Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

jeij
Vieras

#2351 huh

01.11.2010 11:54

Aika jyrkkiä on osa mielipiteistä! Mites me tälläset satunnais polttajat sitte? Esim. Ekalla sivulla, jo manattiin kuinka äidit alkavat laillistamisen myötä polttamaan pilveä KOKO ajan eivätkä pystyisi huolehtimaan lapsista (???)
Tärkeysjärjestys asioihin on kumminkin oltava.
Itse sairastan maksasairautta, joten alkoholia en mielelläni juo, joten sen korvaa kannabis, En tarkoita että polttaisin joka päivä, en välttämättä edes joka viikko, eli satunnaisesti tulee poltettua.
HeikkiK-89
Vieras

#2352 Openyourminds

01.11.2010 15:47

Onneksi täältä tulee se nuorempi ja "fiksumpi" sukupolvi :) Tuntuu että nykyajan päättäjät tuomitsee kaiken huhupuheiden yms. perusteella, sekä päättäjien sukupolvi.
Elämässä on muutakin kuin lakeja ja sääntöjä joiden mukaan elää ja ottaa "vähän" bisseä siinä samassa, nämä asiat on vain niin syövytetty meidän pieniin mieliimme.
Avoimuus, se avartaa! Elämä on elämistä varten.

Vieras

#2353

01.11.2010 20:53

Nyt on sit alkoholi rankattu vaarallisimmaks päihteeksi ja se on sit vielkin laillista. Kukaan ei taida tietää kysyttäessä miksi alkoholi on laillista ja tää toinen luonnon yrtti ei.

No mut noihan on vaan tiedemiehiä ja muita tutkijoita kyllä täälläkin jengi tietää paremmin et ganja on TOSIBAHA eiks je.

Te vastustajat lukekaa ittenne profaks tai koittakaa kerran ite ennenkun tuutte tänne kitiseen asiasta josta ette mitään tiedä. Juuri teidänlaiset putkiajattelijat polttas varmaan vielkin noitia roviolla ellei joskus joku tutkija olis kyseinalaistanut tämän noitateorian joskus.

Nää tyypit jotka on tätä tutkinut ovat ammattilaisia eivätkä sci-fi kirjailijoita.


http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Brittitutkimus+Viina+on+vaarallisin+päihde/1135261337367/?cmp=tm_etu_uusimmat_uutiset
4:20
Vieras

#2355 legalize it

02.11.2010 14:56

laillistakaa se! miks amsterdamissa homma toimii mut mukamas suomessa ei toimis!?miks yritysten johtajat ja julkkikset ja poliitikot ja ihmiset ylipäätään käy damissa!?no kun homma toimii ja pirun moni haluaa polttaa! ja oikein käytettynä siintä on hyötyä moniin sairauksiin!
Toni Väänänen
Vieras

#2356 Ottakaa mallia kaliforniasta!

02.11.2010 18:19

Kyllä kannabiksesta tulisi puhua avoimemmin myös suomessa, ja koska kannabis on todettu vaarattomammaksi kuin jopa tupakka jota suuri osa väestöstä polttaa.. Ja sitten kuningas alkoholi, mikä siinä on että alkoholilla hirmu kännien vetäminen ei haittaa ketään mutta jos joku polttaa parit savut kukkaa nii sitte ollaan narkkareita ja vaikka mitä? vähän suomi nyt niitä valoja päälle(niin kaappeihin, kuin pään sisään.. miksei kannabiksesta voisi tehdä esimerkiksi äänestystä? taikka jotain jolla voitaisiin katsoa tulisiko sitä kansan mielestä laillistaa!? mutta menkää nyt hyvät ihmiset itseenne ja unohtakaa kaikki se propaganda paska portti teorista sun muut! kokeilkaa jos ette usko ja jos ette uskalla kokeilla? niin sittenhän teillä ei ole asiasta mitää tietoo!

