Lööppiadressi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Lööppiadressi.

marjo peltola

19.03.2007 21:21

Melkoinen urakka tekaista parilla koneella kaikki nimet.
Anna-Maija Virtala
Veikkola

#2 Lööppiadressin nimien keräämisestä

05.04.2007 22:38

Ei näitä nimiä ole tekaistu parilla koneella, vaan nimiä on kerätty toisessa osoitteessa 27.4.2006 lähtien. Nimet siirrettiin tähän osoitteeseen, koska tätä kautta adressi voisi tulla useamman henkilön tietoon. Nimiä ei siis enää kerätä siinä vanhassa osoitteessa (http://www.loopitkuriin.net/index.htm), josta kuitenkin löytyy edelleenkin tälle asialle taustoja. Anna-Maija Virtala
Sari Lindqvist
Lahti

#3 Eikö boikotti olis parempi.

13.11.2007 14:45

En ole vuosiin ostanut lehtiä, jotka mainostavat em. asioilla tai Matti Nykäsellä ;) tms. Jollei lehtiä kukaan osta, niitä ei myöskään paineta. Luulen, että boikotointi olis tehoisampaa. Tietysti maisemaa rumentavat lööpit pitäis lailla kieltää, kun kukaan ei enää välty näkemästä kaikkea sitä sontaa, mitä ne sisällään pitävät. Toisaalta ärsyttää, kun kaikkeen on olemassa laki - eikö kenenkään järki pelaa ilman lakeja ja kieltoja???
Juho Laitalainen

#4 Y

02.08.2008 16:20

En pidä siitä kuinka lööppilehdet pistävät EPÄILLYN kuvan lehteen esim. paloittelumurhasta. Onnea paskiaiset pilasitte mahdollisen syyttömän loppuelämän. Ylipäätänsä murhaajan kuvan laittaminen ja hänen elämänsä pohtimen lehdessä on juuri sitä henkistä raiskausta ja "murhatun" todellista kunnian tekoa.

Toki onhan tuo sananvapaus.
acer

15.11.2012 17:41

Tosikoita.Lukutaitoa lisää....Ennenkaikkea miks ostaa turhaa roskalehteä ?