VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: SUSI ON AGRESSIIVINEN ELÄIN MYÖS IHMISTÄ KOHTAAN:
#225: NYT RIITTÄÄ - projekti - SUSI ON AGRESSIIVINEN ELÄIN MYÖS IHMISTÄ KOHTAAN:
No niin...tälläisia niistä tulee, kun annetaan niiden olla kuin pellossa. Kyllä suden paikka on olla poissa ihmisten läheltä. Cityhukat lisääntyy ihan samalla tavalla kuin cityketutkin. Helppo ruoka houkuttaa.
45 - MINUUTTIA AIHEESTA - KANNATTAA KATSOA
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=7B2qzoqNCIU&NR=1
Todettu ettei sillä ole hevonp..kan virkaa jos sinne ilmoittaa.
RKTL sais lopettaa koko susitutkimukset säästys nekin rahat.
Jospa
Kaippa
Minkä ihmeen takia kaupunkeis ei saa olla susia kun maaseudul taas saa olla, jotkut perkel.en viherpiirtejät ei vaarmaan tykkäis jos oma lattiamopsi jäis suden suuhun senkö takia, ne saatan.n niin sanotut luonnonsuojeliat vois mennä oikeisiin töihin ja hankkia elämän, ja pitää sen läskipäänsä kiinni ku eivät mistään mitään tiiä ku eivät oo ikuna olleet mettäl saati sitten nähny sutta ja nähny mitä ne haistavittu elukat saa aikaseks. Ai nii olin unohtaa eihän KEHÄ YKKÖSEN ulkopuolel oo elämää. Ne turvautuu vaan tilastoihin mitä RKTL:N pas.apäät tekee ja jotka ei alkuunkaan pidä paikkaansa. Koko laitoksen vois lopettaa ja käyttää nekin eurot susien tappo rahaan. Itel on AINA pitkärauta valmiina täytettynä puoliks suolal ja täyteisil, no susia ei oo meil päin näkyny TOISTAISEKSI mut jos näkyy ni ei toista kertaa näy :)
Re:
Tuohon vielä lisäystä: Herätkää todellisuuteen ajattelemaan tulevaisuutta susien kanssa myöskin Kaikki isojen kaupunkien retkeilijät...Kuntoilijat...Marjastajat...Sienestäjät...Kalastajat...Metsurit/metsäammattilaiset...Urheiluseurat...Partiolaiset, mm Yleensä kaikki luonnossa liikkujat, ja ennen kaikkea suuri enemmistö ihmisistä, jotka vielä pystyvät tuntemaan sympatiaa sukupuuttoon kuolevan Suomenpeuran, ja tuntemattomienkin lähimmäistensä ahdingosta!
Kaikki mahdolliset riskiryhmät mukaan joukko voimalla nyt!
Susi TIELLÄ PIHAPIIRISSÄ
Helpotusta elämään!
Re: Ääliöt
Tämäkin ääliö pitäisi antaa syodä sen jäniksen se omena niin olisit riistan ystävä eikä petojen kun se jänö on tullut sieltä pihasta ruokaa hakemaan siellä metsässä ei säily hengissä sen vertaa,
Re: Jospa
Niitä rattijuoppojahan jahdataankin. Poliisit pitävät ratsioita ja kanssaihmiset käräyttelevät! Alkolukkoakin suunnittelevat autoihin. Mitä vielä haluat? Saako NYT keskittyä susiin? (retorinen kysymys)
Maalaistollot!
Re: Maalaistollot!
Tätä mä just tarkotin ku sanoin et KEHÄ YKKÖSEN ulkopuolel ei oo elämää, täällä se elämä vast alkaa ei oo esim mamuja sun muita riesana. Paljo mielummin mä maalla asun ku jossain helkkarin betoni viidakos tääl on tilaa ja raitist ilmaa ja saa tehä mitä huvittaa ja on tilaa ympäril. Mistäköhän oot saanu ton tilaston et olis noi vähä laita ny nolla perään ni ollaan ees vähä siel päin. Ei kannata huudel ku ei mistään mitään tiiä! Et olis muka kupunkis tilaa just joo salli mun nauraa. Kannattaa muistaa et venäjän puolt susia tulee koko ajan lisää sano kuka mitä sano. Sulla ei taida olla koiraa saati sitten muksuja, meil ainakin on koirat perheenjäseniä. Saatto olla joskus vuonna miekka ja kivi ku serkukset o menny naimisiin maalla mä en ainakan tunne ketään joka olis niin tehny!
| This discussion has been closed. |
Susia on liikaa