Vastustamme eläkeiän nostamista
Ota yhteyttä adressin tekijään
Eläkeiällä ei merkitystä
Maahanmuuttaja pakolaisia on ja tulee lisää tekemään työt ruotsalaisten lisäksi.
Eläkeikä
Laihialainen kesäkeitto, kuumaavettä kukallisella lautasella ;)
Me emme tee elääksemme työtä vaan teemme työtä elääksemme ja siksi jokaisella on oikeus pitkän työuran jälkeen myös nauttia ansaitusta eläkkeelle pääsemisestä ajoissa ja toivonmukaan jotenkin terveenä että voisi nauttia elämästään hetken ennen kuolemaa.. Vanhuudessa myöskin se että tuo luonolisesti sairauksia tullessaan ja muutenkin kykenemättömyyttä, niin ei ole paljon vaadittu että ihminen pääsisi eläkkeelle 63v tai aikaisemin! Pistetään nuoremasta päästä porukkaa töihin ja aikaistetaan eläkkeenmaksun alkamisajankohtaa, sillä terveys ja kyky on tuollapäässä elinkaarta ja nuoria työntekijöitä suositaan muutenkin!
Nuoria alle kolimikymppisiä on virallistenkin tilastojen mukaan työttömänä melkein 60 000. Nuorille töitä, se on oikeaa "työurien jatkamista".
Suurtyöttömyys ja eläkeiännosto?
Re: "hömelöt ei mjuista mitään"
#1: - Siis todella asenteellsta - kielteinen asenne. Itse täytän pian 67 ja olen edelleen skarppi. Kokemus (sekä työ- että elämän-) vain auttaa toimimaan monessa kohtaa tehokkaammin kuin nuoremmat sisareni ... Olen nyt myös paljon rohkeampi kuin nuorempana. ... Halooooo, ikä ei ole sairaus eikä tee ihmisistä automaattisesti muistamattomia, osaamattomia ja tyhmiä. Päinvastoin!
280000 työtöntä ja vuoden lopussa
300000.?
RAHA ON IHMISTÄ TÄRKEÄMPI
Re: Eläkeikä
#6: Luonnonmukainen entisöinti - Eläkeikä
No olipa tosi järjetön kommentti!
Re: puolueet, kanta esiin
#2: - Mikä puolue vastustaa eläkeiän alarajan nostoa? Demarit, perussuomalaiset?
Re:
#2: - Levitetään tätä adressin kantaa ahkerasti medioiden mielipideosastoissa, ja rummutetaan puolueden netisivuilla ja tiysti somessa. Aikaa vaaleihin on vielä
ELÄKE IKÄ JA ELÄKE KATTO
| This discussion has been closed. |