VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE.


Vieras

#2201 Re: Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle.

16.02.2012 16:02

#2198: - Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle.

En kysynyt mielipidettäsi kirkonkirjoista vaan miten AL varmensi tiedot oikeiksi? Sama juttu vanhoista lehdistä poimittujen uutisten kanssa. Uudet uutisetkin ovat monta kertaa täyttä puppua, esim. se kultaisen noutajan hyökkäys pojan kimppuun joka uutisoitiin suden tekemäksi.

Tietysti jos oikein uskoo kaiken lukemansa ilman kritiikkiä niin Lappalaisen kirjan voi ottaa tosissaan, muille se on sepustettuja erätarinoita muiden joukossa.

 

 

Cannabis_Sativa

#2202 Meitsi joutuu keskeyttämään eräilyn hankaluuksien vuoksi

16.02.2012 17:10

meitsille riitti tämä metsäelämä. Koirani palelee vaatteistaan huolimatta, eikä viihdy hyvin rinkassa. Lisäksi lunta on liikaa. Nyt on klyyvari kohti stadia!
nikkeliä ittellenne

#2203 Pitäkää koiranne kiinni

16.02.2012 17:39

Susi oli täällä ennen meitä, sillä on oikeus elää.

Metsästäjänketkutorvelot ampuu niitä nytkin luvatta aika paljon, ja myrkyttää ja tukkii suolet. Tiedetään. Metsästäjät mahd pian vapaaksi ammuttavaksi riistaksi, kiitos. Täytyykin perustaa sille adressi, nano-nano

Metsästäjät = Suomen suurin rikollisjärjestö
ana

#2204 Re: Pitäkää koiranne kiinni

16.02.2012 18:49

#2203: nikkeliä ittellenne - Pitäkää koiranne kiinni

ei voi muuta todeta kuin että OVAT NUO SUDENPERSEEN NUOLIJAT TYHMIÄ


Vieras

#2205 Re: Pitäkää koiranne kiinni

16.02.2012 18:59

#2203: nikkeliä ittellenne - Pitäkää koiranne kiinni

Tuo täyttää jo vihapuheen tunnusmerkit ja on selvää ihmisiin/ihmisryhmään kohdistuvaa uhkailua. Adressin pitäjät, tehkää rikosilmoitus tästä nikkeliä kylkeen nimimerkistä tai poistakaa tuollainen pa..ka välittömästi keskustelupalstalta. Pitäisi sentään kaikkien keskustelupalstalle osallistuvien puolin ja toisin etukäteen ajatella mitä kirjoittaa..


Vieras

#2206 Ettei totuus unohdu

16.02.2012 19:43

Tässä adressissa vaadimme muutosta susi politiikkan ettei tarvii lakia rikkoa.
Ihmettelen tässä näitä vihreitten monimuotoisuutta, eikö metsästäjä eikö lihan syöjä eikö pitaisi antaa vapaus asua ihmisten siellä missä haluaa.
Mitä lihan syöntiin tulee vähemmän siellä eskimot salattia syövat, me SUOMALAISET ASUMME PUOLET VUODESSA SAMOISSA OLOSUHTEISSA MITÄ RIISTAN LIHAAN TULEE OTAMME SEN HALLITUSTI TALVEN KYNNYKSELLÄ LIHAVINA. HALOO PIIPERTÄJÄT ÄLKÄÄ PUUTTUKO MEIDÄN HYÖTY LIIKUNTAAN ME KOITAMME OLLA PUUTTUMATTA TEIDÄN PONGOILUUNNE KUN TAAS SE TUNTUU AINAKIN MINUSTA TURHALTA TÄÄLLÄ KUN ON NÄHNYT KAIKENLAISTA.
Kallion kadunmies

#2207 Metsästysjärjestöt kriminalisoitava suomessa

16.02.2012 19:54

Siis mä en tajuu miten jengi diggaa ja voi hyväksyy tän kivikautisen metsästäjien toiminnan.
Jengin tarttis siis vähän valistuu ja alkaa kelaamaan et hei me eletään vuotta 2012 ja täällä on muitakin mestoja asua lande ja pönde.
Eiks maalaiset vois vähän kelata ja siirtyy wolffien reviirilta vekeen, siis eiks voitais palauttaa luonto eläimille ja antaa skutsin kasvaa.
Mä en tajuu enkä haluu ees miettii et suomessa metsästetään, mut enhän mä tajuu yksityisautoilua tai lihansyömistäkään. Miks helvetissä jengi touhuu tällästä eiks ois parempi alkaa kelata asioita ja alkaa vaan relata.
Mulla on sairaasti jengii kavereina ja ne ei diggaa metsästelyä, eikä siis voi ajatella et miten wolffit voi mukamas häiritä pönden elämää landella.
Relatkaa siis kaikki elämä on laiffii.
Antaa kaikkien kukkien kukkia forever
Cannabis_Sativa

#2208 Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi!

