Tukiaisten sisaruksilta koirat pois.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tukiaisten sisaruksilta koirat pois..

Se sama

#76 Re:

21.05.2013 01:26

#64: -

Ei surusi auta koiria yhtään, ja tuskin sinuakaan. Mene hakemaan koirat pois, rahalla ne lähtee.

Tuksu on idiootti

#77 Koirat pois niiltä idiooteilta.

04.06.2013 21:01

Tuksu ei osaa hoitaa ees itseäkkään niin miten sitten koirat ? Ei mitenkään !!!
dame lapin

#78 Re:

12.06.2013 13:31

#1: -

Ei tää nyt kyllä hirveää puuttumista siinä mielessä ole, että harvoin näille netin adresseille mitään tehdään. Ajatus on hyvä, mutta taitaa jäädä tästä tulokset ihan yhtä laihaksi kuin aiemminkin. Harmi, että tuksun laisia koiranomistajia on vaikka millä mitalla (ja suurimmalle osalle ei tulla tekemään mitään), tuksu sattuu vaan olemaan julkisuudessa koirineen.

Vieras

#79 Re:

01.08.2013 21:13

#5: -

liittyy tähän asiaan miten?? Ja kuntohan on vain ilmisesti oma arviosi hurtistasi....

Vieras

05.08.2013 19:24

Sekopäät sekoilkoot niin paljon kuin haluavat, mutta eläinten pito pitää kieltää ehdottomasti. Kun eivät osaa huolehtia itsestäänkään ja tekevät järjettömiä temppuja, eivät pysty huolehtimaan eläimistäkään ja purkavat hulluutensa ja pahan olonsa niihin. Heti koirat pois ja elinikäinen eläintenpitokielto molemmille sisaruksille!!!
Amstaffi!!

#81 ikuinen eläimien pitokielto

06.08.2013 23:04

Todellakin koirat pois tommoselta sekopäältä!! Se akka pitäs niin survoa suohon.. Mä en ymmärrä kuka helvetin idiootti tommoselle edes antaa/myy koiran!!! Toivottavasti kukaan ei myy sille koiraa mistään!! Oikeesti kun akka ei pysty huolehtiin edes ittestää nii saati viel koirista!!! Voi että pistää vihaksi!!