Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

.

#3401 Kommentit

17.02.2012 07:06

Täällä on näköjään käviöiden ikä/henkinen taso ruvennut nousemaan. Tai sitten kaikki "ampukaa ihtenne narkkarit" huutelijat on ampuneet itsensä :D humalassa hehheh.
mielipide

#3402 Re:

17.02.2012 07:18

#184: Oikea Mielipide -

Paitsi erona on se, että kahvi aiheuttaa tutkitusti enemmän riippuvuutta kuin kannabis. Tahtoo mennä huomaamatta se 15-20 kuppia päivään, eikä mitään jakoja että ilman pystyisi olemaan :D Alkoholia en käytä ollenkaan, koska sen on myrkky, kuten tupakkakin jonka lopetin. Kannabista en kommentoi poliisivaltion takia. Kannabis taitaa olla psykedeelien lisäksi ainut "aine" joka ei aiheuta fyysistä riippuvuutta. ja senpä takia se on laitonta :D kävis aika pask*sesti alkolle ja tupakka ja lääkeyhtiöile.

SmileFIN

#3403

19.02.2012 15:21

Lähettää uudestaan vaan Sosiaali- ja terveysministeriölle :)Reilu 30 000 eri ip-osotetta ja lähes 40 000 nimeä.
Heppu

#3404

20.02.2012 17:15

Jepjep...Voisivat vaikka heittää uudestaan sitä kolikkoa, jos edes kävis parempi säkä tällä kertaa :)
Huhhuh

#3405 Re:

20.02.2012 18:56

#1: Lauri - -

Huumeiden laittomuus kun ei vähennä huumeiden käyttöä. Ne jotka niitä haluavat käyttää, käyttää jokatapauksessa.

 

Olisiko sinun pakko aloittaa huumeiden käyttö jos niiden hallussapidosta ja käytöstä ei enää rankaistaisi?


Vieras

#3406 pelle homo lue ensin aiheesta ja tuu egoo sitte

20.02.2012 19:06

prba

#3407 Re: urpo

20.02.2012 21:00

#2: Reija Tyynismaa -

luulis teidän kristillisten osaavan ottaa selvää asioista ennenku tule pätemään asiasta ja on vain helvetin väärässä? kävin katoo sun facebookkis :D. Kannabiksee et jää kovempaa koukkuun kuin tupakkaa, vaan vähemmän. Kannabis on terveellisempi juotunu/syötynä kun kahvi. Ja nyt 2015 vuoteen mennessä poliisien menoja pitää vähentää 10 milj. kannattaisko nyt jo alkaa harkita kannabiksen laillistamista? sen verran verotuloja tulis ja pilvenpoltto ei ois enää turha rikollisuus.  < ja kristinusko on täyttä skeidaa, kirkko helvettiin suomest, kirkko on suomen pahin veropummi.


Vieras

#3408 Patveketupakointi...

20.02.2012 22:26

Oletko huomannut millaisia tunteita patveketupakointi nostaa? Vaihdapa siihen tupakan tilalle hamppu.
Haluaisitko sinä että alakerran naapuri saisi poltella hamppua siinä kenenkään häiritsemättä kun nukutat vauvaasi
vaunuissa parvekkeella? Eipä varmaan olisi eduksi kenenkään lapselle! Mutta näinhän siinä käy jos hampunpoltto
sallitaan. Kenelläkään ei sen jälkeen ole mitään sanomista missä poltetaan. Lääkkeeksi sallisin tiukkojen ohjeiden kanssa.
Mutta en koko kansan riesaksi.

Vieras

#3409

20.02.2012 23:22


Samaa mieltä, että Päihteitä pitäisi vähentää, ei lisätä.

En allekirjoita.

