TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE!

TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE! / Tiedotteet / Päivi Räsänen Suomen tasavallan presidentiksi! / Kommentit

Vieras

31.01.2020 05:48

Mutta jos äänet eivät kuitenkaan riitä Päivin valintaan ja siten suuri määrä äänistä menee hukkaan, vahvistuu Haaviston pääsy presidentiksi, koska liki kaikki Päiviä äänestävärt ovat ei- vihreän agendan kannattajia ja miesparisuhde presidentillä on Jumalalle kauhistus, siitä nousee Jumalan inhotus ja Jumalan pyhän vihan hehku, maa saastuu edelleen ja oksentaa lopulta asukkaansa. Kannattaa ennemminkin rukoilla Jumalan Hengen johdatusta, ketä äänestää.
Henri Niskala

#2 Pro kristilliset arvot

31.01.2020 12:47

Kyllä. Ehdottomasti kannatan. Internationaali - Suomi on kamala ajatus. Sehän oli jo '70- luvun kommareiden märkä uni. Kyseisiksi kommareiksi luen edelleen SDP:n, Vihreät sekä Vasemmistoliiton.

Jumala armahtakoon ja siunatkoon maatamme paremmalla hallituksella. Mieluummin nopeasti!

AMEN

#3 Re: Pro kristilliset arvot

01.02.2020 08:34

#2: Henri Niskala - Pro kristilliset arvot

Halleluja! Nyt rukoilemaan jo ajoissa ja paastoamaan että Herra jotaisi asiat niin että Päivi lähtisi ehdokkaaksi. Haavisto on suosittu määrtyissä piireissä, mutta suurin osa suomalaisia on saanut tarpeekseen tästä nykyisen hallituksen politiikasta ja muusta höpön höpöstä. Perussuomalaisten nousu näyttää jo nyt miten ihmiset ovat saaneet tarpeekseen. Voi olla että myös Halla-aho on presidentti ehdokas seuaavissa vaaleissa. MUTTA PÄIVIÄ TULEE EHDOTTOMAST ROHKAISTA EHDOKKAAKSI.

sUOMESSA RUKOILLAAN NIIN NIIN PALJON JA PAASTOTAAN . HERRA VASTAA KUN ME VAAN OLEMME SITKEITÄ

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…