Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#2526

25.03.2013 17:31

"Ikävä kyllä joudumme jättämään mielenkiintoisen keskustelun kanssasi. Ulkona on niin hyvä ilma."

Parempi tosiaan poistua takaoikealle, kun ei kykene keskustelemaan asiallisesti.

Vieras

#2528 Re: Join!

25.03.2013 17:33

Rikottu ruukku

#2529 Tähän kaikki epäasialliset,...

25.03.2013 17:44

ja muut, ei rakentavat, sekä asiattomat, ns. ”huulen heitot” ja Totuuden vastaisesti / asian tuntemattomasti syyttelevät ja tuomitsevat, ja ne turhat Totuuden mukaisesti perustelemattomat huomautukseksi palautteet. Kiitos.

Asiallisesti ja rakentavasti keskustelut niissä muissa, niissä aloitusten aiheiden mukaisissa, jonne kuuluvat / sopivat alaisuuksissa. Näin alkaen, tehden ja toimien kaikille hyväksi, kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuden mukaista / Laillista. Sitä sanavapauden Lain alaista ja mukaista. Sitä; ei mitään pahaa eikä väärää ketään, eikä mitään Luojan hyväksemme luomaa kohtaan Oikeuden mukaista. Jota mikään muu ja muulla tavalla, kaikkineen elämä ja touhu Ei ole.

Näin odottaen ja toivoen. Kaikkivaltiaan Kristuksen Jeesuksen nimessä, vähäinen, kaikille pelastukseksi mahdollisuudeksi vaihtoehdon puolesta, valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsuttu palvelijansa.

Huom! Jeesus sanoi / opetti ettei terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat, Ne totuuden tuntemattomasti / pimeydessä eläväthän sitä Totuuden kirkastavaa, kaiken vääryyden mukaisen ja pahuuden puolesta sairaasti, luomakunnalle tuhoksi ja ihmiskunnalle turmeluksi koituneet ja koituvat tohut Laittomaksi paljastaa ja osoittaa...

Niistä kun tulee aina ne syystä (kaikki vääryys) Jumalan sanan vastaisuuksista pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi mentyksiksi seuraamuksensa. Joita Ei terveesti ja raitiisti, Oikein, kaikille hyväksi Jumalan sanan mukaisesti elävien ja toimivien sanoista eikä teoista tule.

Vieras

#2530

25.03.2013 17:44

Avioliitto on Raamatun mukaan tarkoitettu miehen ja naisen väliseksi liitoksi.Nämä erilaiset ihmiset olkoon salassa niinkuin ennenkin.Pappi joka vihkii samaa sukupuolta olevia pareja on pahuuden kakara.Eroan Kirkosta jos paha saa kirkossa jalansijaa vielä enemmän

Vieras

#2531

25.03.2013 17:54

"Avioliitto on Raamatun mukaan tarkoitettu miehen ja naisen väliseksi liitoksi.Nämä erilaiset ihmiset olkoon salassa niinkuin ennenkin.Pappi joka vihkii samaa sukupuolta olevia pareja on pahuuden kakara.Eroan Kirkosta jos paha saa kirkossa jalansijaa vielä enemmän"

Tasa-arvoinen avioliittolaki koskee vain siviilivihkimisiä. Eikö mene millään perille?
Polvirukoilijasirkka

#2532

25.03.2013 17:55

"Avioliitto on Raamatun mukaan tarkoitettu miehen ja naisen väliseksi liitoksi."

Raamattu ei puhu kristillisestä avioliitosta yhtään mitään.
taku

#2533 Re:

25.03.2013 17:56

#2501: -

Ihan siihen mitä olen ihmisten kanssa puhunut.Usein ihmiset puhuu jopa sellaista mikä on itsessään ristiriitasta.En ole vielä tavannut ketään joka kykenisi TÄYSIN RATIONAALISESTI näitä asioita ajattelemaan.Tämän asian totemisee ei kovin kummosia hoksottimia tarvita.Jo tämän keskusteluketjun perusteella voidaan vetää tästä johtopäätökset.

Itse olen sitämieltä ettei kukaan ihminen voi tietää sataprosenttisen varmaa vastausta näihin kysymyksiin.Pidän homoseksuaalisia tekoja syntinä muttamyönnän sen mahdollisuuden että olen väärässä.Joka väittää tietävänsä 100% varman vastauksen miettiköön Sokrateen sanoja viisautta on että tietää ettei tiedä.

Jeesuksen opetuslapsi, Pyhän Hengen ohjauksessa

#2534 Re: Profetia sopii hyvin tähän väliin

25.03.2013 17:59

#2513: Jeesuksen seuraaja - Profetia sopii hyvin tähän väliin

Jumalan siunausta sinulle!  Kuuntelin Herran läsnäolossa tätä mahtavaa ja koskettavaa videota!


