Tuhkimotarina dvd:lle

Subtv:llä on ihastuttanut vuoden alusta sarja Tuhkimotarina, joka jäi juuri kesätauolle meidän fanien harmiksi, mutta jatkuu toki syksyllä. Telenovela on ilmestynyt monissa maissa dvd-boxina, joten miksipä ei myös Suomessa? Lukiessani mm. suomi24.fi:n Tuhkimotarina-keskusteluja huomasin, että monessa puhuttiin juuri tästä että tuleeko sarja joskus mahdollisesti dvdnä täällä Suomessa, ja itsekin olisin valmis ostamaan sellaisen, jos sellainen tulisi. Laittakaa kaikki nimenne tähän adressiin, jotka haluaisitte että venezuelalainen telenovela Tuhkimotarina ilmestyisi dvd:lle. Kun adressissa on tarpeeksi nimiä, lähetän sen Subtv:n kanavajohtaja Maaretta Tukiaiselle, joka voi mahdollisesti tehdä asian eteen jotain.

Allekirjoita tämä adressi

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Kannatatko sukupuolikiintiöitä?