VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Toivo huuhkajaa tai jotakin muuta petolintua. Ei jää kuin käpälät.
Ei haulisusia!
Miksi suojelette susia ettekä hirviä, kauriita, peuroja, hiiriä, lintuja jne..
Miksi susi?
Mikä sudessa on niin samperin hienoa muihin eläimiin nähden?
Olisko se että ette niitä koskaan nää ja ne ei vaikuta teidän elämään mitenkään siellä kaupungin kerrostalossa.
Meihin susialueella asuviin ne vaikuttavat, ne tappavat karjaa, lemmikeitä. Luulisin, että monella susisuojelialla on koiria lemmikkinä, miten että näe myötätuntoa meitä metsästäjiä kohtaan, joiden koira on tapettu 100m päästä omistajasta, jätetty kuolemaan, raadeltu puolikuoliaaksi, koira vaan katsoi minua silmiin, mitä voin tehdä, en mitään, päästää tuo ennen niin iloinen, hieno luonteinen, paras ystävä kärsimyksestä. Kukahan tässä on julma, kylmä ihminen, se on susisuojelia, joka ei näe että suden luonteeseen ei kuulu tulla noin lähelle ihmistä. Hävetkää!
Tuollaisille ei koiria pitäisi antaa, jotka eivät niiden puolesta taistele viimeiseen asti ja jotka eivät osaa asettua sen ihmisen näkökulmaan, joka menettää koiransa suden suuhun,
Minä kerran yritin ilman koiraa elää mutten voi, rakastan niitä, hoidan, ruokin, lenkitän, iloitsen niiden kanssa, katson kun ne kehittyvät, näen niiden palavan innon päästä metsään, kunnioitan niitä enemmän kuin yhtäkään ihmistä, te ette ilmeisesti reagoisi mitenkään kun susi tappaisi koiranne, iloitsisitte kun saitta ruokkia tuota ihanaa sutta? Minä en ole sellainen, olen yhtä uskollinen ystävä koiralleni kuin se minulle, teen niiden hyvinvoinnin ja terveen elämän eteen kaikkeni.
Ja aion taistella tämän asian eteen niin palavasti kuin koirani ajaessaan jänistä,hullulla innolla vaikka jalat olisivat verillä, vaikka joku käskisi lopettaa ja luovuttaa, vaikka yö jo tulisi, vaikka joka hemmetin susisuojelia vastaan kävelisi ja yrittäisi estää!
Jatketaan taistelua vaan.
VAARATON KUULOPUHE
Joo. Suvet ja karhut on tapettava yhettömmiin meidän kaikkien maalla oleskelevien turvallisuuden puolesta. Susi ja karhu on pahimmat ja oikeasti vaaralliset petoeläimet Suomessa. Susipari tappaa täysikasvuisen hirven helposti ja nopeasti karhusta puhumattakaan. Heikko ihmislapsi ei ole maaseudulla turvassa missään, ei edes kotipihallaan ja kotieläimet ja karja on myös helppo saalis. Kaupunkilaiset eivät osaa arvioida asiaa oikein, koska vaara pedoista on heille vain kaukainen kuulopuhe, aivan kuin joku kymmeniätuhansia ihmishenkiä vaativa sota vaikka Afrikassa, joka on kaukana eikä liikuta meitä, eli ei mitään vaaraa.
Re: Susiaktivisti 75 puhuu asiaa
#2549: Pohjanmaa - Susiaktivisti 75 puhuu asiaa
Hei ota järki kätee. Et vaa ite oo koskaan ite kattonu kuolevaa sutta silmiin. Joten et oo kokenu sitä anovaa katsetta joka sais sut tajuamaan...
