta.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

27.03.2012 18:08


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

27.03.2012 18:23



Vieras

#2196 Re: Israel on rikkonut Liiton lukemattomia kertoja, mutta ei silti kelpaa armo Yeshuassa Messiaassa

27.03.2012 18:29

#2193: Liittoa ei ole lopetettu, eikä rikottu! - Maa on saanut hyvityksen sapateistaan!

 

Messiaaninen juutalainen profeetta Lance Lambert taas sanoo kirjassaan, että kun Temppeli hävitettiin v. 70 ja juutalaisia surmattiin suurin määrin, ja loputkin ajettiin maanpakoon, kunnes 1948 maa jälleen perustetiin, niin Lambertin mielestä VAIN Jumalan, Yeshuan Messiaan murhaaminen saattoi olla riittävä syy 1900 vuoden maastapako-rangaistukseen.

Eikö se edellytä jonkinlaista Liiton rikkomista, jos Jumalan täytyy rangaista kansaansa 1900 vuoden rangaistuksella?

Vai huvikseenko Jumala sellaisia rangaistuksia jakelee?

Väitätkö, että Jumala huvikseen rankaisee ja kiduttaa Israelia?

Sinulla on aikamoinen "vanhurskas" Jumala, jos niin tosissasi väität.

 

 

Jumalan Armo on suurempi kuin laki!

#2197 Re: Re: Israel on rikkonut Liiton lukemattomia kertoja, mutta ei silti kelpaa armo Yeshuassa Messiaa

27.03.2012 21:11

#2196: - Re: Israel on rikkonut Liiton lukemattomia kertoja, mutta ei silti kelpaa armo Yeshuassa Messiaassa

Sananlasku on: katso, kuin mies eroittaa vaimonsa tyköänsä, ja se menee pois
hänen tyköänsä, ja ottaa toisen miehen, ottaako hän hänen jälleen? eikö maa niin
peräti saastutettaisi? Mutta sinä olet huorin tehnyt monen ystäväs kanssa; mutta
tule kuitenkin jälleen minun tyköni, sanoo Herra.

They say, If a man put away his wife, and she go from him, and become another man's,
shall he return unto her again? shall not that land be greatly polluted?
but thou hast played the harlot with many lovers; yet return again to me, saith the LORD.

 

Ei löydy!

#2198 Re: Re: Israel on rikkonut Liiton lukemattomia kertoja, mutta ei silti kelpaa armo Yeshuassa Messiaa

27.03.2012 21:14


Vieras

#2199 Re: Re: Re: Israel on rikkonut Liiton lukemattomia kertoja, mutta ei silti kelpaa armo Yeshuassa Mes

27.03.2012 23:09

#2198: Ei löydy! - Re: Re: Israel on rikkonut Liiton lukemattomia kertoja, mutta ei silti kelpaa armo Yeshuassa Messiaa

 

 

Montako messiaanista juutalaista on ollut alkaen Jeesuksen uhrikuolemasta ja sovitustyöstä, tähän päivään asti?

- Vähän. Vain yksittäisiä tapauksia, 1900 vuoden aikana.

 

Montako messiaanista juutalaista Israelissa in nyt?

- Hiukan enemmän. Eri arvioiden mukaan jopa 10-15 000 koko maassa.

(Israelin asukasluku on  7 797 400, siitä laskien 15 000:n messiaanisen määrä tarkoittaa noin 0,19% kansasta)

 

Kun ihminen ei vastaanota Jeesusta Messiasta= ihminen on hylännyt Hänet.  Vain 0,19% kansasta on hyväksynyt Jeesuksen Messiaanaan.


Arabikristittyjä oli maassa CIA:n tilastojen mukaan noin 400 000 ennen kuin Israelin synnyn myötä konfliktit alkoivat, ja paikalliset kristityt joutuivat juutalaisten ja muslimien väliin. Nykyään arabikristittyjä on Pyhän maan alueella arviolta enää 50 000.

 

 

Kysyit:   "MISSÄ RAAMATUSSA kerrotaan, että Israel on hylännyt Messiaansa?"

Matteus 27:

22 Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?"
He sanoivat kaikki: "Ristiinnaulittakoon!"
23 Niin maaherra sanoi: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?"
Mutta he huusivat vielä kovemmin sanoen: "Ristiinnaulittakoon!"



24 Ja kun Pilatus näki, ettei mikään auttanut, vaan että meteli yhä yltyi, otti hän vettä ja pesi kätensä kansan nähden ja sanoi: "Viaton olen minä tämän miehen vereen. Katsokaa itse eteenne."
25
Niin kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Tulkoon hänen verensä meidän päällemme ja meidän lastemme päälle".