Joonatan -62

#3410 Re: Tällaista tekstiä

20.02.2012 23:26

#2: Reija Tyynismaa -

Oletko sinä kenties joku maalaisjuntti jonka perustelut ovat heitettyä omasta päästä. Koska A. Oletko ikinään kokeillut kannabista? Koska mitä minä olen itse näynyt ja kokenut niin voin kertoo että alkoholi tekee enemmän haittaa yhteiskunnalle kuin sun lajittelemat "Pilvenpolttaja-narkkarit" esim. mietippä asiaa näin, oletko ikinään kuullu että yksikään näistä sun perustelemist "narkkareista" olisi käynyt kenenkään kimppuun kun on tullut vedettyä vähäsen liikaa? Oletko ikinään kuullut että kannabis johtaisi perheväkivaltaan? Oletko ikinää kuullut tällaisesta konseptista että kannbikseen ei voi jäädä koukkuun toisin kuin teidän perusjunttien suositelma pontikka? Ja vielä lisään että oletko joskus elämäsi aikana kuullut että joku olisi saanut pysyviä vaurioita kannabiksen käytöstä esim. maksa/munuaisvaurioita, syöpää, taikkapa psykoosia. Joten jollet tiedä asiasta mitää niin ei kannata ruveta pätemään asiasta julkisesti koska sinä vain nolaat itseäsi sun tietämättömyydellä.


Vieras

#3411

21.02.2012 03:58

Itse olen sitä mieltä että khyllä sen kaljan pitäisi riittää vkl viihteisiin. Monta kaveriani polttanut säännöllisesti noin pari vuotta ja kaikki hyö kay vi**n hitaalla hyvä et saa kengän nauhat solmittuu. Ja päihde riippuvaisista kannabiksen käyttäjät on pahimpia. "mä poltan tätä splittii ku tää on terveellisempää kun muut päihteet.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

21.02.2012 05:58



Vieras

#3413

21.02.2012 08:26

keino vähentää järjestäytynyttä rikollisuutta,
ihmiset saa harrastaa kasvatusta mikä on erittäin hieno harrastus.itsellä pahoja selkä kipuja joihin kannabis auttaa paremmin kuin mikään lääke tähän asti.ja montako kertaa tullut poliiseille ilmoitus että täällä joku kannabis nisti riehuu.

Vieras

#3414

21.02.2012 09:06

haluan tähän alkuun sanoa, että ensimmäinen kokeiluni tapahtui hollannissa kun olin tutkinut asiaa päälle vuoden. Ennen olin kannabista vastaan, mutta kun asiasta alkoi lukemaan avoimin mielin tajusin että kannabis ei ole paha asia.

Itselläni kannabis säännöllisesti käytettynä (iltaisin pienet hitit) rentouttaa, poistaa ahdistuksen, lievittää masennusta, lievittää stressiä, lievittää selkä, niska ja hartiakivut (ja kuukautiskivut ja päänsäryn), parantaa ruokahalua, lisää luovuutta ja taiteellisuutta, helpottaa nukahtamaan ja auttaa nukkumaan yön yli ja aamulla herään virkeänä.

Minulla on pienestä tytöstä asti ollut nukkumisvaikeuksia. Alaselkäni loukkasin töissä. Hartiat ja yläselkä ovat aina jumissa huonon työskentelyasennon ja stressin takia. Masennuksesta olen kärsinyt 8-9 vuotta. Kannabis on ainoa lääke mikä on auttanut kaikessa mikä vain on ollut vialla. En tykkää synteettisistä lääkkeistä ja niiden sivuvaikutukset ovat pelottavia ja en halua saastuttaa vartaloani niillä.

Ja jos saisin laillisesti polttaa/syödä tuota kasvia ja ehkä jopa kasvattaa sellaisen itse, jättäisin alkoholin käytön kokonaan (ennen hollannin aikoja join lähes joka ilta ja nykyään muutaman kuukauden välein ehkä tulee käytyä baarissa ja Kotona en juo enää) ja lopettaisin tupakan polton. Coffeeshopeissa Toki kävisin vaikka olisikin itsellä kasvamassa. Kannabiksen polttajat ovat mukavaa ja rauhallista sakkia ja siksikin mielummin olisin hampuusien kuin örveltävien ahdasmielisten känniääliöiden seurassa.

Vieras

#3415 Re: taiat iteolla se potilas....

21.02.2012 18:48

kajasto

#3416 420

21.02.2012 19:42

Kannabis Tulee laillistumaan.
Ei siihen vihaisten vanhusten vanhentuneet faktat ja typerät huutelut tule vaikuttamaan koska on tulossa uusi parempi sukupolvi.

Ei ehkä tapa itseään työllä, mutta tulee olemaan mielenterveydellisesti paljon paremmalla jalustalla.
Bob Marley

#3417 Juoppo mikä Juoppo

21.02.2012 20:15

Jouko K

#3418 Ompa ihme tietoa..

