Lauri Törnin sotilasarvo on palautettava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Lauri Törnin sotilasarvo on palautettava.

Jorma Juntto

#1 Lauri

Lauri pojulle voitte hakea "kunniaa" ja sotilasarvojen palautusta NATSEILTA !!..
Pasi Kosonen
Imatra

#2 Oletkohan sivari

Vaikutta että olet sivari, tai täysin tietämätön historiasta. Ota asioista selvää minkä vuoksi Lauri taisteli, myös sinun että pääset halventamaan veteraanin muistoa.
arto lohvansuu
pyhäjärvi

#3 mikä mättää

setalainen johtaa maata oikeana kätenään tekstari onanoijat.mistä löytyy selkärankaiset historiantuntijat ja vääryyden oikaisijat?tämä asia on kansallinen häpeä!! asia on oikaistava!!! kunnia sille mille se kuuluu!!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

Joel Sjögren

#5 Nimien siirtyminen toiseen adressiin?

Arvoisat allekirjoittajat - voin kertoa sinänsä hyviä uutisia, että hanke Törnin upseerinarvon palauttamiseksi on nyt taas tapeeteillä oikein vakavasti. Virallinen korjauskirje adresseineen luovutetaan Tasavallan presidentille tänä syksynä. Tässä on vain yksi mutta - monet ( Jääskeläinen myös) on tehnyt loistavan aloitteen hankkeen edistämiseksi, mutta ainut adressi johon on tullut riittävästi nimiä on Tuomas Haapmanin adressin. Siihen pitäsi turvautua. Joten onko mahdollista että Te joka olette allekirjoittaneet tämän adressin, jos näette tämän viestin, voisitte allekirjoitaa Haapmanin adressin. Kaikki nimet tarvitaan! Sillä on 1400+ nimeä. Allaolevalla linkillä:

#6

Törnin maine suomalaisena sotilaana on ainutlaatuinen kotimaassa ja ulkomailla.Olisi jo korkea aika palauttaa hänen sotilsarvonsa.Ja voi löytyä vielä muutama hänen tekemä reissu naapurissa ja jenkkiarmeijan väreissä tehtynä.

#7

Kunnia hänelle joka on sen ansainnut. Hänen arvonsa on tunnustettu ulkomaillakin, miksi sitrten ei suomessa.

#8

se on vähintään mitä valti voi tehdä.sen ne on velkaa
Joonas Jääskeläinen
Adressin tekijä

#9 Adressien yhdistäminen

HUOM!HUOM!

Lauri Törnin sotilasarvon palauttaminen on saanut uutta tuulta.
Pyydän ystävällisesti osallistuneita siirtämään nimensä uudempaan, Tuomas Haapmanin aloittamaan adressiin. Adressien yhdistäminen helpottaa asian eteenpäinviemistä.

Adressi löytyy:

Lauri Törnin upseerinarvon palauttamisen puolesta. - Adressit.com

pzone

#10 kunnia

hakekaa kunnia niille SUOMEN MIEHILLE jotka on vielä elossa,ei sota hulluille jotka ei tiedä minkä puolesta taistelis (suomalainen maalaispoika taistelemassa usan puolesta vietnamissa usan kansan oikeuksien tms. puolesta ;O???)

Kommentoi adressia