Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!.


Vieras

#301 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Israelin kaksitoista heimoa

10.11.2011 05:36

#298: TeroK - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Israelin kaksitoista heimoa

Matteuksen evankeliumi:
12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
12:31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.

Nyt on se aika!

#302 Pilkkaajille hänkin on pilkallinen, mutta nöyrille hän antaa armon!

10.11.2011 05:46

Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=kr&hakuehto=pilkkaa
SANA

#303 TÄLLE PÄIVÄLLE

10.11.2011 07:24

------------------------------------------------------------------------
SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Torstai 10.11.2011
------------------------------------------------------------------------

Taivaat julistavat Jumalan kunniaa,
taivaankansi kertoo hänen teoistaan.

Ps. 19:2

Kaikella on aikansa!

#304 Nyt on aika nousta!

10.11.2011 08:12

Schindleriä muistetaan Israelin Yad Vashemin holokaustin muistomerkissä yhtenä
"vanhurskaana kansakuntien joukossa"
(Righteous Among the Nations/Chasidei Umot haOlam),

http://fi.wikipedia.org/wiki/Oskar_Schindler

”Aika on tullut nousta ja lippua kantaa
pimeyden valtaa vastaan.
Aika on tullut nousta ja kaikkensa antaa
Isä lupaa hoitaa lastaan!”


                                                           

http://www.elisanet.fi/juhani.starczewski/25vuot1.jpg...

                                             

http://www.elisanet.fi/juhani.starczewski/DSC07858.JPG...

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.11.2011 10:56



Vieras

#306

10.11.2011 13:15

Joka Israelia siunaa,sitä Minäkin siunaan ja joka Israelia kiroaa ,sen Minäkin kiroan.Miksi vetäisimme päällemme Jumalan kirouksia?Jumala on jo kerran Suomen varjellut suhteessa Neuvostoliittoon.Mutta -sielä se edelleenkin on!Ja kuten tiedämme,vaalit ovat tulossa,vaikka tulos on kyllä jo tiedossa.Eli,hyvästi demokratia.Kuka meitä silloin auttaa,ellei Jumala varjele tätä piskuista kansaa.

Vieras

#307

10.11.2011 13:36

Erittäin hyvä osoittaa, että emme sokeasti hyväksy valheellista tiedottamista Israelin suhteen.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.11.2011 13:53


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.11.2011 15:24



Vieras

#310

10.11.2011 18:26

"Totuutta minä tahdon salatuinpaan saakka", sanoo Pyhä Jumala ja Hän itse valvoo, että tapahtuu, mitä Hän sanassaan sanoo. Kaikkivaltias Jumala on luvannut siunata niitä, jotka siunaavat Israelia ja kirota ne jotka kiroavat Hänen omaisuuskansaansa. Teemme oikein, jos kansakuntana valvomme oman ulkoministerimme julkisia lausumia ja vaihdamme ennemmin ulkoministeriä, kuin otamme päällemme Jumalan kirouksen hölmöistä ja alentavista lausunnoista joita Tuomiojan suusta on kuultu usein vuosien varrella. Hänen kommenttinsa ovat ulkopoliittinen riski valtiollemme! Tarvitaan diblomatiaa jota hänellä ei ole. Adressi on enemmän kuin tarpeen ennen kuin ajattelematon hölötys jatkuu.

Vieras

#311 Re: KUKA KEKSI RAAMATUN JUMALAN JA MITÄ VARTEN

10.11.2011 18:32

#309: - KUKA KEKSI RAAMATUN JUMALAN JA MITÄ VARTEN

Jumala vetää aina "kotiin päin". Saat olla ihan mitä mieltä tahansa, mutta Jumala on antanut sanansa sinullekin avuksi eikä siitä voi "äänestää" vaan se itse todistaa jokaiselle paikkansapitävyyden. Kokeilepa ja hämmästyt!

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.11.2011 18:56


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.11.2011 19:20


Lipponen pyysi anteeksi!

#314 Luovutettiinko viime sodan aikana Suomesta Gestapolle vain 8 juutalaista?

10.11.2011 19:32

Luovuttivatko Suomen viranomaiset maastamme vain 8 juutalaista Gestapolle ennen vuoden 1944 syyskuuta vai oliko luovutettuja paljon enemmän? Kysymyksen asettelu on mielenkiintoinen jo senkin tähden, että asiasta ei todennäköisesti koskaan saada täydellistä selvyyttä. Tarkan lukumäärän selvittäminen ei todennäköisesti enää ole mahdollista. Se ei ole mahdollista, koska sodan loppuvaiheessa ja heti sen päätyttyä tapahtui maassanne arkistojen määrätietoinen tuhoaminen.
Kirjassa: ”Setä Stiller – Valpon ja Gestapon välissä” kirjoittaa Rony Smolar seuraavaa: ”Anthonin lailla myös monet muut Valpon korkeat virkamiehet kuten Kauhanen, Jaarma ja Pankko poistuivat salaa Suomesta. Mutta myös huomattava joukko Suomen sodanjohtoa muiden muassa päämajan tiedusteluosaston väkeä perheineen yhteensä 750 henkeä poistui heti sodan päätyttyä maasta.

