Enkeli-Elisa kouluihin
Ota yhteyttä adressin tekijään
Vaikka te surette Elisaa, niin muistakaa itsekkyydessänne, että hänen ei tarvitse enää kärsiä sitä tuskaa mitä koulukiusaajat tuottivat.
kiitos
Ei oikea tie...
Mutta se koulukiusaamisen aiheuttama tuska pitäisi saada loppumaan kiusaamiseen puuttumalla niin, että kiusaus loppuu, eikä sillä, että nuoren täytyy sitä paetakseen tappaa itsessä.
Ehdottomasti kouluihin kertomaan tosielämän tarinasta
Voimia kaikille jotka joutuvat asian kanssa elämään, koettakaa jaksaa ja kertokaa vanhemmillenne, minä en ikinä pystynyt.
Se ei koskaan katoa
Hollantilainen
Minä olen Hollantilainen, kun minä olen nuori, olin myös kiusannut koulussa.
21 vuottaa sitten tulin asumaan Suomi, Sevettijärvessä. Minä sain työpaikka, ja siellä alkannut kiusata uudestaan, ei lapsia, mutta aikuisten, myös tämä ryhmä osavat kiusata. Sitten minä putoisin kovasti alles ja tulin sairas.
Nyt menen paremmpi, ja minä olen nyt paras työpaikka, ei viellä palkatyö, mutta kuntouttava, ja kaikki menen hyvää.
Nuoren äiti
Re: Nuoren äiti
#21: Teini-ikäisen tytön äiti - Nuoren äiti
Noita itsemurhia on tehty paljon. Masennuksen vakavin oire on itsetuho, älkää nyt ihmeessä tietämättömät puhuko itsekkyydestä. Koulukiusaaminen johtaa useimmiten masennukseen ja pahimmillaan itsetuhoon tai kuten olette havainneet laajennettuun itsemurhaan.
Kaikki se, mikä estää koulukiusaamisen on kiellettyä, kuten esimerkiksi kiusaajan siirtäminen toiseen kouluun. Se pitäisi olla automaatio ja jäädä kiusaajan vanhempien vastuulle. Kiusaajat voisivat viettää välituntinsa opettajan kanssa, mutta missä näin tapahtuu? Kiusatulla voisi olla kouluavustaja.
Kiusattujen vanhemmat: sanokaa, nyt se on loppu. Älkää mahdollistako sitä. Neuvottelut pannaan. Se on ehdoton EI. Koulu on pakkolaitos ja jos sellaisessa kiusataan, se on ihmisoikeusrikkomus.
Kiusatun ystävä
Keskusteluja on käyty mutta ei nuo loppupeleissä auttanut. Aina välillä minä saan ahdistuskohtauksia siitä kun, olo on sellainen,että tiiän liian vähän. Haluisin sen loppuvan, mutta eipä minulla tai ystävilläni ole rohkeutta kertoa kellekkään, varsinkaan opettajille, kun eivät he asiaan kuitenkaan puutu. He ovat sokeita, kun eivät näe.
Re: Kiusatun ystävä
#24: Kiusattu ja kiusatun ystävä - Kiusatun ystävä
Kerro ihmeessä opettajille tai vanhemmille, jos kaverisi ei itse kerro! Kenenkään ei tarvitse tulla kiusatuksi! Kertomalla autat ystävääsi! Voimia sinne!
| This discussion has been closed. |