Vieras

#2535

25.03.2013 18:00

"Ihan siihen mitä olen ihmisten kanssa puhunut.Usein ihmiset puhuu jopa sellaista mikä on itsessään ristiriitasta.En ole vielä tavannut ketään joka kykenisi TÄYSIN RATIONAALISESTI näitä asioita ajattelemaan.Tämän asian totemisee ei kovin kummosia hoksottimia tarvita.Jo tämän keskusteluketjun perusteella voidaan vetää tästä johtopäätökset."

Turha on heitellä mitään prosenttilukuja, kun kyse on omista arveluista ja peloista. Tästä kommenttiketjustakaan et voi vetää minkäänlaisia vakavasti otettavia johtopäätöksiä.

"Itse olen sitämieltä ettei kukaan ihminen voi tietää sataprosenttisen varmaa vastausta näihin kysymyksiin.Pidän homoseksuaalisia tekoja syntinä muttamyönnän sen mahdollisuuden että olen väärässä.Joka väittää tietävänsä 100% varman vastauksen miettiköön Sokrateen sanoja viisautta on että tietää ettei tiedä."

Sen kun pidät syntinä. Hyvin monet muut kristityt eivät pidä.

Sokrateen vetäminen noihin umpimielisiin pohdintoihin ei pelasta mitään.
Jeesus on Herra

#2536 Miksi ja keiden tahdosta maailmassa on homomyönteinen buumi?

25.03.2013 18:02

Jouko Pihon profetiasta:

Olen miettinyt tässä useiden päivien ajan, laitanko minäkin lusikkani tähän homokeskustelusoppaan, joka alkoi TV2:n tiistaisesta (12.10.2010) Homoilta-ohjelmasta ja on sen jälkeen ollut valtakunnan ykköspuheenaihe jo neljän päivän ajan. Olen tosin jo kommentoinut aihetta jonkin verran, mutta tässä on oma kirjoitukseni, joka lähestyy asiaa aivan uudesta näkökulmasta, mitä ei yleensä tuoda esiin.

En aio nyt referoida tai kommentoida kyseistä keskustelua sen lähemmin. Sen verran voin todeta, että kun ohjelman jälkeen kirkosta eroamiset lisääntyivät tuhatmäärin, niin näyttää siltä, että suurin osa ihmisistä ajattelee, että kyseessä on protesti niitä vastaan, jotka ovat kirkossa homoseksuaalisuutta vastaan. Erityisesti on osoiteltu Päivi Räsästä.

On kuitenkin käynyt ilmi, että myös monet kirkon homomyönteisyyteen kyllästyneet ihmiset ovat eronneet kirkosta protestina kirkon liialliselle liberaalisuudelle ja maailmanmielisyydelle. Kuinka paljon on kumpiakin, niin sitä ei tiedä kai kukaan.

Haluan sen sijaan tuoda tähän homokeskusteluun uuden näkökulman. Kyse on koko homobuumin taustoista.

Lisää väkevää Sanaa: http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/49143-miksi-ja-keiden-tahdosta-maailmassa-on-homomyonteinen-buumi
Rikottu ruukku

#2537 Ihmiset ei ymmärrä, kun eivät tunne Totuutta, eikä Raamatun UT opetuksia,...

25.03.2013 18:10

kuinka he ovat viemässä itseään / toisiaan sitä hirmuiseksi maailman lopuksi tuomion kohtalon täyttymystä (jo hyvin lähellä) olevaa hirmuista kohtaloaan kohti. Eläessään ja toimiessaan kaikille pahaksi Jumalan sanan, Totuuden / kaikkia kohtaan Oikeudenmukaisuuden / Laillisuuden VASTAISESTI! Tämän pahan vallassa olevan vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta toimivan, herraa palvelevaan maailman touhuun ja politiikkaan mukautuneesti / osallisuudessa, sitä vääryyden valtaa ja voimaa YLLÄ ja VALLASSA, valinnoillaan ja valtuuttamisillaan pitäen!…

Tai niihin muiden VÄÄRIN valintoihin, epäoikeuden mukaisissa, laittomissa pimeästi / sokeasti salaisesti äänestys, valinta / vaalitilaisuuksissa, niitä pimeyden puolta edustavia, herraa palvelevia edustajikseen ja heroina hallitsijoikseen ja johtavikseen, ja siihen hirmuiseen maailman lopuksi kohtaloon yhdessä, sokeasti sitä tuomiota kohti porhaltavien maailman markkinavaltiaitten kanssa viejikseen ja vetäjikseen valiten ja valtuuttaen…

Tai niihin muiden valintoihin vain hiljaa tyytyväisinä mukautuvasti, muista ja muusta niin väliä itsekkäästi / välinpitämättömästi eläessään sitä tuntemattoman hyväksi ja puolesta touhua ja politiikkaa osaltaan yllä pitäen. Tätä luomakunnalle tuhoksi ja ihmiskunnalle turmeluksi ja kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi ns. myllyä näin kukin osaltaan / osallisuudessa, niihin pahaksi, syystä seuraamusten SYIHIN (kaikki vääryys) laittomuuden synteihin, Oikeuden mukaisuuden vastaisiin rikollisuuksiin osallisuudessa eläessään ja toimiessaan, pyörittämällä.

