Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#20301 Re:

10.09.2013 17:39

#20300: -

Mikähän tällekin tuli, onko joku resetoinut sen aivot perus-uskistilaan.


Vieras

#20302

10.09.2013 18:13



Rättiväsyneenä tässä tullut luettua näitä "mielipiteitä" ja toisella klorvalla mukana rukousohjelmassa. Niin valtavan paljon on todella akuuttia hätää ihmisillä, vaikeita tilanteita, kun itse tai lähimmäiset kärsivät. Mikä tahansa on hätäsi,  voit huutaa avuksi Herran nimeä! Ei tarvita kuin se yksi sana: Jeesus auta minua!

Ohjelman alkupuolella tuli niin kovin eläväksi sanat: Tutki minua, ja tunne minut! Uskallatko sanoa sen?
Miten se tuntuikin niin hyvältä, juuri se sana! Tutki minua, Iankaikkinen Jumala!
Menneissä päivissä on se tieto, että juuri tämä vie lähelle Jumalaa, eikä tarvitse yhtään pelätä.

Vieläkin olen hyvin kiitollinen tuosta Oilingin iloviestistä! Se on todella riemullinen viesti tähän aikaan, ja aivan sama, onko Pedo, Pii vai Homo, Jumalalla on varattuna ratkaisu levottomalle kyselijälle: Poika, joka tekee vapaaksi, Poika, joka antaa anteeksi, Poika joka solmii iankaikkisen liiton, Poika, joka ottaa saastaiset vaatteemme, puhdistaa ja pukee vanhurskauden puhtaaseen pukuun.


Signal

#20303 Re:

10.09.2013 18:14

#20276: -

Amen! Kohta kaikki ihmiset tulevat näkemään sen.


Vieras

#20304 Re:

10.09.2013 18:41

#20302: -

Toivon mukaan tuo ei tarkoita, että lähdet tuolta istumalta homoja pelottelemaan ja ahdistelemaan "eheytykseen".


Vieras

#20305 Re: Re: Re: Mää oon ahvena.....???

10.09.2013 18:43

#20202: - Re: Re: Mää oon ahvena.....???

Tieteeltä todistusaineisto puuttuu täysin. On vain erilaisia teorioita ja uskomuksia, joita muutellaan kaikenaikaa. Noista tiedeihmisten uskomuksista ovat samaa mieltä samaa mieltä olevat. Se ei todista yhtään mitään.

Maailmanmeno menee just Raamatun ennustusten mukaan ja nämä onnettomat avaruuden pöyhiukkaset luulevat pystyvänsä itse muuttamaan maan ilmastoa ja tapahtumia.


Vieras

#20306 Re: Re: Re: Re: Mää oon ahvena.....???

10.09.2013 19:24

#20305: - Re: Re: Re: Mää oon ahvena.....???

Jos toinen väittää kiven kovaan perunan kasvavan omenapuussa ja toinen ei ole varma, onko se Timoa vai siikliä, kumpi on enemmän asian jäljillä....?

Ei se, että joku väittää asioiden olevan tavulleen määritetty jossain kirjassa, tee väitettä todeksi. Sen todistamiseksi on vain "todistettu", siis toisteltu uskomuksia ja taputettu toisen toistelijan toistelulle. Niihin väitteisiin liittyvä näyttö on lähes puhdas nolla, tieteellisen maailmankuvan näyttöaineisto repaleisuudestaan huolimatta murskaavan runsas. Tuommoisia väitteitä voi esittää vain ihminen, jolla on erityinen halu olla ottamatta niitä huomioon. Ymmärtämättömyys on tässä jalossa elämänasenteessa kovasti hyödyksi, eipähän sitten tule vaaraa tulla toisiin ajatuksiin.


Vieras

#20307 Re: Re:

10.09.2013 19:43

#20303: Signal - Re:

Terve!  Siinähän sitä ollaan!

Että olet pikkusen ollut mielessä näinä päivinä!
p.


Vieras

#20308 Re: Re: Re: Re: Re: Mää oon ahvena.....???

10.09.2013 20:07

#20306: - Re: Re: Re: Re: Mää oon ahvena.....???

Israelin itsenäistyminen Raamatun ennustus:

