Tukiaisten sisaruksilta koirat pois.
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Omia kokemuksia
#19: Respan tyttö - Omia kokemuksia
Uskomatonta että Julia juoksee...
Mihin adressi aiotaan toimittaa?
Tottakai allekirjoitan, ei tarvinnut paljoa googlailla kun tietoa koirien pahoinvoinnista ja kaltoinkohtelusta oli samantien silmieni edessä ja ihan itse omistajankin kertomana. Kaksijalkaiset voidaan laittaa miettimään itse mitä elämältään ovat haluamassa, koirien mielipidettä edustaa muut ympärillä olevat kaksijalkaiset. Itse kaksijalkaisena haluan koirille ehdottomasti paremmat olot ja paremman hoivan.
Re: ???
Sinäkö olet ihan itse käynyt katsomassa "Jollaksessa"? Oletko tavannut henk.koht. kaikki koirat? Ja niiden omistajat?
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Re: Re:
Luin kyllä henkilökohtaisesti mitä Jasmina kirjoitti ja hän ei puhunut pieksemisestä tai lyömisestä tms. Kurittaminen -sanaa hän siinä käytti. Mutta toivon kaikkien siis olevan yhteydessä poliisiin aiheesta, jos todisteita kerta on, adressilla ei ole mitään virkaa.
MUIKKU eli tämän alkuun laittaja
Sulle on laitettu viestiä mutta miksi et vastaa ?
Re: hmmm
#24: Huolestunut Westien omistaja -
Eläinsuojelulakia ainakin rikottu lueskelin näitä tässä tän päivää ; http://wwwb.mmm.fi/el/julk/tavlemmikki.html#1
http://www.evira.fi/files/products/1342698404346_13.7_kissakoira_suomi.pdf joten kyllä mielestäni pitäisi tässä toimia jonkun viranomaisen.. koko eläinsuojelulaki käsitti myös sirkuksen kiertävän sirkuksen tai vastaavan tilasuuden kohalla jotain mutta liian väsy ei jaksa keskittyä ajatuksen kanssa ... mutta hyvin sairasta tälläinen koiran kiusaaminen on.
Niinpä niin
Vaan mikä tämän nettiadressin tarkoitus on, mihin se allekirjoitusluettelo toimitetaan, ja missä aikataulussa? Voisiko joku viisas (esim. adressin perustaja) VASTATA faktiseen uteluuni?!
Sinänsä on tietysti hyvä, jos eläinystävät voivat purkaa ahdistustaan näinkin, vaan: johtaako tämä yhtään mihinkään, niin sanotusti konkreettiseen tai kotieläinten hyvinvoinnin lisäämiseen...
Ihmettelen vaan.
Re: Niinpä niin
#44: Setä Humina - Niinpä niin
Höpön höpön. Eihän näistä sisaruksista ole tarkoituskaan tehdä lakialoitetta, vaan saada ne koiraparat pois kärsimästä.
| This discussion has been closed. |