Pakotie kulki Rauman, Uudenkaupungin ja Närpiön kautta Pohjanlahden yli. Tässä Stella Polaris – peitenimellä kutsutussa operaatiossa kuljetettiin vii¬meistään kesähyökkäyksen aikana 1944 samaa reittiä neljällä aluksella myös 350 laatikkoa Suomen tiedustelua koskeneita keskeisiä sa¬laisia asiapapereita, myös Valpon arkistoa. Arkistoja ehdittiin myös tuhota autokuormittain muun muassa Helsingin Taivallahden kasarmin pannuhuoneessa.”

Kukaan ei sen tarkemmin tunnu tietävän, mistä löytyisivät nuo Stella Polariksesta pois siirretyt arkistot. On hyvin todennäköistä, että se mikä arkistoista on mahdollisesti jäljellä, ei aukene kuin vasta sitten, kun arkiston asiakirjoilla ei ole enää mitään päivänpoliittista merkitystä.

Niin, oliko Suomesta sodanaikana luovutettu vain ja ainoas¬taan 8 juutalaista Gestapolle? Luku 8
on yhtä pitävä Helsingin juutalais
ten seurakunnan tietojen kanssa. Luku perustuu Suomen viranomaisten marraskuun 6. päivänä 1942 ` tekemään luovutukseen. Tuolloin luovutettiin Gestapolle kahdeksan juutalaispakolaista. Vain yksi heistä selvisi hengissä Auschwitzin tuhoamisleiriltä.


Luovutettuja on ilmeisesti paljon enemmän. Selvyyttä ei ole esimerkiksi tiedoista, jotka kertovat Suomen viranomaisten sotavankien luovuttamisista saksalaisille. Sotavankien luovutus oli rikos. Se oli vastoin kansainvälisiä sotavankisopimuksia. Kuinka paljon heidän joukossa oli sitten juutalaisia?

Tiedetään myös, että silloi¬nen Valpon (=Valtiollinen Poliisi, jonka nykyistä versiota kutsutaan Supoksi) päällikkö varatuomari Aarno Anthoni teki yhteistyötä Gestapon kanssa. Väitetään hänen olleen Ges¬tapon agentti. Esimerkiksi vuonna 1947 Nürnbergin jatko-oikeudenkäynnissä kertoi Saksan turvallisuuspoliisin hallintoviraston päällikkö Friedrich Pantzinger, ”Anthonin tuoneen Berliiniin keväällä 1942 luet¬telon Suomessa asuvista juutalaisista ja antaneen sen Gestapolle niitä järjestelyjä varten, joita tarvittiin juutalaisten siirtämiseksi Suomen alueelta saksalaisiin keskitysleireihin. Näin Pantziger vahvisti, että kyseessä oli ollut koko Suomen juutalaisväestön luovuttaminen Saksaan. Pantzingerin mukaan Anthoni toi esille myös omana kantanaan, että juutalaiset oli luovutettava Gestapolle.” (Lainaus kirjasta ”Setä Stiller” s. 334). Oman kummallisuuden asian selvittämisessä tuo 6. päivänä 2000 tapahtunut pääministeri Paavo Lipposen esittämä anteeksipyyntö juutalaiselle yhteisölle Suomen ja suomalaisten puolesta. Siinä hän pyysi anteeksi edellä mainitun kahdeksan juutalaisen saksalaisille luovuttamista. Anteeksipyynnön antamisen ajoituksella tukahtui maassamme virinnyt keskustelu mahdollisista muista luovutuksista saksalaisille.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.11.2011 20:28



Vieras

#316

10.11.2011 20:33

Olen häpeissäni Erkki Tuomiojan puolesta, kun hän on niin huonosti tutustunut Israelin asioihin.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.11.2011 21:28


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.11.2011 22:49


Milloin syntyy kauhu?

#319 Joo, on meillä fanaattinen Herra!

10.11.2011 23:38

Jumalan kauhu valtasi kaikkien maitten valtakunnat,
kun he kuulivat Herran sotineen Israelin vihollisia vastaan.
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=kr&hakuehto=Jumalan+kauhu
SANA

#320 TÄLLE PÄIVÄLLE

11.11.2011 08:44

------------------------------------------------------------------------
SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Perjantai 11.11.2011
------------------------------------------------------------------------

Herra on minun väkeni ja voimani, hän pelasti minut.
Hän on minun Jumalani, häntä minä ylistän,
minun isieni Jumala, hänen kunniaansa minä laulan.

