HARRASTETILAT KUNTALAISTEN KÄYTTÖÖN

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista HARRASTETILAT KUNTALAISTEN KÄYTTÖÖN.

Sisällä ei tilaa,kallistakin ja särkevät,likaavat paikat

#1 Nuoret

19.03.2013 08:19

Nuorilla on käytettävissään vapaat yhteiset tilat,jokainen nurkkakin,puska,autot,leveä on tie ja kesäisi rannat,kaikki halpaa harrastaa.
Marianne Maksniemi

#2 Re: Nuoret

19.03.2013 08:37

#1: Sisällä ei tilaa,kallistakin ja särkevät,likaavat paikat - Nuoret

Kyllä se on pakkasella hieman hankalaa treenata biisejä torin reunalla.

Tuollainen häiriökäyttäytyminen mistä puhut, kuuluu pienellä, suurenevalle marginaalille, joka johtunee tekemisen puuteesta. Tilojen mahdollistaminen harrastekäyttöön tarjoaa toisenlaisen ajanvietto mahdollisuuden.

Tästäpä lisäkommenttina se, että nuorisotilat ovat taas toinsenlainen ympäristö, jossa nuori pääsee viettämään vapaa aikaa. Nuorisotilat eivät kumminkaan pysty mahdollistamaan tämän tyylisiä harrastuksia. Musiikki on äänekästä ja soittimet vievät tilaa, näihin on mahdollistettava sille oikeasti soveltuvat tilat, puhumattakaan muista tilaa viesvistä harrastuksista, kuten autojen ja mopojen laitto. Kajaanista löytyy näidenkin harrastajia!

Jani palonen.

#3 Vielä ei ole liian myöhäistä.

26.03.2013 17:41

Nuorison auttaminen on erittäin tärkeää näinkin pahasti vaikeuksissa olevassa kunnassa. Ei saisi missään nimessä aloittaa säästöjä ja karsimista sieltä helpoimmasta päästä eli nuorisosta. He ovat kumminkin se osapuoli joka kauhistuttaa ja kaunistuttaa tämänkin kaupungin katuja, puistoja ja työpaikkoja. Niin nyt kuin tulevaisuudessakin.