Tälle, kaikille hyväksi, turvalliselle ja turvatulle, kaikessa täydellisyyteen vievälle ja johtavalle elämän tielle ja puolelle Kristuksen Jeesuksen nimessä, niillä Hänen, kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisilla ehdoilla kaikkia kutsuva, ohjaava ja vetävä. Vähäinen, valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsuttu palvelijansa. Hänen kanssaan, Hänessä, Raamatun UT mukaisuudessa , = Totuuden ja Oikeuden, Armon ja Rakkauden Lähteeseen / Lähteessä, YHDEKSI kokoamassa oleva.

Vieras

#2538

25.03.2013 18:10

Aihe on aivan oikea.Raamattu on se mitä meidän pitää noudattaa ja uskoa siihen, sillä joudumme kaikki vielä jumalan eteen.

Vieras

#2539

25.03.2013 18:14

...

Vieras

#2540

25.03.2013 18:18

Lisää evenkemankelointia tälle sivustolle!
heterohenri

#2541 Re: Re: Tiesittekö? :)

25.03.2013 18:20

#2499: taku - Re: Tiesittekö? :)

Onhan se todella idioottimaista ja se kertoo vajaasta päästä kun tasa-arvoa ei edes kunnioiteta. Hyvä jos on ollut politiikassa kiinni jo nuoresta asti, mutta keskity tärkeämpiin asioihin.  Politiikan ei pitäisi edes puuttua kahden IHMISEN sitoutumise halukkuuteen.

 

herää ny

#2542 Re:

25.03.2013 18:24

#2538: -

Juu selitäppä myös sitte ahdasmielinen ajattelusi :) varmasti tykkää

 

Kaisu

#2543 Minne voin ilmoittaa?

25.03.2013 18:28

Selasin adressin allekirjoituksia ja huomasin siellä isäni nimen. Siitä ei voi erehtyä, koska paikkakunnallamme ei ole muita samannimisiä. Kuitenkin isäni kuoli viisi vuotta sitten. Mihin voin ilmoittaa tämän selvän, vainajan muistoa loukkaavan väärennöksen?

Vieras

#2544 Re: Minne voin ilmoittaa?

25.03.2013 18:36

#2543: Kaisu - Minne voin ilmoittaa?

Nimen perässä on ehdota poistoa, onko paikkakunnallesi voinut muuttaa samanniminen ihminen? Tai voiko olla mahdollista että tuo samanniminen ihminen oleilee jossain muualla päin suomea vaikka on kirjoilla paikkakunnalla missä asut?

 


Vieras

#2545 Re: Minne voin ilmoittaa?

25.03.2013 18:40

#2543: Kaisu - Minne voin ilmoittaa?

Joskus kutsumanimi voi olla eri kuin se mikä on oikea nimi. Huonosti selitetty, siis mulla on monta tuttua joiden nimi on esim. Viivi Maria Kukkonen mutta heitä kutsutaan Mariaksi, voisiko kyseessä olla tällainen tapaus? Ja siksi et ole tietoinen että on samanniminen henkilö?

 


Vieras

#2546 Re: Re: Minne voin ilmoittaa?

25.03.2013 18:43

#2544: - Re: Minne voin ilmoittaa?

Mä ilmoittaisin suoraan poliisille. Saattaa olla jokin huijausyritys, jota netissä harrastetaan jatkuvasti.

taku

#2548 Re:

25.03.2013 18:48

#2535: -

Tässä ei ole kyse mistään peloista.Homoseksuaalisuus ei pelota eikä inhota minua mitenkään.Suoraan sanottuna peikonlehdet inhottavat minua paljon enemmän kuin homous.Silti en tuomitse niiden kasvattamista.Mistä sinä muka tiedät mitä minä tunnen tai pelkään?Pidätkö minua homofoobikkona?Minä muuten äänestin Haavistoa toisella kierroksella presidentinvaaleissa.taidankin perustaa Haavistoa äänestäneiden homofoobikkojen seuran.Sokraten sanominen osoittaa vaan sen että onn ER ASIA TIETÄÄ KUIN LUULLA TIETÄVÄNSÄ.Noh tälläistä se keskustelu kaltaistesi ääri liikkeiden edustajien kanssa on


Vieras

#2549

25.03.2013 18:53

Hapatusta, jos mies- ja naisparit saavat esim. adobtoida lapsia. Perhearvot menevät lapsilta aivan sekaisin. Samaa sukupuolta olevista pareista on tullut oikein muoti-ilmiö, lähes jokaisesta tv-sarjasta näitä löytyy ja sitä oikein uralla yritetään luonnollistaa ml. koulujen seksivalistuksessa. Samaa sukupuolta olevien suhde ei ole luonnollista, eikä tule sallia enempää oikeuksia kuin rekisteröidyllä parisuhteella jo on. Suomen lait ja perusarvot ovat kristilliseltä pohjalta luotuja, siinä tulee pysyä.
meikä

#2550 Kiitokset

25.03.2013 18:53

IHANAA KUN SAA ILMAISTA MIELIPITEENSÄ!