Kojonkulmalla tarvitaan asiamiesposti

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kojonkulmalla tarvitaan asiamiesposti.

IM

15.10.2012 21:34

Kaikkea ei pidä lopettaa ja tehdä ihmisten elämää mahdollisimman hankalaksi niinkuin tämän hetken tapa tuntuu olevan.
Kristiina
Adressin tekijä

#2 Re:

16.10.2012 00:22

#1: IM -

Olen samaa mieltä - tässä taistellaan samalla kasvottomuutta vastaan!

Vieras

16.10.2012 19:42

Postin puheet jatkosta menee samaan sarjaan ,Iilopin nokian pulelintenteosta salossa ,tosi huonoa pilaa.
Rebekka Teijolta

#4 Väärän suuntainen kehitys

17.10.2012 11:42

Postin säilyttäminen on hyvin perusteltua syrjäseuduilla, sillä muutkin palvelut uhkaavat kuihtua, jos postin takia täytyy asioida suur -yhteisöissä. En halua tämän suuntaista kehitystä Suomen tulevaisuutta ajatellen.
Postiin matkaa 9 km

#5 Kehä 3 ulkopuolista aluetta syrjitään

18.10.2012 12:10

Minusta meidän kaikkien taajamien ulkopuolella asuvien täytyy yksissä tuumin vastustaa kaikenlaisia asumistamme ja elämäämme hankaloittavia toimia niin postin kuin muidenkin julkisia palveluja tarjoavien taholta. Helsingissä on helppo miettiä tuollaisia, kun kaikki on kulman takana ja bussit kulkee parin minuutin välein. Helsingissä näyttäisi olevan n. 50 postikonttoria tai pakettiautomaattia, tuskin yhdenkään etäisyys toisistaan on 15 km.
TervA

#6 Kun ei ole edes kunnon kauppoja, tarvitaan ainakin posti jotta postimyynnnin toimitukset onnistuvat

18.10.2012 19:11

Tarvitaan tietenkin posti! Eihän siellä ole kauppaa mistä ostaa tuotteita! Eli postimyynti on paikallisasukkaille ainoa mahdollisuus!