Starbucks Suomeen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Starbucks Suomeen.

risto

#26 a nice cuppa joe

24.01.2011 19:16

Eiköhän Starbucksin suunnattomaan suosioon ole pääasiassa syynä kahviloiden määrä. Onhan McDonald's maailman suosituin (=suurin) hampurilaisravintolaketju, mut tuskin kukaan silti alkaa väittää että se olisi paras... Tottahan ne jenkit kahvinsa bucksista ostaa, kun bucks tahollaan ostaa kilpailijat pois markkinoilta. Sehän on jo vanha vitsi jenkeissä, että uusia Starbuckseja nousee ympärille sillä aikaa, kun kumarrut sitomaan kengännauhasi.

Toiseksi en usko, että tällaisella adressilla on juurikaan merkitystä tuommoiselle yritykselle. Eiköhän ne tutki laajentumismahdollisuuksiaan ihan itsekin ja syy siihen, etteivät ole tulleet vielä tänne pohjolaan ei ole se, etteivät Starbucksin pomot tietäisi että täälläkin on elämää ja kahvinjuojia.
Iced shaken lemon tea

#27 STARBUCKS!

28.03.2011 10:02

Kyllä, ehdottomasti starbucks suomeen. Olen suomalainen tyttö, mutta asun väliaikaisesti kiinassa. Täällä starbuckseja on suurinpiirtein joka kadunkulmassa, ja pakko sanoa, että kun joudun lopulta tulemaan takaisin suomeen, kyllä ketuttaa ettei starbuckseja oo missään. Miksi mä haluaisin osta roberts coffeesta ylimakean 5e maksavan kaakaon, kun starbucksin caramel frappuccino ois 3e, ja iced shaken lemon tea (jäätee) 2.5e? Suomessa otetaan kyllä kahvilakulttuurissa kahvinjuojat huomioon, mutta ihmiset jotka eivät juo kahvia joutuvat tyytymään pussiteehen ja kaakaoon. Starbucks sentään tarjoaisi Frappuccinoja eri mauissa, kuten mango passion, vanilija ja karamelli, ja jääteetä. (Frappuccino: pirtelöntapainen juoma, vähän kuin maustettu jääkahvi ilman kahvia (tai kahvilla)) Ja juuri kahvilakulttuuri, jossa kahvila ei tarkoita pelkkää kahvia, on se mitä mä tulen täältä ehkä eniten kaipaamaan. Eli kyllä.

STARBUCKS; COME TO FINLAND, I LOVE YOUR DRINKS!
millaa

14.04.2011 15:08

<3333 tänne se!
Espresso doppia

#30 Re: shittiä on

19.05.2011 23:36

#2: Piri Nistinen -

ei ole kahvia se, johon on maitoa tahi muuta sotkettu. Suomalaiset ei kahvista mitään ymmärrä.

Espresso on kahvia, ristretto tosi miehille, espresso lungo aloittelijoille ja espresso corretto jos haluaa terävämpää

Se on kahvia eikä mitää kupin pesuvettä.

Prego

Anu Skyttä

#31 Re: Re: shittiä on

21.05.2011 11:36

#30: Espresso doppia - Re: shittiä on

Ou jee,  taitaa edellisen hååkanin "kahvi"-sessioissa mennä pala jos toinenkin hedelmäkakkua.

dd.p

#32 Sp

05.06.2011 20:13

Olen maistanut Starbucksin kahveja ja haluaisin itse ainakin kahvilan suomeen.