Vieras

#2357 Nopea puolueeton näkemys

02.11.2010 22:13

PROS:
Rikollisuus vähentyisi huomattavasti. Tosin tämä voi olla vähän kyseenalaista, koska pilvipäissään saattaa keksiä jotain muuta rikollista.
(Eipä tullut muuta puolesta mieleen)
CONS:
Kannabiksen laillistaminen lisäisi erittäin paljon sen käyttöä.
Ihmiset laiskistuvat ja alkavat ryöstää rahaa kannabikseen
Kannabis on loistava ensiaskel myös vahvemmille huumausaineille.
Hippikansa lisääntyy ja enemmistö kärsii joutuessaan katsomaan epäsiistejä takkupäitä.


Taisi lopputulos kuitenkin olla se, että haittaa siitä vaan olisi
antti vaurio porista
Vieras

#2358 HULLU ,JOS POLTTAA MARIA.

03.11.2010 10:36

OMA RUUMIS EI KAIPAA KANNABISTA.OLIN OLLUT ITSE POLTTANUT MUITA KERTOJA MARIA JA HASISTA KANADASSA VUOSI 1976-1977. ONNEKSI KYSE ON KOKEILUASTEELLA.SIELLÄ TUTUT IHMISET TUHOSIVAT OMAA ELÄMÄÄ.YMMÄRSIN VAARAT KUNNOLLA. NYKYÄÄN OLEN ONNELLINEN IHMINEN ILMAN HUUMEITÄ TAI ALKOHOLEJA.MUN VAIMONI SYNNYTTI 4 LASTAA. KAIKKI OVAT TÄYSIN RAITTITA JA HYVIN KOULUTETTUIJIA.ITSE OLEN KUURO JA MUN VAIMONI KUULEVA.LOPETIN ITSE OMALLA EHDOLLA SIIHEN AIKAAN,KUN HALUAN OLLA RIIPPUMATON HERRA.MINÄ TEIN SEN JO ALLE 23 VUOTIAANA.OLIN KAMALA OIKEASTI HIPPI,JOKA RAKASTI ITSEÄÄN NIINKUIN NARSISTINEN AJATTELIJA.ODOTIN KOVASTI HUOMIOTA KIPEÄSTI JA SÄÄLIÄ.KUN LAPSUUSAIKA OLI RAKKAUDETON JA VÄKIVALTAA FYYSISTÄ.LANKESIN HELPOSTI HUUMEESEEN JA INTIALAISEEN ELÄMÄN TAPAAN.MINÄ NÖYRYYTIN ITSENSÄ .SITTEN AJAUDUIN ITSESÄÄLIIN SAIRAUTEEN.ONNEKSI JUMALA PUUTTUI ASIAAN.NYT SAIN JO KAIKEN JA OIKEAA ELÄMÄÄ. KIITOS JEESUKSELLE.EN USKO TARVITSENSA MARIA TAI VASTAAVAA HUUMEITA NYT.RAITIS ELÄMÄ ON KEVYT JA MAKSUTON,ENKÄ HALUA OLLA MAKSUVELASSA TAI ORJUUDESSA.OMA ELÄMÄ PILAANTUNUT EI OLE HYVÄ ASIA.HIPPIAJATTELU OLI LAPSELLISTA JA EPÄKYPSÄÄ !.LOPETA AJOSSA HUUMEET JA ALOITA RAITTIUTEEN ELÄMÄÄN!!!!!!JEESUS AUTTAA SINUA.MINÄKIN RAKASTAN SINUA VAIKKA EN TUNNE TEIDÄT.OLE KILTTI LOPETTAMAAN HUUMEIDEN KÄYTÖN.. JEESUS RAKASTAA SINUA
ENTINEN HUUMEKÄYTTÄJÄ
Vieras

#2359 HIRVEÄSTI YLI 31.000 KANNATTAIJIA.KAMALAA!!!!

