Herttoniemen ala-aste säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Herttoniemen ala-aste säilytettävä.

#2 Adressin luovutus 17.4.2007

09.04.2007 21:12

Tämä adressi luovutetaan Helsingin opetusvirastolle tiistaina 17.4.2007 iltapäivällä. Hienosti on asialle tullut jo tähän mennessä allekirjoittajia, ja toivottavasti vielä viikon aikana vauhti pysyy hyvänä! Levitetään sympatiapyyntöä ystävillemme ja tutuillekin, erityisesti helsinkiläisille veronmaksajille. Adressin osoite on www.adressit.com/herttoniemi. Kiitoksia kaikille!

Vaikka Herttoniemen koulun puolesta on ollut huhtikuun alusta lähtien olemassa sekä paperi- että nettiadressit, nämä ovat sillä tavalla erillisiä, että kukin voi allekirjoittaa molemmat.

#3 Kuvia koulusta

10.04.2007 15:53

#4 Adressi luovutettu, allekirjoittaa voi edelleen

17.04.2007 17:07

Kun adressi tänään klo 15.30 luovutettiin, allekirjoituksia oli luovutetussa printissä 1641 (kun 10 tupla-allekirjoitusta oli vähennetty). Kiitoksia! Paperiadressit olivat keränneet nimiä jopa yli 3900!

Tämän nettiadressin on hyvä edelleen olla olemassa ja kerätä kannatusta asialle. Kerrotaan tällä palstalla asian edistymisestä. Saa nähdä, muuttuuko opetusviraston esitys Herttoniemen osalta toukokuun alkuun mennessä.