VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Taitaisi itselläsi käydä leimasin housuissa jos huomaisit metsässä kulkiessasi(jos yleensä käyt) parin, kolmen suden lähelläsi....turhaan täällä kerskuilet asioista, joita itse enemmän pelkäät, kuin tavallinen soomi-poika...
Re:
Voi riepu sinua. Olen tehnyt leimikoita Kuhmoisissa jo 80-luvulla susien kera ja Venäjällä vuosia kaikenkarvaisten otusten kanssa (karhut sudet, tsetseenit, aserit, ahmat etc...) Väliäkö sillä, kun kulmarauta on messissä.
Re: Re:
Kauniimpaa näkyä ei olekaan kuin nähdä susilauma omassa elinympäristössä.Kaikenmaailman kuuhkailija metsästäjät ovat siellä haitoksi.
Re: Re: Re:
Sekö on mielestäsi susen oma elinympäristö, kun pihapiiristä häviää koirat ja lampaat ym. kotieläimet...Sieltäpä taisikin se oikea KUUHKAILIJA päästää mielipiteensä julki.....voi,voi....
Kauniimpaa näkyä saa hakea, kuin keskiluokkainen kiinlaiskaunotar susiturkissaan! Nyt on pitkäkarvainen turkis hinnoissaan Kauko-Idässä.
Re:
Joo on hirvet rumia eikä niien liha oo ees hyvvää.Mutta kaunis susi on silmälle lepoa.Kauniimpaa ei olekaan kuin susi.Ja te tollot pitäkää huoli koristanne ettei ne mee suden suuhun.Teillä on vastuu,pölkkpäät:D
Niinpä. Sinä sen sanoit. Vastuu on meillä. Sinulla ei ole vastuuta mistään tekemisistäsi tai tekemättä jättämistäsi. Tällä periaatteella sitten....
Ai sudet saa lisääntyä rauhassa ja syödä vaikka kaikki hirvet, koska hirvet ovat mielestäsi rumia ja sudet kauniita....
Voi herran pieksut... Kyllä on perusteet heikonlaiset....
On mulla vastuu huolehtia omasta koirasta,en jätä sitä suden suuhun kuin te jotka sen takia syötätte koirianne että saatte aseella lähteen ampumaan susia.Sairasta sakkia te!
Re:
Jaa ja nyt on varmaan hyvin miehekäs olo.Ei käy kateeksi sua. Ja tuskinpa ees sutta oot nähnykkään.
Niimpä
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ymp%C3%A4rist%C3%B6/tutkimus-suomen-sudet-aiempaa-sis%C3%A4siittoisempia-1.24748
Impi Umpilampi
Re: Niimpä
"Tutkimuksessa analysoitiin geneettisin menetelmin lähes 300 susinäytettä vuosilta 1995–2009. Lisäksi analysoitiin Venäjän Karjalasta kerättyjä susinäytteitä.
Tutkimus toteutettiin Oulun yliopiston ja Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitoksen yhteistyönä."
Tämäkin siis Aspin poppoon nollatutkimuksia. Jos tutkimuksessa käytetään Suomen ja Venäjän Karjalan susi/koira-näytteitä, niin mitenköhän tuon sisäsiittoisuusmääritelmän kanssa tulisi elää. Vaikeahan noiden rakkilaumojen on ropakoiden taakse itään (Laatokka, Ääninen, Vienanmeri) riiuuretkille mennä, eikä lännen suuntakaan paljon helpotusta tuo. Tutkimuksen perimmäinen tarkoitus lienee saada tuontilupia syvemmältä venäjänmaata. Ongelmahan on kuitenkin se perusongelma, että tätä "sisäsiittoista " koirasutta ei pystytä erottamaan geneettisesti edes sisäsiittoisesta bokserista.
On, on. Kateus tekiskin vihreeksi ja sitte joutuis vielä yhteyttämäänkin. Oonpa suen nähny, se vaan ei halua nähä minua.
No ymmärrän sutta oikein hyvin tuossa sun tapauksessa,ettei halua nähä sua.En miekään.Siinäkin suden kans oon samaa mieltä:)
Voihan pyhät pyssyt mitä kommentteja....
Mun mielestä kyllä alasti Suomen lipun päällä istuminen on jonkun laista perverssiä halua pönkittää penistänsä. Sen ihannointi taasen jotain vielä sairaampaa. Mutta mitäs voi odottaa ihmisiltä, jotka marssivat lemmikkieläinten tappajan muiston puolesta. Jos joku ihminen olisi tappanut sellasen määrän lemmikkejä kuin auli suden lauma, niin istuisi loppuelämänsä linnassa eläinrääkkäyksestä.
Re: Voihan pyhät pyssyt mitä kommentteja....
#4672: - Voihan pyhät pyssyt mitä kommentteja....
Auli oli koira.
KORPILAKI
Toteutetaan
Hammurabin laki voimaan metsästysrikoksiin ja sovelletaan sitä näin: Jos suden luvatta tapaa tapetaan häneltä kaikki lemmikit, jos koiria tahi muita lemmikkejä ei ole katkaistaan häneltä käsi. Jos teko toistuu uudemmankerran, teloitetaan julkisesti ampumalla kylkeen.
Esimerkki laista: Jos joku on murtautunut taloon, niin surmattakoon hänet murtoaukkonsa kohdalla ja muurattakoon muuriin.
| This discussion has been closed. |