Vetoomus Loukonlahden väljemmän rakentamisen puolesta

Vetoomus Loukonlahden väljemmän rakentamisen puolesta / Tiedotteet / Loppukiri Loukonlahden kaavan väljentämisen puolesta / Kommentit

Vieras

24.01.2022 06:52

Hei ! On totta, että Pirkkalassakin kaavoitetaan aivan liian tiheään, kuten nyt on aiottu Loukonlahdessa. Keskustan kerrostalo ja sen alueen kaava on myös hölmö. Kenen etua tuollainen ajaa? Jo tuo ensimmäinen kerrostalo tulee aivan liian lähelle tietä. Vastapuolen rakennuksien ja tien jalankulku- ja pyörätiekaistale on vino ja vaarallinen näin talvella ja epämukava muutenkin. Miksi survoa ahtaalle ja rakentaa väärin. Ihmiset haluavat väljyyttä ja vihreyttä ja ne molemmat puuttuvat tästä ja Loukonlahdesta. Loukonlahden rantaa pitäisi verrata tilanteeseen 1930 -luvulla ja miettiä onko tuo nykyinen suunnitelma alueelle hyväksi. Jos asunnon ikkunasta näkyy vesi (Pyhäjärvi) se ei paljon lohduta. EI, EI ja EI. Järki käteen kaavoittajat ja päättäjät. Kaikki ihmiset haluavat luontoa, kasveja ja ilmaa ympärilleen, ei asuntojen seiniä. Annan ääneni kaavaa vastaan! Timo Pyykkö Pirkkala

Vieras

#2 Re:

24.01.2022 19:15

#1: -

Kiitos kommentista, tärkeitä terveisiä. Menen ylihuomenna viemään nämä terveiset päättäjille. Toivotaan todella, että kaavaan saadaan väljyyttä.

Ystävällisin terveisin Sanna Kauppinen

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…