VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE.

soturi

#2151 Re: Luontoliiton susiryhmälle päätösvalta eu,n susipolitiikassa.

14.02.2012 22:18

#2150: Menninkäinen - Luontoliiton susiryhmälle päätösvalta eu,n susipolitiikassa.

PAINU MENNINKÄINEN SEN PÄIVÄNSÄTEEN HAMEENALLE JA UIKUTA SIELLÄ! S......N MIELENVIKAISET! KÄY ENSIN KASTOROITTAMASSA ITSESI.

Cannabis_Sativa

#2152 Puhut asiaa, Menninkäinen!

14.02.2012 23:26

Ymmärsit aivan oikein, Luontoliiton susiryhmän on saatava päättää KAIKISSA suurpetoihin liittyvissä asioissa ainoana päättäjänä. Jos metsästyskoirat ovat uhka susille, ne pitää julistaa poistettaviksi eli Suomessa olisi lailla kielletty pitää mitään metsästyskoiria. Loppuisi se ruikuttaminen susien vaarallisuudesta. Myös kotieläinten pitoa olisi rajoitettava voimakkaasti. Sen jälkeen metsästys kokonaisuudessaan olisi julistettava laittomaksi ja sudet voisivat lisääntyä voimallisesti rajoittaen jatkossa hirvieläinten määrää. Aseiden hallussapito luonnollisesti kuuluisi ainoastaan viranomaisille.
Cannabis_Sativa

#2153 Lisäpointti

14.02.2012 23:32

Unohdin mainita, että en halveksu ja inhoa pelkästään ajorakkien avulla tapahtuvaa metsästystä, vaan IHAN KAIKKEA METSÄSTYSTÄ. Aseita kammoksun myös, siksi olenkin siviilipalvelusmies ja vegaani. KAIKKI aseet pitäisi kerätä pois ja sulattaa. Olen ylpeä siitä, että mitään ei saa mistään syystä tappaa.
Häiriköt kuriin!

#2154 Re: Numerot mainitsematta

15.02.2012 00:52

#6: - Numerot mainitsematta 

Aivan sama, mitkä ovat lukemat! Uutiset kertovat karua totuutta. Oletko katsonut tämän adressin etusivulta valokuvat raadelluista koirista? Yksikin sellainen on liikaa, ja sen tekijän on syytä päästä hengestään. Mahdatkohan olla itse turvallisesti keskellä kaupunkia elelevä urbaani, jonka on helppo olla niin vihreä että! Et taida omistaa koiraa tai muuta lemmikkiä, jonka näkeminen tuollaisessa kunnossa tuskin mieltäsi ilahduttaisi, ellet ole todella paatunut yksilö...Sitäpaitsi kun oma tytär on nähnyt ( todistetusti oikean ) suden lähellä kotipihaa, voi vain toivoa että päättäjien järki voittaisi ja siirryttäisiin takaisin niihin aikoihin, jolloin ihminen ja lemmikit olivat petoja tärkeämpiä. Sudet kuuluvat erämaahan, ja sama koskee karhuja ja ilveksiä. Te, jotka haluatte, voitte siellä käydä niitä paijaamassa.


Vieras

#2155

15.02.2012 05:58

Ei Suomessa ole muuallakaan niin laajoja erämaa alueita, mutta sudet on jo tottuneet ihmis asutustuksiin, että ei ne niitä haittaa.

Vieras

#2156

15.02.2012 10:09

susi pitää yhtälailla METSÄSTÄJÄÄ KUIN SUSIENSUOJELIOITA uhkanaan eivätkävaan murise metsästäjille ja tapan heidän koiriaan vaan yhtälailla susi tappaa ja käyttäytyy jopa agressiivisesti myös susiensuojelioiden "lattiamoppeja" kohtaan.
jos varsinais suomessa on todellakin 10 suden lauma niin se pitäisi ehdottomasti metsästää puolta piennemmäksi ettei niitä tarvitsisi poliisien kytätä siwan nurkalla kiväärin kanssa
Peikko

#2157 Sativasta satiainen

15.02.2012 10:16

Metsästyskoirien pito pitäisi lailla kieltää ja rajoittaa voimakkaasti kotieläinten pitoa ? Aseita vain viranomaisilla ?