21.02.2012 21:16

Luin noita kommenteja tyyliin "Kannabikseen jää riippuvaiseksi ja sitten alkaa tekeen mieli kovempia aineita" Siis oikeesti uskooko jengi vielä tuota? :D "Mitä sitten kun homot pääsee naimisiin? Mitä seuraavaksi? Naimisiin koiran kanssa?! Jos ET erota ihmisten välistä suhdetta kotieläimestä. Ehdotan ettet ikinä hanki koiraa!" :D - Näin pasilaa lainaten.

Vieras

#3419 -kannaba.......

21.02.2012 22:43

Ehkä ihmisillä on väärä käsitys mutta kuitenkin kaikki hampusta kannabikseen on tähän mennnessä tismalleen samaa kasvia...

Mainittakoon myös että THC on kannabiksen voimakkaimmmin vaikuttava osa, jonka tehoa voitaisiin kontrolloida suoraan muiden kannabinolien kautta. Tällä hetkellä suhdeluku on suoraan järjestäytyneen rikollisuuden käsissä eikä lääkekäyttö heitä paljon kiinnosta. CBD-pitoiset kasvit siis ovat kiven alla sekä valtiotasolla että rikollisuuden tasolla.

Kiitän kuitenkin kaikkia kannabiksen laillistamisen vastustavia tahoja sillä teidän ansiostanne poltan tällä hetkellä ilmaista kannabista ongelmiini ja tienaan useita satoja euroja per sato siitä hyvästä että jaksan kasvattaa...

Toisin sanoen; Pitäkää se kannabis laittomana tai menetän ainoan tulonlähteeni!!!
pröhö

#3420 hoho

21.02.2012 23:58

Toivottavasti huumelainsäädäntöä tiukennetaan kaikilta osin. Senki huumehörhöt.

Vieras

#3421

22.02.2012 00:02

ootteko idiootit tosissanne ettei kannabis aiheuta fyysistä riippuvuutta :D hah.
Idiootti

#3422 Re:

22.02.2012 00:07

insinööri

#3423

22.02.2012 09:23

"Itse olen sitä mieltä että khyllä sen kaljan pitäisi riittää vkl viihteisiin. "

Ethän sinä noin voi sanoa. Alkoholi nyt on kertaluokkaa kovempi huume kuin kannabis.

"Ja päihde riippuvaisista kannabiksen käyttäjät on pahimpia. "mä poltan tätä splittii ku tää on terveellisempää kun muut päihteet."

No eivät kyllä ole. Kannabiksen aiheuttama fyysinen riippuvuus on suhteellisen lievä. Kyllä ne pahimmat riippuvaiset ovat alkoholin- tai kovien huumeiden käyttäjiä. Itseasiassa alkoholi taitaa olla ainut huume jonka vieroitusoireet voivat viedä hengen.
Teuvo Peräniska

#3424

22.02.2012 15:46

Kun minä kerran kokeilin cannabista, luulin olevani veljeni ja pistin kaveria turpaan. Vaarallinen huume, jota tyhjäätoimittavat narkomaanit piikittävät likaisissa nistiloukoissaan. Cannabis tuhoaa yhteiskunnan ja minä en sitä tue, mieluummin juon kaljaa. Jumala vihaa narkkareita ja homoja!

Yllä esimerkkivastaus perinteiseltä, Suomalaiselta, ahdasmieliseltä, itseään täynnä olevalta, katkeralta, edistystä pakenevalta taliaivolta, joka potee vieläkin katumusta siitä ettei ole elämänsä aikana kokenut oikeastaan mitään. Avartakaa nyt ne mielenne, niinkuin moni on jo sanonut. Ottakaa jumalauta asioista selvää, älkääkä perustako mielipiteitänne niille 40-luvulla 60 vuotta täyttäneen kansakoulunopettajan kiihkohorinoille, joka huhun mukaan hakkasi päissään vaimoaan.

45v. smoked

#3425 Re:

23.02.2012 02:24

#44: Aikuinen Nainen -

sekaisin ja muka aikuinen nainen ! ? Cannabis EI aiheuta mitään ongelmia terveelle mielelle ! Se jos on valmista mielisairaala kamaa, niin siitä ja viinastko se hyvä lähtee ? Voi sinua aikuista naista viedään kuin vierasta sikaa, hänkään ei tienyt mitään mistään !