03.11.2010 11:09

MINÄ ITKEN JA JÄRKYTYN,KUN LUIN . MIKSI SINÄ ? RAITIS ELÄMÄ EI VAADI EIKÄ MAKSUA.EI OLE SÄHKÖN KULUTUSTA KANNABIKSENKASVATTOMASSA.SÄÄSTÄ LUONTOA JA MYÖS OMAA PERSONAA.OLE OMA IHMINEN ILMAN KANNABISTA.MINÄ KYSYN VIELÄ MIKSI SINÄ KÄYTÄT???.SINÄ MUUTUT TOISEKSI MINUUKSI POLTTAMALLA MARIA JATKUVASTI.AVIOELÄMÄ TULEE HUOMATTAVSTI MUUTTUA ESIM VAIKKA.VIERAANTUMINEN JA OMA NAPAAJATTELU ON TOSIASIAA ARKIELÄMÄÄ.ITSEKÄS IHMINEN EI OTA VASTUUTA TOISISTA IHMISISTÄ .VÄLINPITÄMÄTÖN ELÄMÄ EI OLE OIKEA IHMISTIE !!!!AJATTELKAA MEITÄ PARHAAKSI HYVÄKSI YHTEISKUNNAKSI JA KAIKILLE LAPSILLE ESIMERKIN JA MALLIN MUKAISESTI.ITSESÄÄLI LAPSI AJAUTUU HUUMEESEEN!!!!!! TÄMÄ ON KYLMÄ TOSI ASIA. HIPPI ON OMA ORJA EIKÄ OLE VAPAA KULKEMAAN,VAAN AJAUDU TOISEEN JA POIKKEUKSELLISEEN SUUNTAUTUU.MINÄ EN HALUAA ,ETTÄ IHMINEN ON ONNETON JA AVUTON,SEN TAKIA MINÄ KEHOITAN SINUA LOPETTAMAAN HUUMEET.
420pr0
Vieras

#2360 420

03.11.2010 14:06

Kaikkein pahimpia ovat uskovaiset ja alkoholistit
antti vaurio porista
Vieras

#2361 Re: 420

03.11.2010 14:29

#2360: 420pr0 - 420

MIKSI USKOVAISET JA ALKOHOLISTIT OVAT PAHIMPIA?.KYSYN SINULTA: MIKÄ OLI LOUKANNUT SINUA?.TARKOITATKO ,ETTÄ PUHEPALTURI JA PUMMIT OVAT SYYLLISIÄ?.YMMÄRRÄN SINUA,ETTÄ SINULLA OLI ONNETON LAPSUUDEN JA VAIKEAN VANHEMPIEN TAKIA. ET PYSTY SANOMAAN SYITÄ. VOI MINÄ YRITÄN PUHUA HIENOTUNTEISESTI SINUN KANSSASI.ÄLÄ OLE VAKAVAMIELINEN IHMINEN,JOKA SYYLLISTÄÄ JOKA IHMISTÄ.MISTÄ SINÄ TULIT SELLAISEKSI ,NIIN KANNATA MENNÄ TERAPIAHOITOON.PARANE JA SITTEN OLLA YSTÄVÄKSI JOKAISELLE IHMISELLE.HUUMEET TUHOVAT HYVÄÄ AIVOSOLUA JA SITTEN AJAA IHMISET VARHAIN DEMENTIA-POTILAAKSI.MIELISAIRAALASSA ON SELLAISIA POTILAITA NIINSANOTTU ENTISIÄ HUUMEEN KÄYTTÄIJIÄ.MARIHUANANPOLTTAJA KULUTTAA OMAA AIVOAA.

antti vaurio porista
Vieras

#2362 PERSONAALLISUUSHÄIRIÖ

03.11.2010 15:45

AIVOSOLUT EIVÄT KESTÄ HUUMEEN KANSSA.KYLLÄ TOTTAKAI ALKOHOLISTI ON VAARALLINEN AINE.MUTTA KANNABIS KUULUU MYÖS RISKIRYHMÄÄN. USKOKAA MINUA!YRITÄ YMMÄRTÄMÄÄN MARIHUANAN TUHOAVAN AIVOJA.LOPETA AJOSSA JA MENE TERAPIAAN. ME SUOMALAISET RAKASTAMME JA KUNNIOITAMME SINUA. OLE USKO MEITÄ.KIITOS!
YrttiäKaikille
Vieras

#2363 Lailliseksi

03.11.2010 19:41

:D Täällä on enemmän capslock trolleja kuin kaikilla kuvasivustoilla yhteensä. Opetelkaa kirjoittamaan sekä lopettakaa se CapsLockin käyttö, ei se mitään auta. Vähemmän ihmiset lukee sontaanne kun käytätte caps, mut se offtopicista.