Eläköön yksilön valinnanvapaus harrastusten osalta ja perustuslaillinen oikeus elinkeinonharjoittamiseen ! Eläköön Pohjois-Korean ja Kiinan totaliristinen, keskusjohtoinen yhteiskuntamalli !

Avohoito ei oikein näytä toimivan, kun tuollaisia päästellään. Ravintoaineiden puutos saa näköjään kirjoittamaan ihan mitä sattuu. Veikkaan, että huumausaineeseen viittaava nimimerkki asuu jossain eteläisen Suomen suuressa taajamassa ja vaalii luontoa suojelemalla kadun varrella kasvavaa lahoa lehmusta kaupungin keskustassa. Tämä yksilö ei selvästikään tiedä, mistä puhuu ja juuri sen takia kommentoi asiaa urbaanin asfalttisoturin koko arvovallalla. Passaa lukea, mitä edellissä kommenteissa on kirjoitettu niiden toimesta, joiden pihoissa ja kotikonnuilla susilaumat mellastavat. Mutta tämän sativa-yksilön ihanne taitaakin olla se, että ihmiset ovat pakkautuneina muutamaan suureen asutuskeskukseen ja syövät siellä ituja harrastavat tietokone- ja roolileikkejä, ettei vaan kellekään tule paha mieli.

SusiASIAsta on edellisissä kommenteissa oikeastaan kirjoitettu jo kaikki, mitä minulla siitä on sanottavaa.

Valitettavan hyvin on villeniinistöläisyys uponnut näihin sativoihin.

Cannabis_Sativa

#2158 Susia on vähemmän kuin ihmisiä!

15.02.2012 10:19

Kultaa on vähemmän kuin rautaa! Kaikki harvinainen on tärkeämpää, kuin jokin mitä on paljon. Jos kultaa olisi paljon, se ei olisi arvokasta.
Cannabis_Sativa

#2159 Niinistö on kova kaiffari!

15.02.2012 10:24

Ottakaa hänestä mallia! Miksi se tekee minusta huonomman luonnonsuojelijan, että asun Helsingin keskustassa kerrostalossa ja syön ituja?

Vieras

#2160 Niinistö on kova kaiffari

15.02.2012 11:15

Sehän se sinusta juuri hyvän tekee että asut, jne. On helppo suojella sellaisia asioita joista ei ole omille harrastuksille tai toimeentulolle välitöntä merkitystä tai haittaa.
päätäi

#2161

15.02.2012 11:35

Sativa näkyy olevan työtön suunsoittaja, koska kommunikoi yöt ja päivät tällä palstalla. Käy sossuluukulla ja yöllä tonkaisee roskiksia naurunortin välissä. Ei näy tietävän "pyhhää pölläystä" näistä asioista, vaan soittaa suutaan kivikopistaann Siinäpähän soittele, mutta susen jalan liike loppuu varmasti, kun kohdalle osuu. Kohta tulee hyvät kelit ja päivä jatkuu, niin näkee jäljet......
hukka hiiteen

#2162

15.02.2012 12:04

sativa kuinkamonta vrk vietät metsässä koirasi kanssa susien asialla?vuodessa?

Vieras

#2163

15.02.2012 12:51

Seitsemän suden lauma terrorisoi muutama vuosi sitten kotikylällämme päivittäin. Viranomaisten vastaus oli vain voi voi. Tarttis tehrä jotain.....

Vieras

#2164 Kuollut Susi

15.02.2012 14:03

Kuollut Susi, paras Susi.
Cannabis_Sativa

#2165 Meitsi samoaa metsissä joka päivä!

15.02.2012 15:49

Olen ollut työttömänä koko ikäni, joten ehdin samoilemaan bongaamassa susia melkein joka päivä. Autoa en omista, mutta bussilla pääsee. Luen susitutkimuksia ja susiaiheisia kirjoja ja surffaan netistä kaikki susitiedot. Meitsi tietää enemmän kuin te. Meitsin chihuahua on osan eräilystä repussa, kun se väsyy aika nopeasti. Pistäisitte tekin rakkinne reppuun niin ei susi vie.

Vieras

#2166 Re: Meitsi samoaa metsissä joka päivä!

