Oltermanni-mies pitää tappaa!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Oltermanni-mies pitää tappaa!.

Juhni Kiviranta
Oulainen

30.03.2008 21:50

Repesin tälle adressille!
Jussi Gustafson
Åk

#2 aivan

09.06.2008 20:19

olen aivan samaa mieltä tämän adressin kanssa. Oltermanni mies voi myös aiheuttaa huonoja vaikutteita perheen pienimmille
Jarkko Repo
Adressin tekijä

#3 Kiitoksia kaikille, mutta yksinäistä on taistoni

16.06.2008 07:55

En ole saanut vastauksia pitkään aikaan keneltäkään, eikö ketään kiinnosta lapsiemme tulevaisuus, eikö kukaan enää välitä?

Oltermanni-mies saa riehua vapaasti ja aivopestä lapsemme. Tuo PCP päissään riehuva hahmo ei saisi olla vapaalla, vaan hänet pitäisi lukita mitä pikimmiten vankimielisairaalaan. Siellä hän saa vapaasti levittää propagandaansa.

Pyytäkää kaikkia allekirjoittamaan tämä addressi, niin ehkä - ehkä - saamme äänemme kuuluviin.
Samuli Jalonen
Jokela

#4 jee

24.06.2008 17:30

kuole oltermanne kuole
Reeta Laine
Helsinki, vuosaari

05.11.2009 20:15

"Oltermanni mies pitää tuhota!# siis et oo tosissas ;D Mä repesin niin pahasti. Kaikki tuijotti mua vaan et oisko mul ruuvi löysäl xD Siis eikä! Joo, olen eri mieltä, Ette tapa kivaa Oltermanni miestä, sen juusto on hyvää
Jarkko Repo
Adressin tekijä

#6 Yhä jatkamme taistoa

11.03.2010 17:57

Oltermanni "light" riehuu nykyään keskuudessamme. Tuo 9 prosenttinen versio on ihan yhtä letaali kuin aikaisemmatkin Oltermanni inkarnaatiot. Olen jälleen tehnyt virallisen valituksen tuotemerkin omistajalle, mutta mitään en ole saanut kuulla takaisin :(
Ketä Kiinnostaa
Enkerro

26.05.2010 19:37

xD Se oltermannimies on ällöttävä, oikea asenne!