16.02.2012 20:24

Tänään meitsi skulaa skebaa sellaset setit, ettei ole ennen kuultu. Improvisoin wolffibiisin. Olen täysin samoilla linjoilla Martin ja Kallion kadunmiehen kanssa. Metsästys ja metsästyskoirat alas. Susiryhmälle kaikki päätösvalta susiasioissa. Tulin siihen tulokseen, ettei meitsi viihdy landella. Muutkin voisi muuttaa sieltä kaupunkiin. On mahtavaa tulla takaisin stadiin!
vieras

#2209 Re: Metsästysjärjestöt kriminalisoitava suomessa

16.02.2012 20:36

#2207: Kallion kadunmies - Metsästysjärjestöt kriminalisoitava suomessa

Sielläpä sinä Kalliossa jengisi kans pyörit housunperse polvissa ja naama niin täynnä metallia, että voisit ollarautakauppiaan poika .Ja mummelit kumoon ja käsilukut veks...

Cannabis_Sativa

#2210 Pitäisi saada Pohjoiseen enemmän susia!

16.02.2012 20:41

Niitä hiton poroja on siellä ihan tajuttomasti! Sinne pitäisi siirtää laumoittain susia, ettei porot törmäilisi jatkuvasti häiritsemään eräilyä. Olen sitä mieltä, että porot pitäisi kieltää lailla!

Landelainen

#2211 Satiainen, Kadunhörhö, Marahörhö ovat kujalla

16.02.2012 20:43

Onkohan satiainen, kadunhörhö sekä marahörhö kenties samoilta kulmilta kun noin älykkäitä ajatuksia viljelevät.
Onkohan kujilta hommatut päihteet aiheuttaneet pienen pysyvän tilan "kujalla".
Satiaisella nimestä päätellen on pitkäaikainen kokemus "kujalla" olotilasta.
Kyllä hörhöihin verrattuna on jokainen perähikiänkin poikamies-aikamies pekkokin sieltä landelta melkoisen viisas professori.
Cannabis_Sativa

#2212 pöndeläiselle: meitsi ei käytä mitään päihteitä!

16.02.2012 20:56

Meitsillä on kaikki arvot ihan jees ja olen vegaani ja kierrän kirpputoreja. Ostan vain luomua ja kierrätän kaiken. Taidat olla maalaistollo ja kulkea suomiverkkareissa talikko kädessä ja kossuputeli perstaskussa.

Vieras

#2213

16.02.2012 22:51

ei pidä olla niin kiinni siinnä että ne on " rauhoitettuja" juma kekka jos ne tuollei vie eläimiä niin jotain rajaa......oon sitä mieltä että ne joko vähenetään tai jotain muuta......!!!

Vieras

#2214 Sepe Susi

16.02.2012 22:53

Voi hellanlettas näitä uusavuttomia urpoja, jotka pientä eläintä pelkää! Kolme toistatuhatta pientä porsasta vapisee kauhuissaan, kun susi jossain takametsässä puhaltaa.

Hankkikaa itsellenne elämä!
lasse

#2215 Re:

16.02.2012 23:18

#2: -

höpö höpö


Vieras

#2216 Re: Sepe Susi

17.02.2012 07:55

#2214: - Sepe Susi 

 Allekirjoittajat   NÄKEE PIDEMMÄLLE TÄMÄN ONGELMAN 

ENNALTA EHKÄISY ON HYVÄASIA,   Pidätkö koti ovea lukossa?

terve ruumis ja sielu

#2217 Re: Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi!

17.02.2012 09:11

#2208: Cannabis_Sativa - Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi! 

 Nyt nämä hörhöt houkuttelee muttamaan kaupunkiin, että ne vois ryöstää ja potkia vanhuksia ja heikompia...taitavat olla itse varsinaisia häirikköihmissusia...

Cannabis_Sativa

#2218 Mahtavaa olla taas stadissa, lande on perceestä!

