Valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen asetettava syytteeseen uskonnonvapauden kieltämisestä sekä valehtelemisesta / Tiedotteet / Tiedoite 3.7.-20 / Kommentit

Vieras

03.07.2020 09:50

R. Toiviaisen aikuinen lapsi on sukupuolineutraalissa avioliitossa, joten sekin asia on varmasti pontimena toimia "suvaitsemattomia" vastaan, homoseksuaalisuuden ollessa kyseessä. Mielestäni hän on todellakin väärä ihminen valtakunnansyyttäjän virkaan, sillä hän näyttää hyökänneen vain kristittyjä ja Perussuomalaisia vastaan. Näitä ryhmiä kohtaan hänellä vaikuttaa olevan antipatioita ja aivan selvästi R.T on ottanut kielteiset TUNTEENSA mukaan työskentelyynsä. Hän puolustaa homoseksuaalisuutta tyttärensä lesbouden vuoksi! Uskoakseni ei muutoin olisi noin hanakkana syyttämässä mm. Raamattuun uskovaa P. Räsästä.
Pekka Mäkinen

#2 Re:

03.07.2020 11:30

#1: -

Olet täsmälleen oikeassa .

Seppo Lehikoinen

#3 Toiviaisesta on päästävä eroon. Keinolla, millä hyvänsä...

03.07.2020 12:10

Perversioita puolusteleva inehmo EI OLE sovelias valtakunnansyyttäjäksi. Ehkä huussivahdin pesti sopisi tuolle naiselle parhaiten.

Vieras

15.07.2020 18:34

OLEN SAMAA MIELTÄ. SUOMI MENEE HUONOON SUUNTAAN,,ONKO JOKU USKONTOKUNTA KIRISTÄNYT TAI UHKAILLUT TOIVIAISTA TAI MUUTEN PAINOSTANUT SYYTTÄMÄÄN SUOMEN ASIOIHIN TOMERASTI PUUTTUVAA P.RÄSÄSTÄ..PÄIVI PUHUU ASIAA..KRISTILLINEN USKO KUULUU KAIKILLE SUOMALAISILLE..SEON PITÄNYT MAAMME PYSTYSSÄ..JA TÄNÄÄN KAIKKIEN IHMISTEN KAIKKIALLA ON TEHTÄVÄ PARANNUS. JV IISALMI

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…