Kannabis pitäisi laillistaa, miksi?

- Auttaa/lieventää sairauksia, eikä löydy toista samanlaista lääkettä joka auttaisi yhtä moneen sairauteen kuin kannabis.

- On viinaa paljon haitattomampi esim. viihdekäytössä

- Siitä voi tehdä vaatteita, bioöljyä, sitä voi syödä, se kasvaa lähes kaikkialla, jne jne

- Lisää laiskuutta? Noh yhdysvalloissa polttaa kannabista, joka päivä 50milj. ihmistä joten tarvitseeko enempää sanoa?

- Kannabis on tie kovempiin huumeisiin? eli voi sanoa, että energiajuomat ovat tie alkoholiin? Diilerit, jotka myyvät kannabista myyvät myös kovempia huumeita, joten sitä kautta voidaan tarjota jne jne. Jokainenhan se valitsee mitä tunkee kehoonsa.

- Homma toimii Amsterdamiss, Espanjassa, Portugali, joten miksei Suomessa?

Jos kannabis olisi todellakin vaarallista niin miksi lääkeyhtiöiltä kannabiksesta tehtyjä lääkkeitä esim Marinol?

Tätä voisi jatkaa vaikka kuinka paljon, mutta älkää olko niin aivottomia, että ette ota mitään itse selvää vaan uskotte vaikka jotain Jukka Riipistä LOL...
pienivihreämies
Vieras

#2364 california yllätti

04.11.2010 01:48

yllätyin kyllä aika rankasti tosta californian äänestyksestä.
56% oli vastaan? Aika ylläri. Menee varmaan äänet uusiks, mutta en usko että vaikuttaa. Ja näille jotka ihmettelevät että miksi tämän asian puolesta taistellaan haluaisin vähän selvittää. Kuten jossain vaiheessa mainitsin että olen parhaillani käynyt kahta koulua ja kahta duunia samaan aikaan, enkä voi kuvitella mitään mieltä ylentävämpää kuin sunnuntaina nostaa jalat pöydällä, aukasta kauppalehti tai tv ja imasta hatsit parhaillaan 70h työ viikon jälkeen (ei vitsi ja olin 18v). Kylkeen vielä kuppi kahvia ja hetkellinen mielen rauha oli taattu, jotta jaksoi taas virkeänä seuraavaan viikkoon.
Eikä savu mennyt töiden/koulun edelle. Vahvasti asiakkaiden suosiossa ja kouluistakin valmistuin. Hela story sivu 92.
ANTTI VAURIO ON OIKEA NIMENI
Vieras

#2365 Re: Lailliseksi

04.11.2010 10:40

#2363: YrttiäKaikille - Lailliseksi

Anteeksi , capslock trollina. Mutta Minä olen huolestunut siitä. että suomessa on jo vapaamielinen ilmapiiri huumeen käytölle esim marihuana .Täytyy olla itsekuri mukana tai oma vaisto vaaraa kohtaan.; RUTTO LEVIÄÄ;Tämä muistuttaa kovasti nopeaa leviämistä.yli 31.000 se kertoo enemmän ,kun totuin kuulla sellaisia uutisia.Aloin pelätä epäillen,että tulee  olemaan 100.000.En halua usko suomalaisten nuorten olevan vailla kunnollista tietoa marihuanan ovelasta vaarasta.Oma persoona muuttuu ja ahdistuu itsemurhaasteelle.Monet vaikutukset todennäköisesti.LIIAN VAPAAMIELINEN TAPPAA OMAN ILOISEN.TYYTYVÄISEN,TURVALLISUUDEN JA PYSYVÄN SEURUSTELUN.Helppo unohtaa lähimäisiä,ystäviä jne.Hei rakkaat suomalaiset! MINÄ OLEN ENTINEN MARIN JA HASIKSEN POLTTAJA.Minä toivotan teidät tekemään samoin mitä nyt minä olen raitis.

