Tuhkimotarina dvd:lle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tuhkimotarina dvd:lle.

Janette Siirto
Helsinki

#26 ILOUUTISIA!!!

10.12.2007 16:08

7-päivää-lehdessä kerottiin, että Tuhkimotarina tulee Sm-videoyhtiöltä dvd-boksiksi, ajankohtaa ei vielä tiedetä, mutta jouluksi se ei ainakaan ehdi tulla myyntiin!!!! Mutta allekirjottakaas kuitenkin!!






MI GORDA BELLA<3<3<3
Minna Tukiainen
Adressin tekijä

#27 Tuhkimotarina tulee dvd:lle!!!!!!!:D

17.12.2007 17:41

Eli Subin vesipostista vastattiin että sarja tulee dvd:lle, mutta jouluksi ei ehdi. Ei mainittu että miltä dvd-yhtiöltä se boxi tulee, että olisiko se nyt sitten tämä Janeten mainitsema sm-videoyhtiö. Mutta sehän on ihan sivuseikka, miltä yhtiöltä se tulee, pääasia että tulee!

Haluan vielä kiittää miljoonasti kaikkia, jotka ovat auttaneet tässä asiassa kirjoittamalla nimensä adressiin!
Ei muuta kun hauskoja boxin odotteluhetkiä kaikille, ite ainakin meinasin revetä liitoksistani kun sieltä vastattiin että tuhkis tulee dvd:lle:D!
minna hanhela
oulu

#28 jeei

19.12.2007 09:29

JEE! hyvä että tulee! olin kokoajan lähettäny subille viestejä mutta ne ei vastannu mulle.mutta hyvä että vastas teille. :>
Janette Siirto
Helsinki

#29 Tuhkimotarina dvd-boxin ajankohta tiedossa!!

19.12.2007 15:29

Eli siis, Tuhkimotarina dvd-boxi(jota kaikki innolla jo odottavat) tulee keväällä, päivämäärää tai kuukautta ei tiedetä, mutta keväällä kuitenkin!!! Nyt sitten vaan odotellaan.... :P

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

20.12.2007 12:18


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

20.12.2007 12:24


Minna Tukiainen
Adressin tekijä

#32 Tarkempaa tietoa

28.12.2007 21:56

Elikkä valitettavasti tämä Tuhkimotarina tulee dvd:lle vasta ensi vuoden huhtikuussa, mutta eihän se mitään, onhan meillä aikaa odotella. Ja edelleen pääasiahan on että se tulee, eikä sillä ole väliä, milloin, kunhan tulee!
Minna Tukiainen
Adressin tekijä

#33 Tietoa dvd-boxista

09.01.2008 19:44

Eli kun tarkemmin kyselin fs-filmiyhtiöltä, niin sieltä vastattiin että tuotantoa ei ole aloitettu vielä, ja tarkkaa ajankohtaa on vaikea lähteä näin suuren boxin kohdalla ruveta arvailemaan. Lisäksi sieltä sanottiin että luultavasti keväällä kuitenkin. Yhtiöllä on nyt tuotannossa paljon elokuvia ja dvd-boxeja, joten siksi tässä suuremman dvd-boxin suunniteluasioissa menee kauemmin. Mutta vastasivat kuitenkin että edelleen boxi on tulossa, että tulee se sieltä, vaikka hiukan nyt ehkä kestääkin!
minna hanhela
oulu

#34

23.03.2008 18:47

ihanaa taas tuhkimotarina näkyy! siis UUSINNAT ALKAA MA 31.3 17.00-18.00 !!! ihanaa se antaa taas voimia ootella sitä dvd boxia! :D


SIIS ---> UUSINNAT ALKAEN MA 31.3 KLO 17.00 - 18.00 !!! <---
Tiina K
Tampere

#35 Hahaa!

24.03.2008 20:22

Porukat oli ihan hermona, kun oli aina Tuhkimotarinoita digiboxilla(siis tallentava). Ja nyt ne alkaa taas uudestaan >:). Muahhah, niitähän on pakko alkaa taas kattoon, Tuhkimotarina <3!!
Emma Ala-Lantela
Lappajärvi

#36 SIIS MITÄ?!

20.06.2008 17:40

Anteeks näin ensin kaikille, sillä mä en näköjään ookaan ollu niin perillä tuosta Tuhkimotarinasta, vaikka joka päivä sitä telkkarista seuraankin. Mutta siis eikö telkkarissa näytetä niitä kaikkia jaksoja?? Vai ymmärsinkö mä väärin, kun oon täällä lukenu näitä kommentteja...?
Annika Ehtamo
Köyliö

#37

03.07.2008 21:57

Kyllähän sitä jo jossain dvd:tä myydään..