Ilotulitteet kiellettävä yksityishenkilöiltä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ilotulitteet kiellettävä yksityishenkilöiltä.

tupu ankka
Vieras

#176 tehdään uudesta vuodesta kaikille miellyttävä juhla?? wtf!

25.09.2010 09:51

Jos adressiin saadaan riittävästi nimiä, se luovutetaan vuoden 2007 aikana sisäasiainministeriölle. Tehdään uusivuodesta kaikille miellyttävä juhla!: noin kirjoittaa adressin tekijä! vittu mulle on ihan sama uusivuosi jos sillon ei saa ampuu rakettei ei mua kiinnostais uusi vuosi tippaakaan ! voi vittu!
kirjottakaa sit mun kamun adressi: www.adressit.com/ilotulitteidenpuolesta


Vieras

#177 obvious troll is obvious

25.09.2010 15:33

*tip*

adressin tekijä on hinari
Vieras

#178 ernu

26.09.2010 19:30

Vittu hanki elämä sinä joka oot tehny tän adressin!


Vieras

#179

22.10.2010 10:40

No kyllä on taas jollain idiootilla välähtäny taas kun tällasta tehään adressi. Oisko vaikka seuraavaks että lapsiperheillä ei saa olla sytkäreitä taloissa.
Vieras

#180 Re:

01.11.2010 21:16

#23: Ritta Salmi -

 

tuossa luki astmaatikot kärsii. itselläni on paha astma eikä oo tullu mittää propleemoja. ja mitään ei oo sattunut koskaan koska olemme vanhempien kanssa ampunut raketteja. olen nyt 14v ja olen ampunut pienempänä isän kanssa yhdessä muutaman kiinarin ja munakranaatin. ja oli tosi kivaa. ja kauenpana olin  kun isä ampui isoja raketteja. ja vielä nykyäänkin ammun raketteja vanhemman henkilön valvoessa. voi tulla seuraamaan meidän uudenvuoden viettoa. JOTKUT idiootit ampuu väärin raketteja, se on täysin niiden oma asia. ja jos raketteja ampuu oikeen ja on tarpeeksi kaukana ku räjähtää niin ei ole mitään hätää sillon. Turhaapa te täällä valitatte..

Vieras

#181 Re:

01.11.2010 21:20

#24: Hannele Reini -

Meidän koiralla ei ole sitä ongelmaa. se on aina raketteja ammuttaessa väh.50m päässä ja vaikka lähempänä ampus ei se pelkää. rotu on norjanharmaa ja se on metsäkoira ja ei pelkää edes pyssyn pamausta.. hommatkaa itellenne metsäkoirat ja käyttäkää metillä :D tuhannen kaupunkilais p#skan kerrääjät haha. ja jostai etelä suomesta vielä :D:D:D

mies
Vieras

#182 ei varmaan kielletä!

11.11.2010 16:58

mä ki oon ollu jo 7vuotiaasta asti ampunu raketteja. ja en niistä luovu... mä rakastan rakettaja ja olen nyt 26vuotta...
mies26
Vieras

#183 moroo

11.11.2010 16:59

Meidän koiralla ei ole sitä ongelmaa. se on aina raketteja ammuttaessa väh.50m päässä ja vaikka lähempänä ampus ei se pelkää. rotu on norjanharmaa ja se on metsäkoira ja ei pelkää edes pyssyn pamausta.. hommatkaa itellenne metsäkoirat ja käyttäkää metillä :D tuhannen kaupunkilais p#skan kerrääjät haha. ja jostai etelä suomesta vielä :D:D:D
SkinHead

#184 Re: I Hate Hippies

16.11.2010 10:16

#4: Sanna C:C:C: -  

 Vitun ituhippi turpa kiinni! Tommoset on saatana yhteiskunnan luteita! Me eka vittu töihin ja tu sit iniseen noista "vaarallisista" ilotulitteista! Kuka on pakottanut ottamaan lemmikin? Eikö eläin kärsi myöskin jos sillä ei ole vapautta? Ja jos sun pointtis on se et sä haluut kakaroiden räjäyttelevän putkipommeja tai polttopulloja, ni siitä vaan, kyllä netistä teko-ohjeita löytyy!

