Rammstein Provinssirockiin kesällä 2008

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Rammstein Provinssirockiin kesällä 2008.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

22.06.2007 01:24


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

22.06.2007 01:25


Asta-Maria Niemi
Adressin tekijä

#3

27.06.2007 16:54

Olen erittäin samaa mieltä :)
Antero Rapeli
Nurmijärvi

#4 ...

27.06.2007 23:21

Saana Lind olet varmaan allekirjottanu adressin vaan koska asut Nurmossa ja Seinäjoki on siinä lähellä. Tosifani sitäpaitsi haluaa yksityiskeikan!
Ja muuten... Rammstein on käyny kaks kertaa suomessa tuon provinssikeikan jälkeen. 2004 Hartwall Areenalla jossa oli helv**** kova meno, ja 2005 Ruisrockissa missä keikka oli vähällä peruuntua ukkosen takia, koska oli ulkoilmakeikka. Onneks Rammstein pelasti tilanteen (meiningin) lopulta saapumalla lavalle mutta huomattavasti mahtavempaa on kun ~15 000 R+ fania on kokoontuneena yhteen rakennukseen fanittamaan omaansa <3
Toni Pääkkönen
Vantaa

#5 Joo

28.07.2007 15:24

Onko todellakin rammstein ollut provinssi-rockissa vuonna 2002.Ite oon ollu vaa tietoinen että oli 2004 hartawall-areenalla ja sitten 2005 ruisrockissa.
Akseli Kamila
Kauhajoki

#6

16.08.2007 17:13

Ite en oo ollu Rammsteinin (maailman parhaan bändin) keikal mut aion kyl todellaki mennä. Jos se tulee ruotsiin tai jonnekki naapurimaihin niin meen kyl. Oon vasta nuori mutta tosi vannoutunut kuuntelija ja kannattaja. Hyvä et Suomesta löytyy kunnon musiikin kuuntelijoita!
Asta-Maria Niemi
Adressin tekijä

#7

26.08.2007 23:41

Ärsyttävintä on vain se, että kun mainostan tätä yhteisöä irc-galleriassa Ramsstein yhteisön sivuilla, jotkut idiootit aikovat päätänsä tyylillä "tyttö hei, ei mitään rammsteinia mihinkään provinssiin vaan kunnon keikka jäähalliin tms". Miksi kaiken täytyisi aina tapahtua pääkaupunkiseudulla? Miksi tämän tason yhtye ei voisi esiintyä festareilla, jos ovat kerta aiemminkin esiintyneet. Samapa tuo on, onko se festareilla vai jossain areenalla.