Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Sigh

#3476 Re: Re:

27.03.2013 10:48

#3467: - Re:

Tällaisissa addresseissa on juuri se vika, ettei niitä nimiä varmenneta oikein ja siksi näillä nimillä tässä listassa ei ole mitään väliä. Minua asia ei haittaa pätkääkään, mietin vaan niitä, jotka oikeasti haluaa pitää avioliiton samanlaisena kuin nyt. Kai te itse tiedostatte mikä ero näissä allekirjoituksissa on.


Vieras

#3477

27.03.2013 10:48

" Pitäsikö ikä rajoittaa adressien kirjoittamisessa? Onko se mielestäsi tasa-arvoista? Kyllä Suomesta löytyy helposti tuplasti nykyisen avioliittolain kannattajia, verrattuna avioliiton irvikuvan kannattajiin ( jota markkinoidaan valheellisesti tasa-arvon nimissä)."

Alaikäisillä ei ole äänioikeutta. Mielestäsi äänioikeuden alarajaa pitäisi laskea viiteen vuoteen tai kahteen?

Aamulehden Taloustutkimuksella äskettäin teettämässä mielipidekyselyssä selvä enemmistö, 58 prosenttia, täysi-ikäisistä suomalaisista katsoo, että avioliittolaki pitäisi muuttaa tasa-arvoiseksi. Hieman yli puolet eli 51 prosenttia antaisi homopareille myös oikeuden adoptoida.

Vieras

#3478

27.03.2013 10:50

Adresseilla on tarkoitus vaikuttaa päättäjiin. Kansalaisaloitteella on tarkoitus saada lakialoite. Lakialoite menestyy vain, jos päättäjät päättävät antaa sen menestyä.

Reilu 20000 ääntä kertoo hyvin, että asian takana on paljon väkeä.
--

Ilman muuta adressi, jossa on itsensä Adolf Hitlerin ja Benito Mussolinin nimet useampaan kertaa, vaikuttaa päättäjiin.

Vieras

#3479 Re: Re: Re:

27.03.2013 10:51

#3476: Sigh - Re: Re: Tällaisissa addresseissa on juuri se vika, ettei niitä nimiä varmenneta oikein ja siksi näillä nimillä tässä listassa ei ole mitään väliä. Minua asia ei haittaa pätkääkään, mietin vaan niitä, jotka oikeasti haluaa pitää avioliiton samanlaisena kuin nyt. Kai te itse tiedostatte mikä ero näissä allekirjoituksissa on

Juu. Ja olet varmasti saanut nimesi tuonnekin ilman varmennusta?


Vieras

#3480

27.03.2013 10:51

Idiootti. Samalta koneelta voi kirjoittaa pariskunta esim. -

Ja tietysti samassa ruokakunnassa asuvat lapset voidaan laittaa allekirjoittajiksi iästä piittaamatta. Ja myös sukulaiset ja tuttavat.

Vieras

#3481 Re:

27.03.2013 10:52

#3478: - Ilman muuta adressi, jossa on itsensä Adolf Hitlerin ja Benito Mussolinin nimet useampaan kertaa, vaikuttaa päättäjiin.

Mistä tuollaiset löysit? Vai viittaatko Naimalakko adressin etusivun päättäjiin?


Vieras

#3482

27.03.2013 10:52

Juu. Ja olet varmasti saanut nimesi tuonnekin ilman varmennusta? -

Varmennus on helppo tehdä, kun ensin perustaa jonkun nimellä sähköpostiosoitteen ja sitten allekirjoittaa sen jonkun henkilön nimellä.

Vieras

#3483

27.03.2013 10:53

Mistä tuollaiset löysit? Vai viittaatko Naimalakko adressin etusivun päättäjiin?

http://www.adressit.com/allekirjoitukset/avioliitto_on_naisen_ja_miehen_valinen_julkinen_liitto/
All you need is LOVE

#3484 Re: 20 000 ei ole 100 000

27.03.2013 10:54

#3478: -

Täysin päinvästainen kansalaisaloite keräsi yhden päivän aikana yli 120 000 kannattajaa ja nämä kannattajat eivät olleet mitään keksittyjä nimiä kuten täällä osa voi olla. Ne oliva pankki- tunnuksillä autentikoituneita äänioikeutettuja Suomen kansalaisia. Taidatte "homofoobikot" jäädä pahasti vähemmistöksi ja sekös pelottaa :D

Sigh

#3485 Re: Re: Re: Re:

27.03.2013 10:56

#3479: - Re: Re: Re:

Se varmennus on sähköposti. Minulla on seitsemän sähköpostiosoitetta, joten voi kirjoittaa eri nimen seitsemän kertaa ja vahvistaa ne sähköposteilla. Voin halutessani luoda jopa muutaman osoitteen lisää. Kai sinä ymmärrät eron siinä, että allekirjoitan jonkun pankkitunnuksillani ja omilla henkilökohtaisilla tiedoillani kerran tai että allekirjoitan ties kenen nimellä ja lukuisilla sähköpostiosoitteilla?


Vieras

#3486 Re: Re: Re: Re: Re:

27.03.2013 10:59

#3485: Sigh - Re: Re: Re: Re:

Ei nimien oikeudellisuudella ole väliä. Päättäjät katsovat vain nimien määrää joten adressimme saa runsaasti allekirjoittajia.


