Länsi-Vantaan, Martinlaakso-Myyrmäkialueen bussilinjojen järkiinnyttäminen

Länsi-Vantaan, Martinlaakso-Myyrmäkialueen bussilinjojen järkiinnyttäminen / Tiedotteet / Vantaan alueen, Myyrmäki, Martinlaakso sekä muut huonot yhteysalueet / Kommentit

Vieras

28.09.2022 13:36

Hei ! Jaoin adressin omalla seinälläni Facessa , toivotaan että auttaisi , vaikkakin pahoin pelkään ettei auta. Mutta haluan auttaa enemmän,edes jotenkin. Mitä tulee kirjoitukseesi , olen kanssasi todellakin samaa mieltä. Ehdottomasti samaa mieltä. Voimia leikkauksien odottamiseen ja siitä toipumiseen , sitten aikanaan ! Ja hyvää syksyä ! Yt. Iina Lammi .

Vieras

28.09.2022 17:19

Kiitos kun yritit. Olin aikoinaan aktiivinen uusien bussien kulun suhteen, mutta eipä todella martinlaaksolaisia kiinnostanut puoltaa meidän bussiliikennettä. Takanapäin nuristaan, mutta ei haluta itse vaikuttaa. Syysterveisin Sirkka Stenström
Martinlaaksolainen

28.09.2022 17:40

Todella kurja juttu. Osa iäkkäämmistä ihmisistä ei ehkä ehkä käytä nettiä, mutta miksi nettiä käyttävät ihmiset eivät ole aktivoituneet on vaikeammin ymmärrettävissä. Kiitos sinulle yrittämisestä!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…