antti vaurio porista
Vieras

#2366 Re: california yllätti

04.11.2010 11:01

#2364: pienivihreämies - california yllätti

Hei Minä olen Antti.Sinä kertoit polttavansa hasia. Huomasin heti tutut kuviot,että olet jatkuva polttaja kannabiksen kanssa. Mutta epäilen,että sinä käytät myös muita huumeita,jopa vaarallista aineita,kun et uskalla kertoa totta.Hävetä minua ,kehuit miten sinä rentouduit polttaessaan hasia.HASIS ON VOIMAKKAIN MIELENMUUTOSVAIKUTTAJA.Sinä muutuit toiseksi ihmiseksi : varmasti isä tai äiti huomasi persoonanmuutoksen.Ennen sä olet sellainen ,nyt aivan erilainen.Siis käytät monen aineita.terveisin Antti

Vieras

#2367 Re:

04.11.2010 12:14

#1: Lauri - -  

 Tutustu asioihin ennenku sanot mitään.

Julia Jansson
Vieras

#2368 -.-

04.11.2010 15:17

Tuli vaan vihaseks tosta ku luki noita valitus tekstejä tästä, mää oon kans sitä mieltä et sais kyl laillistaa. Ja tunne yhe joka o harrastanu yli 15 vuotta polttelua eikä oo viäläkää tullu mitään skitsofreniaa eikä myöskää tappanu ketään, et enny menis haukkuu narkiks :) koska se ei tosiaankaa oo sinne päinkää ku vetäisit suoraa rännii. Mää kiitä ja kuittaa.
Julia Jansson
Vieras

#2369

04.11.2010 15:21

#2361: antti vaurio porista - Re: 420

Alkohilistit o mun mielest siks ainaki pahempii, ku lukee jostai esim. taposta ja siihen on ollu syynä viina.

Zeit
Vieras

#2370

04.11.2010 15:50

Joo "antti vaurio porista", voit mennä muualle trollaamaan tänne kaivataan asiallista keskustelua. Itse ehdottomasti olen laillistamisen puolella, eikö päättäjien olisi aika avata silmät?

YrttiäKaikille
Vieras

#2371 Re: Re: Lailliseksi

04.11.2010 18:18

#2365: ANTTI VAURIO ON OIKEA NIMENI - Re: Lailliseksi

Voi luoja kuinka vaikeata sinun viestejä on lukea + sun argumentit ovat arsesta, kiitos hei!

Ei kannabiksen vaikutukset ole kaikille samanlaisia kuin jollekin Antti Vautrollille. Jos sua on pilven polton jälkeen ahdistanut tai tullu itsari fiilis, niin kai nyt järki sanoo, ettei kannattaisi vetää sitä pilvee? Jotkut saavat pilvestä paremman rentouttajan kuin viinasta ja joillekin se auttaa esim. kemoterapian jälkeisiin oireisiin, että onko tässä kieltolaissa nyt mitään järkeä?

Kaiken maailman sekakäyttäjä narkki trolleja tännekin tunkee kertoo kuinka kannabis on perseestä kun on vetänyt eka litran viinaa ja lääkkeitä päälle... huoh


Vieras

#2372

04.11.2010 20:57

Kannabista imutellaan joka tapauksessa onko nyt järkeä ajaa nämä miedon huumausaineen ystävät kadulle hakemaan hatsinsa diileriltä joka pyörittelee myös kovia huumeita, Porttiteoria siis voi päteä juuri tämän typerän lain takia. Portti teoriakin on kyllä todiestettu roskaksi.

"Ihmiset laiskistuvat ja alkavat ryöstää rahaa kannabikseen" Heh selvästi tyyppi joka ei ole ees nähnyt kenenkään polttavan. Laiskistuvat varmasti sillähetkellä kun polttavat mutta ei sen jälkeen. Kamaan ton ryöstelyjutun takia, kannabis aiheuttaa miedompaa riippuvuutta kuin rööki niin ei tasan aja ketään entuudestaan kunnollista ihmistä ryöstelyyn. Laillistamisen myötähän kasvin hinta laskisi joten nämä ongelma käyttäjien rötöstelyt luultavasti laskisi. Ongelmakäyttäjällä tarkoitan just tälläsiä ryöstelijöitä, niitähän tämä laillistus ei toisi lisää vaan näitä satunnaiskäyttäjiä.