Vieras

#3487

27.03.2013 11:00

No nykyistä avioliittolakia kannattavilla ei ole median tukea. Tällä on menedtymisen kannalta suuri merkitys. Itse en näkisi tätä kisana, joka pitää voittaa. Kannatan asiallisuutta ja reilua peliä. Media saisi olla asiassa neutraalimpi.

Vieras

#3488

27.03.2013 11:00

Jokainen kirjoittakoot vain oman nimensä!!!! Ettekö te typerykset tajua että väärennetyillä nimillä ei tee yhtään mitään. Pilaatte tämän adressin kirjoittamalla toisen puolesta! Ja niitä vääriä nimiä poistetaan välistä muutenkin.

Vieras

#3489 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

27.03.2013 11:04

#3486: - Re: Re: Re: Re: Re:

Tajuatko että päättäjiä ei kiinnosta adressi joka ei ole oikeiden ihmisten allekirjoittama.


Vieras

#3490

27.03.2013 11:06

Jokainen kirjoittakoot vain oman nimensä!!!! Ettekö te typerykset tajua että väärennetyillä nimillä ei tee yhtään mitään. Pilaatte tämän adressin kirjoittamalla toisen puolesta! Ja niitä vääriä nimiä poistetaan välistä muutenkin.
--

Evankelisen Allianssin lautakunta soittaa kullekin allekirjoittaneelle ja kysyy, onko tämä varmasti allekirjoittanut adressin itse.

Vieras

#3491

27.03.2013 11:08

Suomen Evankelinen Allianssi ry (SEA) edustaa arviolta 200 000 suomalaisen evankelisen kristityn ääntä. Se edustaa siis fundamentalistisia änkyräuskovaisia, joiden henkinen koti on Yhdysvaltain uskonnollinen oikeisto.

Vieras

#3492

27.03.2013 11:10

Suomen Evankelinen Allianssi ry (SEA) edustaa arviolta 200 000 suomalaisen evankelisen kristityn ääntä. Se edustaa siis fundamentalistisia änkyräuskovaisia, joiden henkinen koti on Yhdysvaltain uskonnollinen oikeisto.
--

Tuossa luvussa on yksi nolla liikaa.

Vieras

#3493 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

27.03.2013 11:14

#3489: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tajuatko että päättäjiä ei kiinnosta adressi joka ei ole oikeiden ihmisten allekirjoittama.

Katsopa nimilistaa, siellä on ainakin minun tuttuja. Luultavasti sinunkin. Ehket pidä heitä ihmisinä, mutta kyllä päättäjät pitävät ja eiköhän se riitä. Onhan jotkut selvästi sotkemassakin, kun sinne ilmestyy säännöllisin väliajoin peräreikiä ja muita vastaavia. Mitä olen seurannut, niitä kuitenkin poistetaan melko vikkelään tahtiin ja allekirjoitusten määrässä he eivät näy.


Vieras

#3494

27.03.2013 11:14

Pyhään avioliittoon kuuluu vihkiä ainoastaan mies ja nainen. Jos joku haluaa jonkun muun kanssa jotakin muuta, kehitelkööt suhteen sinetöimiseksi omat rituaalinsa.

Vieras

#3495 Re:

27.03.2013 11:15

#3492: - Se edustaa siis fundamentalistisia änkyräuskovaisia, joiden henkinen koti on Yhdysvaltain uskonnollinen oikeisto.

En ole fundamentalistinen änkyräuskova, joten ei haittaa yhtään, miten suhtaudut heihin. Allekirjoitin silti.


Vieras

#3496

27.03.2013 11:16

Katsopa nimilistaa, siellä on ainakin minun tuttuja. Luultavasti sinunkin. Ehket pidä heitä ihmisinä, mutta kyllä päättäjät pitävät ja eiköhän se riitä.
--

Päättäjät pitävät Evankelisen Allianssin epämääräistä nimilistaa Evankelisen Allianssin epämääräisenä nimilistana. Jo adressin taustavoimat herättävät epäilyksiä muissa kuin Päivi Räsäsen popukoissa ja osassa persuja.

Vieras

#3497 Re:

27.03.2013 11:25

#3496: -

homppelit älkää nyt antako itsestänne vielä sairaalosempaa kuvaa. Te reakoitte kaikkeen mikä liikkuu.

Signe

#3498

27.03.2013 11:25

"Päättäjät pitävät Evankelisen Allianssin epämääräistä nimilistaa Evankelisen Allianssin epämääräisenä nimilistana. Jo adressin taustavoimat herättävät epäilyksiä muissa kuin Päivi Räsäsen popukoissa ja osassa persuja."

Asia on täsmälleen noin. Etenkin, kun Suomen Evankelisen Allianssin puheenjohtaja Timo Keskitalo on Kristillisdemokraattien puolueaktiivi.

Vieras

#3499 Re:

27.03.2013 11:26

#3496: - Päättäjät pitävät Evankelisen Allianssin epämääräistä nimilistaa Evankelisen Allianssin epämääräisenä nimilistana. Jo adressin taustavoimat herättävät epäilyksiä muissa kuin Päivi Räsäsen popukoissa ja osassa persuja.

No unohdit kuitenkin kertoa, kuka päättäjä.

Oletko varma, että päättäjät eivät osaa lukea adressin otsikkoa?


Vieras

#3500

27.03.2013 11:29

No unohdit kuitenkin kertoa, kuka päättäjä.
Oletko varma, että päättäjät eivät osaa lukea adressin otsikkoa? -

Itse väitit kaikkien päättäjien ottavan adressin tosissaan.