VERILÖYLY KOIRASUSIKENNELISSÄ TUTKITTAVA

VERILÖYLY KOIRASUSIKENNELISSÄ TUTKITTAVA / Tiedotteet / POLIISITODISTAJAT OIKEUSISTUNNOSSA / Kommentit

Vieras

#1 Suuri eläinrääkkäys

08.07.2021 15:25

Todella törkeää eläinten kohtelua. Koirat olisi pitänyt viedä yksi kerrallaan kauemmas lopetettavaksi ettei yksikään koira joudu katsomaan sitä vierestä tai rauhoittaa ennen sitä. Tällä tavalla toteutettuna ampujia olisi alusta asti pitänyt olla monta ja toiminta hyvin suunniteltua. Minuutti tuollaisessa tilanteessa on eläimelle todella iso kärsimys saati sitten puoli tuntia. Tämä ei ollut eläinten lopetusta vaan huonosti suunniteltu hidas joukkomurha. Millä perusteella viranomaisilla on oikeus näin suureen eläinrääkkäykseen?

Jos viranomaiset pelkäävät isoja koiria tai tietynlaisia koiria, auttamaan on tietysti kutsuttava muita ihmisiä. Tällainen pelkoon perustuva toiminta on todella epäinhimillistä ja itsekästä eikä sellainen saa olla sallittua Suomessa.

Ja tietysti olisi pitänyt antaa riittävästi aikaa hoitopaikkojen ja uusien kotien etsimiseen. Ei ole mitään syytä olettaa etteikö koiria olisi saatu parempaan kuntoon vaikka olisivatkin olleet aliravittuja. Suomeen tuodaan paljon huonompikuntoisia rescue-koiria ja auttamishaluisia ihmisiä täältä kyllä löytyy.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…