15.02.2012 16:36

vieras susi

#2167 Re: Meitsi samoaa metsissä joka päivä!

15.02.2012 16:50

#2165: Cannabis_Sativa - Meitsi samoaa metsissä joka päivä!

Mulle on aivan sama samoilekko nettissä vai mettissä. Susi ei  taia sinua syä, ko olet varhmaan niin paljon poltellu hasaa elinaikana, että susi haistaa sinut jo kaukaa ja pelkää saavansa kuoleman tauin. Chihuahua-koirasta suele ei ole ees suupalaksi ko son niin pieni, ettei siitä saa pieruakaan aikaseksi. Huomena saattaa Tornionki susi olla jo autuaamala aluheela...

Cannabis_Sativa

#2168 Pelastin koirani Virosta!

15.02.2012 16:53

Ei ollut kallis.
Cannabis_Sativa

#2169 Vieras susi, olen Torniossa vartioimassa niitä kahta sutta!

15.02.2012 16:57

Ei kannata yrittää mitään laitonta, meitsi seurailee niitä susia koko ajan. Olen erällä ja surffailen netissä kännykällä. Nukun metsässä teltassa.

Vieras

#2170 Re: Vieras susi, olen Torniossa vartioimassa niitä kahta sutta!

15.02.2012 17:08


Vieras

#2171 Re: Vieras susi, olen Torniossa vartioimassa niitä kahta sutta!

15.02.2012 17:09

#2169: Cannabis_Sativa - Vieras susi, olen Torniossa vartioimassa niitä kahta sutta!

Varmaan agrigaattikin mukana, jotta saat sen kännykän välillä ladattua...:)


Vieras

#2172 Re: Re: Vieras susi, olen Torniossa vartioimassa niitä kahta sutta!

15.02.2012 17:13

päätäi

#2173 Re: Vieras susi, olen Torniossa vartioimassa niitä kahta sutta!

15.02.2012 17:29

#2169: Cannabis_Sativa - Vieras susi, olen Torniossa vartioimassa niitä kahta sutta!

Paleltuneita ituja jotka maistuvat sokerille ja koiralle leikatut varpaankynnet. Tällaiset eväät..

Peikko

#2174 Villeniinistöläinen rauhoitetun eläimen häiritsijä

15.02.2012 17:49

Eipä tuo vastaan väittänyt kun arvelin pääkaupunkiseutulaiseksi idunsyöjäksi. Suurimpia ja innokkaimpia luonnon"suojelijoita" ja metsästyksen vastustajia ovat ne, jotka eivät ymmärrä kummankaan asian päälle mitään. Kun ei itse harrasta tai ole mitään uhkaa mistään, niin eipä sitä sitten voi eikä saa olla muillakaan. Ja jos on "ollut työttömänä koko ikänsä", niin se on kyllä tietoinen valinta, ei ole koskaan ollut aikomustakaan mennä töihin.

Jos "seurailee susia koko ajan", syyllistyy rauhoitetun eläimen häirintään, ja se on laissa kielletty. Sen sortin suojelijasta on kyse. Ville Niinistön ns. järjenjuoksun palvojallekin tulee vielä hintaitku, kun pääsee maksamaan näitä päästömaksuja, jotka reipas Ville voitokkaasti neuvotteli taannoin Durbanin ilmastokonferenssissa muuttamalla allekirjoituksellaan Suomen metsät hiilinielusta päästölähteeksi. Näidenkö meidän pitäisi antaa päättää maankäytöstä, metsästyksestä ja suojeluasioista ? Varjelkoon !

Haluan tällä tuoda esiin sen, kuinka vankkaan asiantuntemukseen julkisuudessa käyty keskustelu mm. susia ja metsästystä koskien perustuu.


Vieras

#2175 Re: Re: Vieras susi, olen Torniossa vartioimassa niitä kahta sutta!

15.02.2012 17:52

#2173: päätäi - Re: Vieras susi, olen Torniossa vartioimassa niitä kahta sutta!

Ei kyllä kovin hääviltä kuulosta.... Koittakaahan ny selvitä sielä pakkasessa...;) Toivottavasti ne sudet ny sinne telttaan änkeis....:D