Re: Re: Susiaktivisti 75 puhuu asiaa
#5585: EläinAktivisti - Re: Susiaktivisti 75 puhuu asiaa
Mitenkähän säälittävän anovasti katsoo ihmislapsi, jos susi tai karhu on tappamassa hänta, vai onko katse pelkkää kauhua. Voin vain kuvitella, kuinka kauhea kuolema se olisi kenelle tahansa ja ikäväkyllä se on täysin mahdollista, vaikka näitä petoja olisi Suomessa vain 1. Eikä suden tai karhun saaliseläimen katse tai tunne ole yhtään sen välinpitämättömämpi.
Mikä sais sut tajuamaan miten surkea on koirasi katse, kun susilauma on repinyt siltä elävänä suolet ulos. Sitä perheen surua ( vihaa) ei voi sanoin kuvata. Kavailemasi tilanne on järjestetty eikä siinä ole mitään luonnonmukaista.
HILLITYSTI JA HALLITUSTI
Aluksikin, en jaksa selata niin paljon taaksepäin, että löytäisin viestini, mitä olen kirjoittanut.
Olen katsonut silmiin sekä kuolevaa OMAA KOIRAANI, että KUOLEVAA SUTTA. Kuoleva koirani pyysi minun apuani, vein sitä tuhatta ja sataa eläinlääkäriin, mutta mikään ei auttanut, painoin sen suolia mahaan ja sidoin paitojani sen ympäri, mikään ei auttanut.... Tämän jälkeen on samaa, mitä sinä tyttö tai pitkätukka sielä meuhkaat. Yksinkertaisesti ihan sama. Väität olevasi eläinten suojelija, mutta todellisuudessa olet eläinrääkkääjä. Tämä on fakta.
toholammilla päin kuulema susi tullu pihaan, ajoi kissaa takaa, kissa meni puuhun, omistaja oli tunnin haravan kanssa yrittäny sutta pois pihasta, lähti sitten. tämmönenkö on normaalia muka?
itse olisin kyllä kirveen kanssa hätistäny...
VAROKAA
ai että
Re: MIKSI VENÄJÄLLÄ TEHDYSTÄ SUSITUTKIMUKSESTA VAIETAAN?
vai ei oo susia
tuostakin varmastio puuttuu paljon havaintoja/susia
ronkainen sudenkesyttäjä
Dokumentin nimi olisi kyllä voinut olla " Näin tehdään pihasusia" oli nimittäin paljon ihmisten lähellä nuo sudet, eivät paljonkaan pelänneet. Ronkainen on kyllä tehnyt oman osuutensa tuossa susien kesyttämisessä, aika jännä että juuri ne panta sudet tappoivat noin ahneesti koiria.
Ainoa mikä harmittaa oli se, että ronkaisen koiraa ne sudet eivät kerenneet tappaa, harmiolisi nimittäin kohdannut itse sen mikä sudesta tekee niin vihatun.
Re: ronkainen sudenkesyttäjä
#5595: sussssssiiiiiiiiii - ronkainen sudenkesyttäjä
ANTAKAA KAIKKIEN SUSIEN OLLA RAUHASSA! MIKSI AMMUTTE KAIKKI HIRVETKIN MARTTISENJÄRVELTÄ?????
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1411248#comment-65077111
Re: Re: ronkainen sudenkesyttäjä
#5596: Susien ystävä - Re: ronkainen sudenkesyttäjä
Anteeksi nyt vaan, mutta olen tuon iestin kirjittaja jolle vastasit ja hirviä en ole ikinä ampunut, en omista ede kivääriä. :D Rankkoja syytöksiä. kunpa tietäisi missä tuo marttisenjärvi edes on. :DDDDDDDDDDDDDDD Mistä tiiät vaikka sudet tappo ne hirvet.
Re: Re: Re: ronkainen sudenkesyttäjä
#5598: haaaaaaaaaaaah - Re: Re: ronkainen sudenkesyttäjä
Joukolla kaikki marttisenjärvelle :D
TAPPAJA TULI
| This discussion has been closed. |
SUVET HÄVITETTÄVÄ YHETTÖMMIIN !!!