17.02.2012 09:34

Meitsi skulas skebaa eilen yöllä sellaset setit että koko talo tärisi. Wolffibiisin sanoituksia ei vielä ole, mutta soundi ja syke on sellanen, että huhhuh. Pussikeittoja en vähään aikaan syö. Sellanen sporga kuuluu fossiileille. Nyt meitsi tekee sellaset setit kasvismättöö, että meitsi glömmaa Tornion pönden. Jos siellä olis vielä vodaa stikannu taivaalta ni meitsin reissu ei toistuisi enää ikinä.
www

#2219

17.02.2012 10:25

Ennen metsämiehet oli rautaa, mutta nykypolvi on vellihousuja, pelkäävät sutta eivätkä uskalla kulkea metsässä...

Vieras

#2220

17.02.2012 10:49

Tuskimpa metsästäjillä on pelkoja tai niitä on ainakin vähemmän kun susien suojelioilla. Tähän päätelmään olen tullut kun olen seurannut tätä keskustelua. Ps. Onhan teillä siellä niitö city kaneja hoitakaa niitä.

Vieras

#2221 Re: Re: Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle.

17.02.2012 11:16

#2201: - Re: Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle. 

Minulle syntyy se käsitys, että tämä kirjoittaja ei usko mitään sellaisia lehtiuutisia, jotka osoittavat hänen Oppinsa vastaisia tosiasioita (pahempi siis tosiasioille!).  On huvittavaa, että vakaumuksen marinoimalla rintaäänellä esitetään ajatusta, että silloiset lehtiuutiset olisivatkin olleet  paikkansa pitämättömiä uutisankkoja, perusteena se, että uusissakin uutisissa voi olla virheitä.  

Usean vuoden ajan, kahden maakunnan alueella ja kaikissa silloisissa aviiseissa uutisoidaan nimet, paikat,  ajankohdat ja muut yksityiskohdat esiin tuoden tapahtuneet tragediat, joten on huvittavaa  - ellei säälittävää - että yli 100 vuotta jälkeenpäin jollain onkin salaista tietoa, miten asiat ovat oikeasti olleet...  ja että aiheesta kirjoitetut (tälle henkilölle epämieluiset) uutiset ovat paikkansa pitämättömiä.  Onkin koko juttu salajuoni!!! ja paikkansa pitämätöntä uutisointia!!!

Kritiikkiä saa esittää, mutta samalla pitää lyödä faktat pöytään.  Millä perusteella laajaa uutisaineistoa pitää epäillä virheelliseksi?  Mitkä ovat ne perusteet tähän?  Vai onko tulkittava niin, että esitetty mielipide kertoo enemmän esittäjästään kuin asiasta.  Jos faktoja ei löydy, niin mielipide on tulkittava vainoharhaiseksi, mitä piirrettä asennelukkoon jumiutuminen voi hyvinkin aiheuttaa.

Uutisoitiin myös, että silloinen viranomaishallinto tilasi alueelle ammattitaitoisia sudentappajia, sudet hävitettiin alueelta ja samalla myös lapsiuhrit loppuivat.  Loogisella ajattelulla tässäkin on nähtävissä syy-yhteys susien ja niiden lapsiuhrien välillä, tämän jälkeen lakkasivat pelkoa aiheuttaneet  susisurmat ja luonnollisesti  myöskin asiasta kirjoitetut uutiset loppuivat.   Jokainen ajattelukykyinen ihminen ymmärtää tosiasiat.  Jos jonkun Oppi on muuttunut Uskonnoksi, niin silloin tätä yhteyttä ei voi tajuta, tämä inhimillinen piirre on ihmisessä, joka voi sulkea tosiasiat ajattelustaan niin että jää muiden arvioitavaksi missä kulloinkin mennään.


Vieras

#2222 Re: Re: Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi!

17.02.2012 11:16

#2217: terve ruumis ja sielu - Re: Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi! 

 Hyvä kommentti toi "ihmissusi" siellä ne notkuu kaupungin kujil ...ei muuta ko samat lääkkeet ku häirikkösusil....


Vieras

#2223

17.02.2012 13:23

kaikkinurkkiin-tulevat-kiväärinuottuvilletulevatnurin
vieras

#2224 Re: Sepe Susi

17.02.2012 13:55

#2214: - Sepe Susi

Tuo tänne muutama susi ja löysää irti. Lataan pari pumppua susihaulilla niin katotaan, kuka vapisee. Luulen että se on susen takajalka, joka värisee kun viimeisiä vetelee. Olen kaukana uusavuttomasta ja jos katseen kääntää sinnepäin, luulen että se löytyy sieltä!


Vieras

#2225 Re: just näin

17.02.2012 13:58