Ei pankkiveroa!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ei pankkiveroa!.

PUNAISEN LIPAN ALLA KÄYNTIIN

#1 Pankkivero

30.11.2012 18:04

Jolla luottotappiota voitaisiin maksaa,lähinnä ylilainoitettujen asuntojen arvonramahduksen seurauksena puhkeava pankkikriisi.
Olisi järkevintä olla myöntämättä asuntolainoja niin suurina,kuin nykyisin tehdään.25-30 %:N OMARAHOITUS OSUUS VAADITAAN KAIKILTA ASUNTOLAINAA HAKEVILTA.EIKÄ MUUTENKAAN LAINAA TULE MYÖTÄÄ ILMAN TÄYSIMÄÄRÄISTÄ TAKAUSTA.NYKYISIN ON ANNETTU LAINAA SUURIA MÄÄRIÄ BORTELLISTA NAISTEN OSTOON JA MUUHUN VASTAAVAAN TÖRSSÄILYYN.
Säästöpossu

#2 Veron maksajat

03.12.2012 20:58

Jatkuvasti kasvavaan velanottoon perustuva talousjärjestelmä tulee väkisinkin tiensä päähän. Pankkivero on yksi niistä keinoista joilla nollataan peli, eli luodaan superlama ja -inflaatio jonka raunioihin lopulta rakennetaan sama ponzihuijaus uudestaan ja uudestaan.

Nykyinen talous- eli hallintajärjestelmä on tullut tiensä päähän. Meidän on rohkeasti etsittävä ja kokeiltava uusia ratkaisuja, talouden ja yhteiskunnan saralla, jotka palvelevat ihmistä eikä toisinpäin. Ihmiset ovat tämän systeemin luoneet, ihmisillä on voima muuttaa se.

Arvatkaapa kahdesti kuka sen veron loppupeleissä maksaa? Olisiko asiakkaat? Onneksi, kuten kaikki tiedämme ja arvaamme, pankit ovat niin reiluja että veloittavat vain tuon korotuksen verran extraa eivätkä näe tässäkin tilaisuutta kerätä muutamaa prosenttia omaankin taskuun.

Vieras

05.12.2012 13:01

Samasta sähköpostiosoitteesta tullut yli tuhat allekirjoitusta, 1285 allekirjoitusta 207 osoitteesta, onpas iso tuttavapiiri.
kyllästynyt terroriin

19.12.2012 22:20

Katainen nuoli Merkeliä jo valtionvarainministerinä ja sen jälkeen, entistä enemmän. Haluaa tuhota Suomen. Saanut rokotuksen Birgenbergin kokouksista. Hävettää tuollainen päministeri. Hänellä liian suuri valta pieniin aivoihinsa verraten.
Rydel

28.12.2012 10:50

Niin tai näin. Kansa maksaa.
Pankkivero laitta kansan maksamaan pikkuhiljaa ennakkoon, pankkituet laittavat kansan maksamaan kerrallaan.
Xis]{e

#6 Nyt v***u

30.12.2012 00:29

Kohta tää menee siihen että koko palkka lahjotetaan valtiolle ku veroja enemmä ku lain pitäis salii
demokratia!! eu

#7 G20 eilen

07.09.2013 14:29

G20 yhteisö, eli 20 suurinta taloutta, eilen Pietarissa kokouksessa, olivat sitä mieltä, että suuryritysten --johon kuuluu myös pankit-- verojen kierto tullaan lopettamaan. Veroja ja sääntelyä tullaan lisäämään, joka on aivan oikein. Pankki on välinearvo, ja ihmiset ovat itseisarvo.