26 Silloin hän päästi heille Barabbaan, mutta Jeesuksen hän ruoskitti ja luovutti ristiinnaulittavaksi.

 

Kuten messiaaninen juutalainen Lance lambert on todennut, ainut syy, jonka takia kokonainen kansa, Israelin kansa on voinut saada 1900 vuoden rangaistustuomion, maastapoistumistuomion kodistaan, maastaan, Luvatusta ja Pyhästä Maasta, oli Messiaan hylkääminen tapattamalla Hänet roomalaisilla.

 

Jos sinä tuomitsisit ystäväsi/puolisosi/lapsesi vangittavaksi, piestäväksi, hakattavaksi, julkisesti riisuttavaksi ja häväistäväksi, ja lopulta ristinpuulla kiduttavalla tavalla kuolemaan, eikö  se sinun mielestäsi olisi "hylkääminen"?

Jos sinun läheisesi tekisivät sinulle niin, eikö se sinusta tuntuisi hylkäämiseltä?  Kun kituisit ristillä kuoliaaksi, ja ystäväsi seisoisivat ristisi ympärillä ja riekkuisivat sinulle, kokisitko kuolevasi heidän rakastamanaan vai hylkäämänään?

 

Jeesus antoi anteeksi juutalaisille - mutta oletko koskaan miettinyt, miltä Hänestä tuntui, kun Hän näki juutalaisen kansan ympärillään huutamassa herjauksia ja riemuitsemassa Hänen kuolemastaan? Hänellä oli tunteet ja sydän täynnä kipua, jonka Hänen kansansa tuotti Hänelle.

 

Ristinkuoleman vaatimalla koko kansa Hylkäsi Messiaansa. Se ei lue Raamatussa, se lukee Jeesuksen ja Isän Jumalan Sydämessä. Se lukee Jeesuksen lävistetyissä käsissä, jaloissa ja kyljessä. Lue sieltä, ja opi, kuinka paljon juutalaisen kansan hylkääminen Messiaalle maksoi.

 

Jokainen yksittäinen juutalainen hylkää Messiaansa silloin, kun ei hyväksy Häntä Messiaakseen, Lunastajakseen ja Armahtajakseen.  Jos kiellät vastaanottamasta Jeesuksen verenpesua ja syntien sovitusta Hänessä, hylkäät Hänet. Sinulla ei ole yhteyttä Häneen, sinulla ei ole osuutta Hänessä. Olet valinnut menolipun helvettiin.

 

Holokaustissa kauheinta ja järkyttävintä ei ollut se, että 6 miljoonaa ihmistä kuoli kauheilla tavoilla. kaikkein hirveintä on se, että lähes kaikki heistä menivät helvettiin.

 

Siksi juutalaisten olemattoman sädekehän kiillotus vastoin tosiasioita on vain typerää. Koko sionistinen kristikunta hymistelee, että jokainen juutalainen on syntyjään viaton ja taivaskelpoinen, eivät he ole syntisiä, eivät juutalaiset tee syntiä, eivät he ole torjuneet Messiastaan, eivät he edes tarvitse Messiasta, hehän ovat juutalaisia.

 

Sillä "uskonnolla"  me lähetämme seuraavankin sukupolven juutalaisia helvettiin. Olemme yhtä syyllisiä kuin Hitler. Hitler toimitti juutalaiset VAIN kuolemaan, me toimitamme heidät helvettiin valheillamme.

Joka ikinen juutalainen, eurooppalainen tai afrikkalainen joutuu helvettiin, jos hänellä ei ole Jeesusta, Messiasta Lunastajanaan ja Herranaan.

Room. 3:23

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

 

 

Kiillota vaan rauhassa juutalaista pyhän kansan gloriaa. Kun he harhaanjohdettuina joutuvat helvettiin, heidän verensä vaaditaan sinun kädestäsi. Oletko  tyytyväinen?  saitko mitä halusit itsellesi, ja juutalaisille?

Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

 

 


Vieras

#2200 Juutalaisperhe tuhoutui liekkien saartamana Israelissa

28.03.2012 00:35



Yksityistalossa Rehovotissa maanantai-iltana ilmeisesti oikosulusta alkanut raivokas tulipalo surmasi perheen isän Guy Shaerin, 38, ja hänen viisi lastaan iältään 1-11 vuotta. Guy Shaer oli tulipalon alkaessa vierailulla isoäitinsä luona vaimonsa Avivitin kanssa. Guy Shaer huomasi ensimmäisenä tulipalon ja kutsui paikalle palokunnan. Hänen uskotaan pyrkineen sisään asuntoon pelastamaan lapsiaan, mutta menehtyi liekkien saartamana. Lasten uskotaan menehtyneen savumyrkytykseen. http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/154188#.T3F0kNn3vO0


http://israelupdate.achlak.net/




Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…