Vieras

#185 Re:

22.11.2010 14:41

Tailsthefox
Vieras

#186 menkää muualle

22.11.2010 14:44

Hermostuttaa tämmäiset joka asiasta valittavat, heidän mielestään pitäisi kaikki kieltää? Autot, mopot sun muut saastuttavat PALJON enemmän luontoa mitä raketit.. ja auto/mopo kolareissa KUOLEE paljon ihmisiä, raketin takia ketään ei ole kuollut suomessa.. Ja jos raktit kiellettäisiin, monet rupeaisivat paukuttelemaan isommilla/itsetehdyillä paukuilla.. itse tekisin niin!
PerSu
Vieras

#187 Katsokaa ihmiset ...

23.11.2010 10:59

....tilastoista oman paikkakuntanne äänestäneet.Siellä esimerkiksi omalla paikkakunnallani on pari kaupungin valtuustossa häärivää viherpiipertäjää.Näkeepähän nimet,ettei varmasti tule näitä lässyttäjiä äänestettyä,tosin ikinä en Vihreitä äänestäisikään.
jontsaz
Vieras

#188 vittu

23.11.2010 16:39

kaikki pienet kielletään uusvuos menee ihan päin vittuu!!
Tauno Kivistö
Vieras

#189 juu

29.11.2010 16:59

Onhan tähän vastattu jo monia kertoja samalla tavalla, mutta kun ottaa päähän tämä idioottien (mummot) höpötys. Ulkoiluttakaa sitä koiraa niinä 364 päivänä vuodesta ja silloin uutenavuotena vaikkapa päivällä! Veikkaampa, että jokainen teistä on joskus tukenut lapsityövoimaa esim. ostamalla nikeltä kengät yms.

Suomen lentoliikenne ei ole mitään maailman vilkkainta ja KOKO maailman raketit tuhlaavat enemmän kuin suomen lentoliikenne vuodessa. Ei ole mikään iso asia, joten älkää vedotko siihen idiootit. Ja mitä te haluatte meidän tekevän uutenavuotena jos ei saa raketteja ampua? Niitä onnettomuuksia rakettien takia tapahtuu HYVIN vähän verrattuna esim. liikenteeseen tai alkoholiin Suomessa.

Raketit eivät saastuta juuri ollenkaan. Ja mitä iloa on elämässä, jos kaikki hauskuus kielletään? Tietenkin se, että te saatanan mummelit ja muut tiukkapipot saatte istua koiranne kanssa juuri silloin uutenavuotena siellä puistonpenkillä, mutta varmaan silti joku känniporukka häiritsee teitä. Se on vain yksi vitun päivä vuodessa! Ja mitä te aina jaksatte valittaa siitä, että palokunnan pitää sammuttaa tulipaloja ja poliisien pitää partioida? EIKÖ SE OLE NIIDEN IHMISTEN TÖITÄ!

Jos et aja millään ajoneuvolla joka saastuttaa, kierrätät et käytä mitään vaatteita, jossa on käytetty tehdasta, lapsityövoimaa tai muuta saastuttavaa tai laitonta asiaa. Et asu talossa, koska nehän on tehty puusta ja muista luonnosta tulevista aineista ja et syö mitään eläimestä tulevaa niin voit tulla valittamaan, koska ne raketit on noihin verrattuna aika pieni asia. 

Rakettien ampuminen rahan haaskuuta?? Niin on myös telkkari, tietokone, kirjat ja kaikki muu ruoka paitsi se mitä tarvitsee elääkseen. Nämä asiat on tehty tuottamaan mielihyvää ja iloa ja eikö elämässä ole juuri siitä kysymys? Roskia siitä kyllä tulee mutta se on kerran vuodessa ja roskia tulee kyllä ihan kaikesta muustakin ympäri vuoden.

URPOOT!!

Räjäyttelijä
Vieras

#190 Ihan sama

29.11.2010 19:14

tehkää vittu ihan mitä haluatte jos oikein haluaaa niitä ilotulitteita saa millon vaan mistä vaan, voi hommata jonkun 18v hakemaan niitä tai sitte voi tehdä omat kattomalla netistä ohjeet. Ite ainaki ens uutenavuotena räjäyttelen ihan kunnolla vielä kun ehtii. pari postilaatikkoakin saattaa posahtaa ;)
Vieras

