Käteisen on säilyttävä ja ilman digilaitteita on voitava asioida

Käteisen on säilyttävä ja ilman digilaitteita on voitava asioida / Tiedotteet / Alexander Stubb teki kyselyn Twitterissä 14.1.2023 / Kommentit

Huolestunut yhteiskunnan välinpitämättömyydestä

#1 Käteimaksupalvelut käteisrahalla säilytettävä

20.01.2023 15:37

Digitaalisia maksuvälineitä käyttää yhä suurempi määrä väestöstä myös jokapäiväisissä elämään liittyvässä asioinnissa. Kuitenkin osa väestöstä, varinkin vanhukset, jotka eivät tarvitse vielä edunvalvojaa ja asioidenhoitajaa, turvautuvat käteismaksuun siihen oppimallaan käteisrahalla. Onko vanhempi väestö ylimääräistä, joka on työllään ja uurastuksellaan rakentanut yhteiskuntaa ja heidät tulisi työntää marginaaliin? Kaikkia tulee huomioida!

21.01.2023 08:36

Ei todellakaan,rahan on säilyttävä maksu välineenä ehdottomasti!! Ei kaikilla on valmiuksia maksaa kortilla,puhelimella jne.Itsekin haluan maksaa käteisellä aina niin kauan kuin elän.Käteistä ei saa kieltää.se pitää ehdottomasti säilyttää mahdollisimman pitkään. nämä kiellot on ihan hullua touhua.kiitos. KYLLÄ KÄTEISEN ON SÄILYTTÄVÄ MAKSU VÄLINEENÄ EDELLEENKIN.!!!!!! kyllä se on välttämätön käyttö välineenä edelleenkin!!!!

21.04.2023 09:30

Käteinen on säilytettävä aina käytössä.

21.04.2023 09:38

Mä kyllä kävin hänen sivuillaan, ja sieltä otin screen shotin, 14.1.2023

18.05.2023 07:54

Käteisen on edelleen säilyttävä maksu välineenä,se on paras maksu väline ,ei kaikki halua maksaa kortilla jne,vain käteinen on paras vaihtoehto maksaa ostoksia.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…