TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE!

TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE! / Tiedotteet / Julkilausuman liki 900 allekirjoittajaa: Sananvapaus, Raamattu ja Räsänen / Kommentit

Vieras

05.12.2019 08:39

Päivi Räsäsen olisi pitänyt toisella Raamatun kohdalla selittää ( löytyy 3 Ms 18 ja 20 - luvuista) että mm.homous on verivelan alainen synti. Eli JUMALA ON KERRAN LANGETTAVA MM.MIESTEN KANSSA MAKAAVILLE MIEHILLE IKUISEN KADOTUKSEN . 2. KUOLEMAN, ELLEIVÄT TEE PARANNUSTA. Nyt valtakunnan syyttäjä tulkitsee sanat " ovat kuoleman ansainneet" kiihotukseksi tappaa haureelliset. Jumala tuomitsee Päivin ja se voi olla täysi vapaus tai osittainen tuomio. JOS SE ON JÄLKIMMÄINEN, SE OLKOON OPETUKSEKSI OLLA NÖYRÄ, TUTKIA SANAA JA ENNENKAIKKEA TOIMIA RUKOILLEN. EI FILOSOFOIDEN. Mieheksi ja naiseksi- kirjoitus ei ole 100 %: sti hengellinen, siinä on ylpeyttä ja filosofointia mukana T. Raimo Pasonen

Vieras

05.12.2019 09:43

Korintossakin oli joitakuita homoja, jotka saivat anteeksi eli kaikkia homoja ei Jumala hylkää

6:11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä

Päivin kirjoitukset kikkaroivat ylpeyden, ihmiskunnian  ja politiikan fiöosofoinnin välisenä kuminauhana. EI riitä, että vedotaan Sanaan, jos sitä ei käytetä Hengessä.

Sukupuolielämäkysymyksissä tulee puhua pyhien yhteyden

ei poliittisen puolueen  nimeen.

Päivi on huolestunut Suomen syntyvyyden laskusta mutta KD nuoret haluavat samaan aikaan kaikille 16- vuotiaasta lukien ilmaisen ehkäisyn, se kyllä lisää haureutta!

T. Raimo

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…