2. Moos. 15:2

Vieras

#321

11.11.2011 14:24

Israelin puolesta pitää rukoilla ja olla sen puolta. Palestiinaa ei tule hyväksyä valtioksi. Tuomioja on ylittänyt toimivaltuutensa YK:ssa.

Vieras

#322

11.11.2011 14:25

Nyt on kansojen kohtalo kysymyksessä. Emme voi ohittaa tätä kysymystä kansasta joka elää kansakuntien navassa,sekä hengellisesti
että maantieteelisesti. Kaikki voimat ovat keskittyneet Israelin oikeutukseen maalle,joka on annettu Abrahamin jälkeläiselle; Huom ei jälkeläisille. Jälkeläisiä on siis kaksi, Iisak lupauksen lapsi jonka Saara synnytti Abrahamille ja Ismael,orjattaren poika jonka Hagar synnytti Abrahamille. Arabikansat tuntevat nämä asiat. Arabit ja Juutalaiset ovat samasta isästä. Kristittynä tämä perusasia täytyy tuntea. Juutalaiset(nimi tulee juudan heimosta) Siis Hebrelaiseen heimoon kuuluu kaksitoista sukukuntaa.
Myös Ismaelista polveutuu kaksitoista ruhtinasta jotka ovat Arabikansoja,Haagarin pojan eli ismaelin Perilliset ja myös he saivat oman siunauksen. Tämä kaikki löytyy Mooseksen kirjasta.
Nyt ajankohtaista on siis se kenellä on oikeus luvattuun maahan? Maana tämä pikku läntti on Uuudenmaan kokoinen jonka Britit sanoivat olevan asuma kelvoton. Silti Kaikkivaltias Jumala taivaan ja maan luoja antoi tämän maan Hebrealaisille.
Lähi Itä ja israel elää vaurauden aikaa ja siellä rakennetaan ja käytetään tämän (joutomaan)rikkauksia hyödyksi. Tämä maa on lähde erämaassa ja sen luonnonvarat on kätketty: Esim Aurinkoenergia, kuolleen meren aarteet.Raamatun sanoma ei vanhene
ja se on edelleen sama. Suomen kansa! Tukekaa Israelia koska oma kohtalomme riippuu tästä totuudesta. Allekirjoittanut Pasi Henrik Lauste.

Hatikva

#323 Katso päivät tulevat...

11.11.2011 14:28

#321: -

Aamos 9: 13 - 15

9:13 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin kyntäjä tavoittaa leikkaajan ja rypäleitten polkija siemenenkylväjän, jolloin vuoret tiukkuvat rypälemehua ja kaikki kukkulat kuohkeiksi muuttuvat.

9:14 Silloin minä käännän kansani Israelin kohtalon, ja he rakentavat jälleen autiot kaupungit ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja juovat niiden viiniä, he tekevät puutarhoja ja syövät niiden hedelmiä.

9:15 Minä istutan heidät omaan maahansa, eikä heitä enää revitä pois maastansa, jonka minä olen heille antanut, sanoo Herra, sinun Jumalasi.

 

Rivka

#324 Re: Re:

11.11.2011 14:39

#315: - Re:

En tunne ketään muuta kansaa, kuin nuo itseään "palestiinalaisiksi" kutsuvat muslimi-arabit, joita miltei jokainen kansakunta maan päällä niin kovin kannustaa ja lahjoo järjettömällä määrällä silkkaa RAHAA, tavaraa ja muita etuoikeuksia päivittäin.

Nämä "palestiinalaiset" eivät ole oikeudettomia ressukoita, vaan valehtelijoita ja kaiken hyvän ja kauniin vihamiehiä ja tuhoojia.

 

Basilius

#325 Suomi muista ne koetukset viime Sodasta.

11.11.2011 15:01

Vielä selkeyden vuoksi kerron että sekä Arabit ja Juutalaiset ovat veljeksiä keskenään. Veljeys syntyy isän puolelta.Tämä vuosisatoja kestänyt viha on Arabien pyhä sota, joksi he sitä kutsuvat,eli kyseenalainen oikeus terrorisoida ja uhkailla koko maailmaa. Jihad eli pyhä sota antaa luvan tappaa vääräuskoiset eli kristityt ja juutalaiset. Päämäärä on kääntää koko maailma Islamilaiseksi ja tuhota kaikki muut. Tämä väkivaltainen uskonto ei ole sama kuin se rakkauden ja anteeksiannon merkitystä korottava kristillisyys. Tämä olisi syytä tietää ennenkuin loksuttaa leukojaan tietämättä perusasioita ja historiaa.Tietämätön nimeä käytettiin alunperin ihmisistä jotka ovat vailla oppia eli ( Idiot) Tämä vallala oleva tietämättömyys antaa siis kaikille idiooteille luvan puhua läpiä päähänsä. Kehoitan ottamaan selvää asioista. Terveisin Pasi Henrik Lauste´

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…