Linkin Park Suomeen!!(to Finland!!)

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Linkin Park Suomeen!!(to Finland!!).

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

15.05.2007 23:18


Milla Kallunki
Pori

#2

28.05.2007 18:18

olin kattomas ruottissa linkin parkkii ja keikka oli mahtava eikä yhtää harmita että lähti iha ruottii asti kattoon..oliha sitä 7 vuotta jo oottanu että ne näkis livenä...mut vois ne silti suomeen tulla!! =)
oona hongell
espoo

#3 LP suomeen!!!!

30.07.2007 21:52

hienoa että joku on laittanut lp saamisesta suomeen adressin :) itse olin köpiksessä katsomassa konserttia, mutta ei aina viittis lähtee jonnekki muualle kattomaan niitä... kyllä suomestakin faneja löytyy!!! :D
lauri Lindström
tampere

#4 LP Suomeen!!!!!!!!!!!!!

28.08.2007 18:07

Olishan se kivaa jos Linkin Park tulis suomeen kun ei viittis lähtee ruottiin tai jonnekkin muualle kattoon
Nina Rissanen
Vantaa

#5 Linkin park suomee..

16.09.2007 21:19

Vitsi jos se oikeesti pääsis suomee...Toivotaan että tulee syksyllä ;);)
nea rytkönen
kuopio

#6 jee

17.10.2007 00:12

Minustaki ois hyvä jos tulisivat suomeen syksyllä;)
Kuisma Lappalainen
Helsinki

#7 Mieluiten Helsinkiin

13.02.2008 06:20

Helsinkiin on niin paljon helpompaa minulle mennä konserttiin kuin minnekään muuanne. Ja Linkin Park on yksi semmoinen bändi jota kuuntelen levyltä mielelläni, näkisin sen mielelläni myös livenä!
Reeta Jalonen
Hyvinkää

#8

20.02.2008 19:04

en oo mikään linkin park -massafani, mut loistava bändihän se on. saisivat tulla tänne pohjolaanki joskus. :D

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

20.02.2008 19:42


aksel linros
kerava

#10

12.03.2008 13:10

Linkin Parkhan on nyt tulossa kesällä Provinssirockiin. Ei yhtä hyvä kuin pelkän LP:n keikka, mutta itse olen ainakin menossa!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

09.02.2009 16:59


Kuisma Lappalainen
Helsinki

#12 Tiina Sarjalle

16.02.2009 20:54

Niin on, mutta lippujen saanti vaikeaa ja majoituksen vieläkin vaikeampaa. Itse jouduin lipun ostamisessa klikkaamaan selaimessa edestakaisin hintakategorianvalintasivun ja varaussivun välillä. Ensimmäiset n kertaa näytti täyteen varattua, kunnes lopulta järjestyi paikka kolmannesta sektorista.

Soitin tämän jälkeen useita porilaishotelleja läpi ja kaikissa sama tilanne, jäljellä oli enää vain eioota. Sitten otin yhteyttä puolen tunnin ajomatkan päässä Porin eteläpuolella sijaitsevaan hotelliin, josta huone lopulta järjestyi. Jos olisivat tulleet Helsinkiin niin silloin ei olisi ollut tätä ongelmaa.
Maija Salokangas
Pori

#13

09.05.2009 19:59

Itse olen menossa katsomaan Linkin Parkkia. Kun Porissa asun, niin majotusongelmia ei ole.
Kuisma Lappalainen
Helsinki

#14 Sain äskettäin sähköpostia Ticketmasterilta

28.06.2009 21:02

Siinä sanottiin, että Porin hotellikapasiteetin täytyttyä myydään leirintäaluepaikkoja 10000 henkilölle 16 e/kpl. Minua ajatellen tämä sähköposti tuli kuitenkin liian myöhään, koska olen jo varannut itselleni hotellin Raumalta. Samaan yhteyteen pystyin yhdistämään myös toisen asian, nimittäin edellinen päivä on Rauman pitsiviikon tärkein tapahtuma. Siirtymistäni Porin ja Rauman välillä kuvailee tässä yhteydessä hyvin raumalaisen lääkäri-kirjailija Franz Hjalmar Nordlingin taiteilijanimellä Hj. Nortamo kirjoittama vuonna 1912 julkaistu raumankielinen novelli nimeltä Kanniston Gyäri automobiilreis.
Kuisma Lappalainen
Helsinki

#15 Terveisiä Porista

28.07.2009 17:53

Tämän adressin vaatimus on käynyt toteen. Olen lähettänyt adressin tekijälle muutaman asiaa todistavan valokuvan, ja saatan lähettää niitä sinne jatkossa vielä lisää.
Roope McKyky
Vieras

#16 Terveisiä the free dreamilta

08.07.2010 09:48

Oon rock yhtyeen nimeltä The free dream laulaja mutta me fanitetaan linkin parkkia toivottavasti se tulee suomeen

Link in park with Zelda
Vieras

#17 LP suomeen

12.08.2010 00:26

Kyllä ehdottomasti oma keikka Linkin Parkille.

Olihan se toki viimevuonna sonissa mutta ei ollut tarpeeksi pitkä setti.

Toivotaan että uuden levyn myötä kiertue toisi yhtyeen suomeen

linkin park fani
Vieras

#18 MAHTAVAA!

03.09.2010 14:26

Täydellinen syy kirjoittaa adressi!

linkin park fani
Vieras

#19 Tietty

03.09.2010 14:30

Haluun kans linkin parkin Suomeen. No hei kirjotin adressin:)

Paras biisi on mun mielestä new divide

 

 

Minna Paappanen
Vieras

#20 No Hitto!

23.10.2010 12:47

Ehdottomasti.
Mira Peltola
Vieras

#21 TULKAAAA!

31.10.2010 12:37

Sais kyl tulla Suomee vaikka ens vuonna, en oo ikinä ennen nähny niitä, mut olis tosi mahtava kokemus nähä ne! JOTEN TOIVOTTAVASTI TULIS!!!!;)
Kuisma Lappalainen
Helsinki

#22 Helsinki 16.6.2011

21.02.2011 12:27

No niin, nyt vihdoin Linkin Park on tervetullut minun kotikaupunkiinikin. Edellinen keikkahan heillä oli huomattavasti pienemmässä kaupungissa, jonka majoituskapasiteetti ei riittänyt alkuunkaan, eli niinpä minunkin sen jälkeisenä yönä oli ajettava Kanniston Gyäri Automobiilreis päästäkseni siihen hotelliin, josta onnistuin löytämään huoneen. Nyt paikka on kuitenkin niin lähellä kotiani että kymmenessä minuutissa keikan jälkeen pääsee kotiin junalla.
Kuisma Lappalainen
Helsinki

#23

23.07.2017 06:56

Hyvä että tämän adressin vaatimus kävi ajoissa toteen. Nyt on jo liian myöhäistä kun Chester Bennington on valitettavasti päätynyt itsemurhaan. Mutta meissä, tämän adressin allekirjoittajissa, varsinkin niissä jotka ovat päässeet osallisiksi sen vaatimusten toteen käymisestä, muisto hänestä elää edelleen. Ja Edisonin (levy) tai Poulsenin (kasetti) menetelmillä tallennetuilta tallenteilta hänen ääntään voi edelleen kuulla.