3500v. sitten Raamatussa; Israelin itsenäisyys 14.5.1948 ... päivälleen ennustettu
.ISRAEL’S REBIRTH IN 1948 FORETOLD BY EZEKIELwww hebroots.org/hebrootsarchive/9808/9808_m.html
"Kuka on sellaista kuullut, kuka senkaltaista nähnyt? Syntyykö maa yhden päivän kivulla, tahi synnytetäänkö kansa yhdellä haavaa? Siionhan tunsi kipuja ja samalla jo synnytti lapsensa
."Jes.66:8
"Ja sinä pane maata vasemmalle kyljellesi ja aseta sitä painamaan Israelin heimon syntivelka. Yhtämonta päivää, kuin sinä makaat sillä, on sinun kannettava heidän syntivelkaansa. Ja minä panen sinulle saman luvun päiviä, kuin on heidän syntivelkansa vuosia: kolmesataa yhdeksänkymmentä päivää; niin sinun on kannettava Israelin heimon syntivelkaa <390>. Ja kun olet saanut ne päättymään, on sinun pantava maata toistamiseen, oikealle kyljellesi, ja kannettava Juudan heimon syntivelkaa neljäkymmentä päivää; päivän kutakin vuotta kohti minä olen sinulle pannut <40>
.Hes.4
"Niinkuin te neljäkymmentä päivää <40> vakoilitte maata, niin saatte nyt, päivä vuodeksi luettuna,neljäkymmentä vuotta <40> kärsiä pahoista teoistanne ja tulla tuntemaan, mitä se on, että minäkäännyn teistä pois.
"4Moos.14:34Israel oli Egyptin orjuudessassä 430 v. Babyloniassa 70v.Juutalainen kalenteri kuunkierron mukaan on 360 päivää.Modernin ajanlasku kalenterissa vuosi on 365.25 päivää. (=karkausvuosi joka 4.s vuosi)Pakkosiirtolaisuuden päättyminen, laskelman lähtöpiste, Jumalanpalveluksen uudelleen aloitusJerusalemmissa Vuonna 536BC. Tästä Jumala laski joka päivästä yhden vuoden. Juutalaisessakalenterissa tämä merkitsisi 520 vuotta. Tämä laskelma tuottaisi tulokseksi 207.200 päivää jatultaisiin vuoteen 1947 keskellä toukokuuta. Joten vuoden virhe. Nollavuotta ei ole olemassakaan.Tämä yhteenlasku tuottaa tulokseksi 15.Toukokuuta 1948, tarkalleen päivälleen 2483 vuotta. Heistätuli kansakunta (Jes.66:8)
res.matr.

#20309 Tapaus A Oilinki....

10.09.2013 20:11

#20279: - Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti 

 Amadeuksen alkoholinkäyttö ei millään lailla poikennut niistä ihan tavallisten keskivertonuorten kokeiluista omien rajojensa suhteen.Ei ole mitenkään mahdotonta sekään  ,että hyvien kamujen kesken saatetaan ( varsinkin pienessä sievässä) halata ja jopa pussatakin ja ehkä jopa pitkäänkin, ehkä saatetaan mennä vieläkin pidemmälle ja päätyä jopa samaan sänkyynkin..Silti kummallakin saattaa  vuoden kuluttua siitä hetkestä  olla tyttöystävä  ja ehkä lapsikin jo hänen kanssaan.Amadeukselle heterosuhde  sitten sopikin paremmin,joten  heterohan hän sitten  lopulta kuitenkin oli vaikka toisin ehkä itsekin luuli.Kuka tietää,ehkä hän jopa tarvitsi juuri ne homokokemuksensa (...tai kokeilunsa)voidakseen yleensä ajatellakaan seurustelua naisen kanssa! Ihmismielihän toimii usein aika paradoksaalilla tavalla. Nythän hän joka tapauksessa  sanoo olevansa tyytyväinen nykyiseen elämäänsä, eli siis siihen että hänelle itselleen  on selvinnyt,että hän olikin kaiken aikaa hetero, vaikkei itse jostain syystä uskonut siihen mahdollisuuteen.Eipä tuossa säveltäjäneron kaiman tarinassa  siis ollut mitään niin  kovin ihmeellistä ,eikä oikeastaan edes epätavallista.Nuori siinä haki identiteettiään kunnes sen löysi.(Ehkä hän olikin-metroseksuaali..!).Jos hän ei menneisyydestään uskalla  kuitenkaan mitään konkreettista kertoa, niin  eikö hän voisi nyt jo  yhtä hyvin lakata vaivaamasta sillä niin itseään ,kuin muitakin ja unohtaa sen jo kokonaan .Eili olisi nyt sitten vain tyytyväinen siihen, kun  on tyytyväinen ja sillä siisti.


Vieras

#20310

10.09.2013 20:19

Kunnon BB viihdettä täällä ! : D

Vieras

#20311 Re: Tapaus A Oilinki....

10.09.2013 20:21

#20309: res.matr. - Tapaus A Oilinki....



Olin voissa paistettu homo. Elin parikymppiseksi asti stereotyyppistä homoelämää, johon kuului irtosuhteita ja bilettämistä.

irtosuhteita ja...     Ajattelin homouden olevan asia, joka ei tule ikinä muuttumaan, Oilinki kertoo haastattelussa.

"Minut valtasi rauha"     -   tällaisen saa hyvän omantunnon kautta,  kun ei taistele enää Jumalaa vastaan!

Hän ei omien sanojensa mukaan pystynyt enää nauttimaan miesten katselusta seksuaalisessa mielessä" - tällainen ei muutu silmänräpäyksessä itsestään. 



Vieras

#20312 Re: Re: Tapaus A Oilinki....

10.09.2013 20:30

#20311: - Re: Tapaus A Oilinki....

