Parveketupakointi kiellettävä lailla

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Parveketupakointi kiellettävä lailla.


Vieras

#26 Re: Re: hah

09.10.2014 12:55

#22: sota - Re: hah 

Jälleen kerran täytyy sanoa että uskomattoman itsekkäitä ihmisiä Suomi täynnä. "Minä saan levittää savua naapurinkin huoneistoon - siinähän kärvistelee hajun seassa" ...Miten edes voitte ajatella näin? Itselläni alakerran terassilta tulee savut lasitetun parvekkeen ja ikkunan yläpuolella olevan tuuletusaukon kautta sisälle joka kerta kun naapuri siellä imuttaa tupakkaansa. Ja se tarkoittaa noin 10 kertaa per vuorokausi. Tahalliselta teolta tuntuu sillä asiasta on naapurin kanssa keskusteltu ja olen kertonut että terveysvirastolta tulossa savuhaittamittaaja lähiaikoina. Ihmetellä vain täytyy millainen ajatusmaailma näillä tupakalla terrorisoivilla oikein on.

Tiedoksi myös tupakkaterroreille. Terveysviranomaiset pyytää pitämään naapurin tupakkapäiväkirjaa. Eli jos haluatte tietää miten usein tupakoitte, kysykää naapurilta. HAH!


Vieras

#27

03.07.2015 20:42

Alakerrassa tupakoidaan ja grillataan ikkunan alla. Olisi ollut mukavaa istua helteisenä iltana parvekkeella, mutta sinne ei päässyt ollenkaan. Kun menin vuoteeseen 23.30 ja ikkuna oli auki alkoi tupakansavun tulvia makuuhuoneeseen. Suljin ikkunan ja huoneeseen jäi kuvottava tupakanhaju. Nuku nyt sitten tässä hajussa.

Vieras

#28

23.07.2015 19:21

Olen asunut omistusasunnossani 6,5 vuotta, joista runsaan 5 vuotta olen joutunut kärsimään naapureiden parveketupakoinnista. Tupakoivat, vaihtuvat vuokralaiset sekä alakerran että viereisen asunnon parvekkeilla saavat minut raivon valtaan. Pyynnöistä huolimatta savustus jatkuu enkä voi mitään asialle. Parvekkeen lasien auki tai kiinni oleminen ei vaikuta mitään, kaikki tulee kaksiooni ja haju on hirveä. Kesällä ei voi nauttia ihanasta parvekkeesta varttia kauempaa, kun jo alhaalla tupakkaa sytytellään kahden hengen porukalla, bileistä nyt puhumattakaan. Silloin on sakkia polttamassa paljon ja koko illan, naapureista ei välitetä tuon taivaallista.

Olen täysin näiden terroristien armoilla ja minusta se on tosi väärin! 

 

 

 

 


Vieras

#29

13.08.2015 18:24

Asun kerrostalon alakerrassa ja tupakanhaju tulee suoraan viereiseltä parvekeelta. Ei ole mukava asua missään kun ei voi nauttia omasta parvekeesta ilman että joutuu heti lähtemään sisälle kun tupakoitsijat sinne parvekeelle tulevat. Kärsin astmasta ja heti pienikin määrä tupakansavua ja joudun käyttämään inhalaattoria pystyäkseni taas hengittämään. Luulin muuttaessani tähän taloon, jotta vuokrasopimuksen tupakointi kieletty tarkottaisi myös parvekkeita. Eipäs se sitten olekaan näin kun olen siitä ottanut selvää. Toivon todellakin täysin parveketupakointi kieltoa.


Vieras

#30

14.08.2015 06:24

Hoidan lapsia ja sateisena kesänä haluaisivat leikkiä parvekkeella mutta ei voi kun naapuri kavereineen savuttelee. Joskus päiväkausiin ei voi parvekkeen ovea avata kun on niin voimakas haju. Lasitetulla parvekkeell savu ja haju jää pitkäksi aikaa parvekkeelle.

Vieras

#31

27.09.2015 06:55

Alakerran kahdesta asunnosta tulee parveketupakoinnista inhottavat savut huoneistoomme silloinkin, kun parvekkeen lasit ja ovet ovat suljettu.

Vieras

#32

22.10.2015 16:08

Terveyshaitta. Raivostuttavaa tupakoimattomana ottaa naapurin savut ikkunasta sisälle.

Vieras

#33

05.07.2016 19:05

Koska minulla on vaikea keuhkoastma vuosia. Parveke ainoa ulkotila myös vaikeat allergiat näkövamma . Parveke aina savua täynnä eikä voi olla kun tosi harvoin. Silti maksan vuokran tosi ikävää 25vuotta sama asunto. Naapurissa iso kiinalaissuku käryttää juhlia paljon henki lähtee jos menee.juuri äsken kävi niin
astmaatikko

#34 Toivottavasti

23.12.2016 21:14

 vihtoinkin uskallettaisiin tehdä näin tärkeä päätös, että parveketupakointi lailla tulisi kieltää. Tupakanhajusta todellakin kärsii ne jotka eivät tupakoi. Haluaisi itsekin viettää aikaa parvekeellaan muttei voi jos tupakoitsija asuu lähiparvekeella. Päättäjät uskaltakaa jo tehdä asialle jotain ja auttakaa niitä jotka eivät tupakan hajua kestä ja kieltäkään Suomessa parveketupakointi.