Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Viinipuu-viikunapuu
#10924: fundis - Viinipuu-viikunapuu
Kiitos jälleen kirjoituksestasi. Itsekin olen seurannut näiden 10 heimon paluuta Israeliin ja mistä kukin löytyy. Sen viikunapuun lehteen puhkeamisen olen ymmärtänyt valtion synnyksi, mutta kas en ole tullut ajatelleeksi, että se tarkoittaa samaa muidenkin uusien valtioiden kohdalla. Olen joskus kuullut opetusta viikunapuun ja muiden puiden lehteen puhkeamisesta, että lehdet tarkoittaisivat aseita. Olisikohan tuo mahdollista alkukielen (heprea) mukaan vai onko minulla virheellinen kuva asiasta. Paljonhan aseita käytetään valtioiden syntyessä ja Lähi-idässä miltei jatkuvasti. Hyvää kevättä.
Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
#10952: veryxyl - Re: Viinipuu-viikunapuu
Nyt olen kyllä pudonnut.... Israeliinkos täällä ollaankin homoavioliittolakia vastustamassa Uuden Testamentin kirjoituksiin perustuen....?
vain kuolemaa. Ei pellolla kasvavalle hukkakaurallekaan voi antaa samaa arvoa kuin kauralle josta syötävää satoa saadaan. Jos hukkakaura annetaan rauhassa kasvaa sadon kanssa,
pian se valtaa koko pellon ja sen sadon, sitäkö
samanlaista tulosta eräät haluavat homo-ja lesbo-liittojen kautta. Mistä tämä vihapuhe ja toiminta nyt on tulvahtanut elämän syntymisen liittoa vastaan. Miksi kaikkea yhteiskunnassa vallitsevaa järjestystä kumotaan ja sille tukea annetaan.
Ei ole mitään syytä tasapäistää tai vaihtaa vallitsevaa käytäntöä tuohon saastaiseen, elämää aikaansaamattomaan liittoon.
Re:
... ja siitähän ne homot heti rupeavat lisääntymään, kun lisääntymiskyvyttömät homoliitot kielletään...? Voi elämän kevät tätä järjen korkeaa lentoa!!!
Re: Re: Re: Re:
Ymmärtääkseni ei ole muuta vielä, kuin ilmestystietoa. Meillä on luottamus asian oikeellisuudesta ja Raamatun profeetoistahan löytyy myös vihjeitä :)
Re: Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
#10953: - Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
Jos Sinulla on jotain kunnollista asiaa niin kerro!!!!!
Re: Re:
Äläs ny pidä meitä tyhminä.
Kyllähän me tajutaan, että ei nämä
teidän vaatimuksenne tähän avioliitton
lopu!
eikä siihen ole mitään uutta lisättävää eikä muutet-tavaa.
Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
#10952: veryxyl - Re: Viinipuu-viikunapuu
Kiitos :)
Kielen perusteella sanasta 'lehti' ei asetta voi saada. Voisin tutkia tarkemmin vielä muitakin sanoja, se ed. pitkä vastaukseni oli jatkoa Roomalaiskirjeen kääntämistä seuranneeseen keskusteluun.
Jos asia kiinnostaa, voin vielä palata asiaan.
Kiitos samoin sinulle!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#10947: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jos saattohoitajan ja referoijan kanta on, että teidän silmissänne ja tajunnassanne kuollut on lopullisesti kuollut, on jotakin todella pielessä. Elämähän jatkuu Jumalan tykönä taivaassa!
Re: Re: Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
#10957: veryxyl - Re: Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
Mitä tarkoitat kunnollisella asialla? :)
Re: Re: Re: Ja kuuluuko vastausta? Ei
#10939: - Re: Re: Ja kuuluuko vastausta? Ei
aito kristillinen avioliitto on jo nyt kielletty ollut kielletty Suomessa ainakin15 vuotta
Pitäisi jo ymmärtää
Re: Re: Re: Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
#10962: fundis - Re: Re: Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
Vastasin aikaisemmalle kommentoijalle #10953, joka kommentoi kirjoitustani sinulle. Katsotko vähän pidemmälle taaksepäin.
Aikaisempaan vastaukseesi lehdistä olen aivan tyytyväinen, selvensi asian, saattoi olla kysymys näky asiasta tms.
