Valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen asetettava syytteeseen uskonnonvapauden kieltämisestä sekä valehtelemisesta

Taku55

20.05.2020 04:18

Jokisipilän kirjoitus on tosi hyvä. Se menee naulan kantaan. Valtakunnansyyttäjä ei näköjään ymmärrä tehtäväänsä.

Seppo Lehikoinen

#2 Toiviainen vankilaan

20.05.2020 05:58

Jos valtakunnansyyttäjä rikkoo Suomen perustuslakia, niin sellaisella mielipuolella ei ole oikeutta toimia virassaan. Erotettava ja tuomittava raskaimman mukaan!

20.05.2020 12:32

Toiviainen tulee asettaa syytteeseen rasismista, jota hän harrastaa ilmiselvästi. Suomi on aina ollut kristillinen maa ja niin sen tulee ollakin. Kaikki muut uskonnot ovat maassa vieraita ja niiden tulee olla kuuliaisia laille maan luterilaisuuden kanssa. Siten, islam, joka ei ole edes uskonto ja jolla ei ole mitään historiallista faktaa, mistä se tulee, ei ole mikään tekijä maassa eikä mikään instanssi saa toimia sen mukaan. Se, että uskonto suosii jonkun tappamista uskonnon tai muun syyn takia, ei voi olla uskonto vaan kiihotusryhmä, jolta puuttaa kokonaan moraalinen perusta. Siten, Toiviaisen suosiessa tällaisia uskontoja, hänet pitää asettaa syytteeseen ja vaatia irtisanoutumaan virasta. Ellei näin käy, teen hänestä itse rikosilmoituksen.

#4 Re:

20.05.2020 12:57

#3: -

Naulan kantaan! Ehdottomasti samaa mieltä.

21.05.2020 10:29

tässä on kysymyksessä muitakin vaikutteita ei pelkästään yllä mainittuja.mitä proffessori jokisipilä on julkisesti kirjoittanut tästä valtakunnan syyttäjän syytöksistä päivi räsäsen antamista RAAMATUN sanan seksuaalietikan liittyvistä lausunnoista. tämä valtakunnan syyttäjä on selvästi myös vallan haluinen persoona ja siksi hakeutunut tällaiseen virkaan jossa pystyy sitten käyttämään mielivaltaansa kunnioittamatta ihmisten uskonnon ja sanan vapautta. katson että tämän kaltainen syyttäjä on epäpätevä näin vaativaan tehtävään ,eikä myöskään hänen muodollinen ammatti pätevyys ole riittävä tällaiseen valtakunnansyytäjän ammatin harjoittamiseen. juhani pehkonen

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…