Ei lasten missikisoille, ei nuorten ulkonäköpaineille!
Ota yhteyttä adressin tekijään
EI!
Lapsille turvaa ja suojaa
Sairasta ja laskelmoivaa.
Onko nyt niin,että lapsiakin täytyy asettaa kauneudessa paremmuusjärjestykseen kuin joitain trimmattuja koiria.tällainen on mielestäni täysin absurdia ja erittäin sairasta touhua.Vain rahanahneat aikuiset voivat keksiä jotain näin sairasta.Eiköhän lapsillakin ole oikeus onnelliseen lapsuuteen ennen aikuistumista.Tällaiset ilmiöt olisi kriminalisoitava.
nooooo
Sponsorit boikottiin
Re: Sponsorit boikottiin
Näyttää menevän tuon naisen jutut ihan tajuttomiksi.. Minä boikotoin jo jokaista sponsoria jotka tukevat häntä.
Ei ollut missikisat
Uskotte kaiken mitä iltapäivälehdissä on kirjoitettu.
Hyvä Suomi!
Ei missikisoille
Ei voi olla oikein että jo pikkulapset raastetaan kaupallisuuden välineiksi. Missä on moraali, tavat ja järki??
Re: Ei ollut missikisat
#88: Sekopäiset suomalaiset - Ei ollut missikisat
Sehän nyt on ihan v****n sama millä nimellä noita kisoja kutsutaan, lapset (tytöt) siinä kuitenkin ulkonäöllään ovat mukana.Tuollasta ei lapsi tuossa iässä tarvitse.Missikisoihinkin voisi laittaa ikärajaksi 20v, tuntuu ettei sekään ole vielä riittävä itsetunnon kasvussa, saati sitten 5-12vuotiaalla.
Tämä jos mikä on lastensuojelu asia.
Ei sittten millää
Että näin
sitten ne 4 vuotiaat diivailee niinku jotku parikymppiset muotibimbot. kyllä mun mielestä lapsen on oikeus elää normaalia lapsen elämää, olematta ROBOTTI! joka hymyilee kiltisti ja tekee niinku äiti tahtoo, ja sitten selitellään maailmalle kuinka lapsi itse tahtoo, lapsen pepsodent hymy ei koskaan hyydy ettei kulissit petä vaikka lapsen sisällä myllertäisi varmasti halu lyödä kerrankin hanskat tiskiin ja luovuttaa, lopettaa olla olemasta koko kansan maskotti, ruveta leikkimään ja hulluttelemaan niinkuin NORMAALI lapsen elämään kuuluukin!
En ymmärrä..
| This discussion has been closed. |