Siunausta!
Ei hyvälty näytä länsimainen "sateenkaari-höpötys",
milaiseen maailmaan joutuvat lapsemme ja lastenlapsemme?
Re: Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
#10960: fundis - Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
Vielä, kyllä minua kiinnostaa kirjoituksesi, olen lukenut jo ennen Roomalaikirjeen kääntämis keskustelua, mielenkiinnolla, ja luen jatkossakin. En nyt osaa aihetta kertoa tutkittavaksi, katsotaan mitä jatkossa tulee esille.
Kiitoksin!
Sanan selittäjille...
Tuo "hukkakaura"-tapaus on jo kaiken huippu ! Joka lause täyttä potaskaa etten paremmin sano! Huom . kasvatetaanko ihmisiäkin sitten leivän raaka-aineeksi ja mitä "peltoa" tässä kukaan muka olisi valtaamassa?!! Mitä jos unohdettaisiin tuo pelkillä vertauksilla puhuminen ja pysyttäisiin vaihteeksi asiassa.Täällä jaksetaan väitellä sivutolkulla jostain viikunapuista, Roomalaiskirjeiden tulkinnoista , jumallisista ilmoituksista, maanjäristysten kartoista ja vaikka mistä uskonnollisten kysymysten detaljeista... Sanokaapa mitä tekemistä niillä on esim. sen kanssa ,ettäLauriina ja Kirsi haluaisivat nyt mennä naimisiin ? Eihän se estäisi teitä jatkamasta tätä uskonnollisten kysymysten pohtimistanne täällä vaikka maailman tappiin saakka. Satojentuhansien tai miljoonien sivujen verran...
JOTAIN HYVÄÄKIN
Re: Re: Re: Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
#10962: fundis - Re: Re: Re: Re: Viinipuu-viikunapuu
Sivistyssanakirja: kunnollinen
kunnollinen
-
säädyllinen, rehellinen, kunniallinen, nuhteeton, kelvollinen, kelpo, kunnon, asiallinen, asianmukainen, moitteeton, hyvä, pätevä, oikea. esim. Kunnollinen ihminen. Kunnolliset vaatteet. Häneltä ei koskaan saa kunnollista vastausta.
Itse valitsisin ko. yhteyteen: kelvollinen, kelpo, kunnon tai asiallinen.
Olen savosta, selitääkö se asiaa.
Virgo 92. Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto!
#10968: Virgo 92 - Sanan selittäjille...
Lauriinalla ja Kirsillä ei ole mitään tekemistä "Avioliitto on naisen ja miehen välisen julkinen liitton kanssa". Lauriinalla ja Kirsillä on jo "rekisteröity parisuhde" ja he voisivat kehittää/muuttaa omassa rekisteröidyssään parisuhteessaan asioitaan mieleisekseen, jos niin haluaa, tai haluttaa kovasti. Jos nimi " rekisteröity parisuhde" ei kelpaa, niin tehkää äänestys keskenänne, mikä nimi teille sopisi paremmin. Esim. käviskö "naisparisuhde" ja miehille "miesparisuhde", sukunimet voisitte yhdistää, jne Miettikää itse nimi suhteellenne, mutta Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto, siihen ei voi tulla, kuin mies ja nainen. Jos kuitenkin Kirsi löytää itselleen ihanimman miehen, niin he voivat mennä avioliittoon.
Re:
Ilmoitus vihapuheesta annettu ylläpidolle. Jotain rajaa sentään, vaikka huumoria kai tavoittelit (toivon mukaan....).
Re: Virgo 92. Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto!
#10973: vieras - Virgo 92. Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto!
Avioliitto-sanaa ei ole rekisteröity,sen enempää kirkolliseksi,kuin pelkästään miehen ja naisen välistä avioliittoakaan koskevaksi!
Ja kuka sinä olet muitten ihmisten elämää arvostelemaan?
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re:
#10949: Fundis - Re: Re:
Fundis - juu enpäs osannut ajatella noin, mutta varmaan jollakin tavalla tulevat asiaa sivuamaan. Oletko kuullut tästä näkemyksestä, että suomalaisilla olisi näitä 10:n heimon geenejä paljon, mahtaneekon pitää paikkaansa? ja kuinka luotettavia tutkimuksia siitä on olemassa?