#191 Re: ihan oikein

29.11.2010 19:17

#10: Laura Lehtismäki -  

teille koira (tai no rottiahan ne teidän hauvat on...) mummoille, sitä paitsi toi 1650 ihmistä suomen kaikista asukkaista on aika pieni osa (5 371 891) alle 1% joten enemmistönhän tässä pitäisi päättää, kun kerran ollaan demokraattinen maa, joten kaikki toisinajattelijat A.K.A tavikset allekirjoittakaa mieluummin tämä:

http://www.adressit.com/ilotulitelaki-vastutus

Vieras

#192 Re: hahaha

29.11.2010 19:22

#11: Tuula-Maria Ahonen -  

jos ilotulitteet kiellettäisiin kokonaan, mieleeni ainakin ensimmäisenä tappaa se sinun, ja muiden kaltaistesi ämmien koirat jot FU

Et repikää siit
Vieras

#193 Re: menkää muualle

29.11.2010 19:36

#186: Tailsthefox - menkää muualle 

Kyllä mäkin tekisin sitten itse, vaikka shamppoosta tai lannoitteesta, eikä silloin enää se 120db riitä, ja jos joku rotan ulkoiluttaja tulee valittamaan niin työnnän semmosen pommin sen piskin perseeseen, ja mielelläni vielä sen piskin sinne omistajan perseeseen, sitä hän ne tässä selvästi haluavat. Ja koiran paskahan voi olla paljon vaarallisempi kuin raketti, sillä siihen voi vaikka liukastua ja halkaista päänsä. Joten koirat K-18 tai laittomiksi kokonaan. Ostakaa vaikka kissa, tai sitten kunnon koira, ei mitään vahingossa päälle astuttavia!              

 

PS: Ja tekisin niitä ympäri vuotta vaikka 24/7.

PSS: Sitä paitsi koirien lelu- ja ruokatehtaat saastuttavat enemmään kuin mopot ja raketit yhteensä!

Teemu Mäkilä
Vieras

#194 EI Ikinä!

01.12.2010 19:51

EI kyllä koskaan kielletä ilo tulitteita!joku oli kirjottanu että mitä järkeä tuhlata rahaa ilotulitteisiin ku niitäki sit vaa voi katella eikä niistä muuta iloa ole!mitä väli sinulle on jos ne jotka tykkäävät ilotulitteista käyttävät niihin rahaa!ja saa vain katsoa niitä kyllä saakin katsoa mutta niistä ainakin mulle tulee mahtava fiilis.ja esim kyllä sääkin tuhlaat rahaa elokuvaan jota katsotaan! EN ALLEKIRJOTA KOSKAA!!!
17V. VANTAALTA
Vieras

#195 ASIAA

05.12.2010 15:27

JOS RAKETIT KIELLETÄÄN NIIN MINÄ JA YSTÄVÄNI ALETAAN TEHDÄ ITSE RAKETTEJA/POMMEJA JOTKA ON HUOMATTAVASTI ISOMPIA JA VAARALLISEMPIA
15
Vieras

#196

05.12.2010 17:38

Ite ainaki odotan uuttavuot just siks, et sais niillä raketeilla ja muilla semmosilla ammuskella.Harmittaa jo seki ettei thunderkingei enää myydä (kai).09 sain viel ostettu mut täst vuodest en tiiä.Mut etteköhä te kestä ko kuiteski uusvuos on vaa kerra vuodes mitä te sil voitatte jos raketit kielletää?Ja se on kans totta jos kielletää ni sit nuoriso alkaa väsää omii pommei.Varmaa vähä turvallisempaa käyttää ammattilaiste valmistamii tuottei ko omii.
Vieras

#197 Re: Kantani:

06.12.2010 18:59

#136: Ano Nyymi - Kantani:  

 Kyllä ihmiset tietää miten niitä kuuluu ampua

down

#198 Re: TMA

06.12.2010 19:03

#8: Tuula-Maria Ahonen -  

 Monet muut asiat saastuttavat vitusti enemmän. Ilotulitteet kuuluvat uuteen vuoteen ja hyvä niin. Keksi muita ideoita vittu keskenäsi

as-ds
Vieras

#199 -

06.12.2010 19:06

Railakasta joulua ja ihan vitun railakasta uutta vuotta
Rakettikeiu
Vieras

#200 Hahaa

06.12.2010 19:12

Säälittävää ihan vitun säälittävää adressissa vaan 1650 nimeä niillä ei tehdä paljon vittuakaan, kerätkääpä yli 3 miljoonaa nimeä niin katotaan sitte. Kukapa muka ees siihen nimeään kirjoittaan paitsi jotkut vitun ympäristö hihhulit ja muut ilon pilaajat joten rakettien vastustajat HAISTAKAA PASKA!!!!!!!!!!!!!!!