Linkin Park Suomeen!!(to Finland!!)

Kaikki te suomalaiset Linkin Park fanit, jotka(tietenkin) haluatte Linkin Parkin esiintymään Suomeen, olkaa hyvät ja allekirjoittakaa!Emme tiedä, auttaako tämä adressi asiaamme, mutta ehkä sitä voidaan käyttää jossakin, esimerkiksi näyttää keikkajärjestäjille, kuinka paljon faneja Linkin Parkilla on suomessa.Hyvä uutinen on, että bändi on itse sanonut haluavansa Suomeen tulla, ja jotkut järjestäjät ovat povanneet bändiä mahdollisesti/toivottavasti syksyksi Suomeen.Bändi on kuitenkin sanonut, että meidän täytyy pitää asiasta meteliä.( ja muistakaa käyttäytyä, ei tyhmiä valenimiä ym.pelleilyä ok?Tämä on virallinen adressi.)

(briefly in English:all you finnish LP fans,who like to see them live in here, please sing!We don´t know if this can be used somewhere, maby it can be shown to agency people, how many fans LP has in Finland.The good news is, that the band itself has said, they´d like to perform in here and some arragement people have said, it might be possible in autumn, hopefully.The band has said, though, that we need to make noise about it.(and remember to behave, no stupid fake names etc. okay?This is an official petition!)

Lisää täältä(more in here) http://forums.linkinpark.com/showthread.php?p=20512#post20512

(edit: ok, vale- ja samojen nimien poiston yhteydessä, on poistettu joitain nimimerkkejä, niinkuin "linkinpark" ym. tyypiset tai muutaman kirjaimen nimi..joten jos et halunnut nimeäsi nettiin, mutta sinulla oli joku vastaava nimimerkki, ole hyvä ja tarkista, onko nimesi vielä siellä. Pahoittelut. Järkevintä on kirjoittaa silti oikea nimi. Ja VAIN 1 allekirjoitus per henkilö, useammat poistetaan, aiheutatte vain harmia laittamalla nimenne useasti!!)

during the deleting of fake- and same names, some nicknames, such as "linkinpark" and so on, or only a few letters on it, has been deleted.. so if you didn´t want your name to be seen and had that kind of a nickname please check if it´s still in. Apologies. The best think to do is still to write your own name. And ONLY 1 signing per person, multiple names will be deleted, you´re only causing trouble by signing mamy times!!)