Itse olen käyttänyt 7vuotta enemmän tai vähemmän kannabista enkä ole koskaan potenut masennusta... ennekuin nyt kun vetäisin 30päivän kortisoonitabletti kuurin.

pienivihreämies
Vieras

#2373 kivat sulle antti.

04.11.2010 23:14

en ole eläessäni kokeillut alkoholia tai muita päihteitä kun pilveä! Ostan sulle omakotitalon ja kaks mersua jos ikinä saat selville että käyttäsin muutakun vihreää.

Periaatteeni takia olen usein väärin ymmärretty "narkki". Kun sinun kaltaiset antit vetävät johtopäätöksiä. En tarvitse tai halua muita päihteitä ja sen tietää moni ystäväni.
pienivihreämies
Vieras

#2374 kivat sulle antti jatkuu

04.11.2010 23:30

ja miksi haluaisin, olen nähnyt kun vedetään viinaa masennukseen, ketä se on auttanut? Enkä myöskään halua kemikaaleja, lääkkeet lääkkeinä ja sillä se.

olen huomannut, että pilvi, valkosipuli ja minttu ovat ne kolme yrttiä jotka pitävät elimistön enemmän kuin hyväs kunnossa. Harrastan myös meditaatiota ja länsimaista lääketiedettä. Tiedän kuinka elimistöni toimii ja mitä sinne kuuluu.

Ja kyllä olen henkeen ja vereen rock'n'roller, ehkä hieman ristiriitaista:D opiskelen politiikkaa. Porttiteria vissiin on aika aukoton.. Ja nähään hesas 20.11:)
antti vaurio porista
Vieras

#2375 Re: kivat sulle antti.

05.11.2010 13:40

#2373: pienivihreämies - kivat sulle antti.

ANTEEKSI,ARVIOIN SINUA VÄÄRINYMMÄRRETYSTI. Huomasin vasta nyt ,että olin tyhmä pekka.HYVÄ KERROIT ITSESTÄÄN.Hyvä,kun väitit polttaensa pilviä eikä muita aineita .Synnyin -54 siiheen aikaan mun isäni oli sotasankari toisesta maailmansotasta( neuvostoliittoa ) .Hän sai rintamatalon puoliilmaiseksi. Hän ja Äiti tekivät 8 lastaa.Mun isäni oli liikemies,joka omisti maalamon liikkeen .Ennen kaikki oli kunnossa,mutta alkoi mennä huonosti avioliittossa,Isä lähti pois mun ollessani 2 vuotiaana.Tämän jälkeen mun koko elämä meni helvettiin.6 vuotiaana minut lähetettiin turkuun kuuromykkäkouluun ,jossa on asuntola.Niin mut heti pahoinpideltiin,olin kolme kertaa sairaalassa.7 vuotiaana silmäleikattiin (talon sisällä isot pojat järjestelivät pesäpalloa ,jolla lyötiin kovalla lyömällä minua kohti) , toinen 8 vuotiaana talonemäntä hermostui ja heitti minut pääni edellä allasta päin .Minut heti sairaalaan taas.7-10 tikkiä päässäni.Kolmas  ......... SITTEN  JULMA HOITOEMÄNTÄ OLI KAMALA  AKKA .Olin ollut yhteensä 10 vuotta turussa.HARVOIN MINÄ NÄIN OMAN ÄIDIN,SISKOT JA VELJET.Tämä on mun tarinani.Minä olin ollut maailmalla yht. yli1 vuotta.Nyt mulla on vaikea taipua vanhasta menneestä.olin kova juoppo,käyttänyt huumeita  ja muita.Viime tammikuussa minut todettiin eturauhassyöväksi.Myös masennus oli vähän syvässä tilassa.Nyt tällä hetkellä minä olen hyvässä kunnossa mun vaimoni ansiosta.Kiitos elämälle. SUURI MUUTOS ELÄMÄSSÄ OLI SYYNÄ ANNOIN ELÄMÄN JEESUKSELLE JA USKOVAINEN KUULEVA NAINEN MUN KANSSANI.MUN VAIMONI SYNNYTTI 4 LASTAA. KIITOS JUMALALLE.Olen nyt onnellinen raitis.kiitos ja terveisin Antti                     .....