 

Perustelusi pohjaavat omiin kokemuksiisi. Sinäkin olet bi, kuten Jeesuskin.

 

 


Vieras

#20313 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 20:31


Vieras

#20314 Re: Re: Re: Tapaus A Oilinki....

10.09.2013 20:53

#20312: - Re: Re: Tapaus A Oilinki....

 

Vaikka olisinkin ollut,  ei sillä ole mitään merkitystä,   mutta pyydän itses takia,  älä sano edes provosoidakses tuota,  Jeesuksesta, -   ihminen! 



Vieras

#20315 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 20:54

Homotus alkaa kyllästyttämään

#20316 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas siiihen "homotukseen"...

10.09.2013 21:28

#20106: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas siiihen "homotukseen"...

Kyllä, juuri näin. Homouden puolustajat yrittävät vakuuttaa että homoutta ei muka tunnettu aikaisemmin niin hyvin kuin nyt. Homoudessa ei kuitenkaan ole mitään uutta, homoja on ollut vuosituhansia vaikka homoa ei homo-nimellä olisi aikaisemmin kutsuttukaan.Eihän asian luonne mitenkään riipu homosta käytettävästä nimestä. Sitäpaitsi homous on esitelty vuosien ajan tv:n viihdeohjelmissa yhtä "normaalina" kuin hetero, eli on haluttu selvästi muokata katsojien mielipiteitä homomyönteiseen suuntaan.

Me mies-nainen-avioliiton kannattajat saamme kuulla olevamme homofobisia/ajastaan jälkeen jääneitä/ tasa-arvon vastustajia, yms.Herjauksista huolimatta:puolustetaan kuitenkin edelleen yhteiskuntaa ja perhettä ettei vasemmisto ja vihreät pääse pilaamaan avioliitoa homoudella!


Vieras

#20317 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas siiihen "homotukseen"...

10.09.2013 21:44

#20316: Homotus alkaa kyllästyttämään - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas siiihen "homotukseen"... 

 Kenen "avioliitoa" tässä nyt muka oltaisiin pilaamassa niiden tasa-arvovaatimusten kanssa ? Taitaa olla  vähän niinku verbaalista hätävarjelun liiottelua toi koko teiän puolustusmekkalanne...


Vieras

#20318

11.09.2013 01:53


Upeaa!!!

Oikea asia, oikeaan aikaan!!!

Tuula
vieras

#20319 Re: Re: Re: Tapaus A Oilinki....

11.09.2013 03:06

#20312: - Re: Re: Tapaus A Oilinki.... 2011  Varoitus! Perustelusi pohjaavat omiin kokemuksiisi. Sinäkin olet bi, kuten Jeesuskin.

Lopeta Jeesusta nimittelemästä. Jeesus on ainoa maan päällä oleva ihminen ja myös Jumalan Poika, siis Jumala, joka eli ainoana ihmisenä ja Jumalana synnittömänä täällä elämänsä. Ainoastaan siksi Hän synnittömänä voi pelastaa ristin kuolemansa kautta ne/meidät, jotka tulemme syntisinä Hänen luokseen ristin juurelle pyytäen syntimme anteeksi, että Hän armahtaisi vielä. Kaikki ihmiset ovat syntisiä, pois poikenneet Taivas tieltä ja ovat Jumalan kirkkautta ja armoa vailla. Jeesus on tie Taivaaseen, ei kukaan eikä mikään muu.

Iloitsen A Oilinkista ja niistä monista muista, jotka ovat eheytyneet ja tehneet hyvän päätöksen. Homosaatio ja Sebastia Tynkkysen kommentit minua kummastuttaa ja hämmentää. Suorasanaisena Perussuomalaisena ja kristittynä en voi ymmärtää tälläisiä puheita ja opetuksia kouluissa.

vieras

#20320 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas siiihen "homotukseen"...

11.09.2013 03:15

#20316: Homotus alkaa kyllästyttämään - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas siiihen "homotukseen"...

Samaa mieltä kanssasi. Olen täysin kyllästynyt "homotukseen". Nyt riittää se jo, jos meinaa töissä käydä.


Vieras

#20321

11.09.2013 04:24

Homotus on housuissanne...

Vieras

#20322

11.09.2013 05:03

Päivän Sana

Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.

Ef. 4:31 (KR33/38)

Vieras

#20323 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas siiihen "homotukseen"...

11.09.2013 05:22

#20320: vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas siiihen "homotukseen"...

Ja mitähän tuokin nyt tarkoitti?? Eikö homot sais töissäkään käydä? Seuraavaksi varmaan rakennetaan sellaisia mukavia leirejä joissa piikkilanka aita ympärillä!


Vieras

#20324 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas siiihen "homotukseen"...

11.09.2013 06:26

vieras

#20325 Re: Re: Re: Re: Tapaus A Oilinki....

11.09.2013 06:27

#20319: vieras - Re: Re: Re: Tapaus A Oilinki....

 

Jeesus oli siis piiskaa jakava jumala ja samalla ihminen. Kuulostaa antiikin taruilta.