Tokio Hotel Suomeen!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tokio Hotel Suomeen!.

Milla Hynynen
Mikkeli

#76

20.07.2007 15:14

TOKIO HOTEL SUOMEEN JA ÄKKIÄ, MUSIIKKI ON TOSI HYVÄÄ JA TIETENKIN SIIS NE KAKSOSET ON NIIIIIN IHANIA JA SÖPÖJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hanna Tynjälä
Seinäjoki

#77

22.07.2007 16:55

Voi kyllä niiden on pakko tulla tänne! Kyllä odotan el-konserttii kovasti mutta varmaan sekoon kun ne tulee omalle keikalle suomeen!!!:D
mari sirkkiä
kirkkonummi

#78

26.07.2007 13:40

haluisin tokio hotellin suomeen :) ja muutten ihan hyvä keksintö oli tällänen ;)
mari sirkkiä
kirkkonummi

#79

26.07.2007 13:42

ja muuten ÄKKIÄ tokio hotel SUOMEEN!! <33
noora haarnio
lahti

#80 ei todellakaan!

27.07.2007 14:04

vai tokio hotel....:D ei ole kyllä mikään oma suosikki!!Mielummin AFI tai blaqk audio suomeen keikalle!!!!Ne on niitä kunnon bändejä!!
Juulia Koivula
Vantaa

#81 Toksut suomeen!!!

28.07.2007 19:19

Joo, IHAN PAKKO saada ihanat söpöt toksut suomeen! Ne on IHANIA JÄTKIÄ! Ja ne soittaa maailman parasta musaa! Tom on tosi söpö!! Ja ihana! Pakko nähä livenä! Pakko saada enempi nimii tonne! Pistetää kiertää toi osote, jos saatais lisää!!
I LOVE YOU TOM!!<33
heta berg
kajaani

#82 th suomeen

02.08.2007 14:50

mun on pakko päästä kattoo TOKIO HOTEL:lii kusetulee suomeen 9.12 märakastan tomia ja biliä!!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

08.08.2007 00:33


Victoria Rosqvist
Helsinki

#84

10.08.2007 12:21

MUTTA HEI KAIKKI FANIT.NEHÄN TULEE SUOMEEN 4.9 LIPUT MYYNTIIN 30.3 JA MAKSAA VAIN 35EUROO.NÄIN LUKI DEMIN SIVULLA! KYLLÄ MINÄ AINAKIN MENEN TÄLLE KYSEISELLE KEIKALLE ;D EN vain ole varma miss' kaupungissa se on.Mutta th on paras.

onks toi totta? :oo
oon seuraillu et mis ne pitää keikkoja, nii ei tota keikkaa oo mainittu missää ;o
must tuntuu, et joku on valehdellu tol kommentil ;o
Victoria Rosqvist
Helsinki

#85

10.08.2007 12:23

ärsyttää ku puolet ei kuuntele sitä musaa vaa on bilin ja tomin perää ;<
Victoria Rosqvist
Helsinki

#86

10.08.2007 13:05

Joo eli, nyt, siis voicehan mainitsi telkus tästä adressist sillon ku ne haastatteli TH:ta........ mut sanotaanko nyt näin (ei pahal) mun käy ihaan vähän sääliks meitä pidempää fanittaneita.... vai kei siin mitää pahaa oo et ne yleistyy mut kuiteski... must ainaki tuntuu silt ku TH riistettäis meilt alk.peräsilt faneilt x)) mut, koitetaan kestää, koska me ollaa kuiteki faneja :D VAIK TULEE KI NII "IHQ DAA!1OI TOM ON NIIN IHQQQQ"... kesttetään yhdessä

älkää nyt kukaan loukkaantukio, yritän täs rauhotella porukoit...

siis mäki aloin vast kuuntelee th:t ku sain kuulla siskoit ja sit kamuilt enemmä :D
mut mä vaan kuuntelen musaa ja kyl fanitan bilii kans :)
ja niit muitaki, koska tota bändii ei olis ilma tomii, gustavii ja georgee :)
Linda Taylor
Adressin tekijä

#87 Please

10.08.2007 19:12

Olkaa kilttejä ja lopettakaa toi monen eri nimen kirjottaminen. Siis että sinä yksi kirjotat joku 20 eri nimeä. Alkaa pännii semmone.
Jonna Pulkkinen
Pyhäselkä

#90 Toksut TULEE suomeen :D

11.08.2007 23:13

vaikken oo fani, mut oon pari kappaletta kuunnellu ja on kyllä aika hyviä :D ja kundit on tietty aivan älyttömän seksikkäitä. Mutta Tokio Hotel esiintyy suomessa 2007 elämä lapselle konsertissa. En päivää muista.. kun googletatte ton tokio hotel, niin jollain suomalaisella sivulla mikä tulee alussa, niin on tarkempi päivämäärä millon ne esiintyy siellä :D http://www.kummit.com/index.php?id=162 <- en osaa linkittää, mut kopsatkaa toi, niin voitte tarkistaa etten puhu pa*kaa :D
erno kolehmainen
lappeenranta

#91 ei hitossa

14.08.2007 17:26

ihan karmeen kuulosta musaa "arcrt so siimes uuhso so slau"

yhtä perseestä ku tea hiiloste - tytöt tykkää,ja matti nykänen
Minttu Miettinen
Hämeeninna

#94

21.08.2007 19:20

Tokio Hotel tulee Elämä lapselle konserttiin<33! Näin kertoi nimittäin Bill suosikissa<3
vIVI LAKSONEN
HELSINKI

#95 Loistavaa

24.08.2007 17:19

Kyllä, todellakin käy sääliksi teitä oikeita TH fanje, itse en ole TH fani, mutta säälin silsti teitä oikeita faneja, TH:lle tehtiin niinkuin j-rockille...
Muta ekstäkää oikeat fanit, lissut ei teitä lannista!! kaikki kunnioitukseni OIKEILLE TH faneille...!!
Sonia Pihlajaniemi
espoo

#96 Kiitos

24.08.2007 17:56

Kiitos vIVI LAKSONEN sinun kommentista! ärsyttävää kun olen itse aivan alusta kuunnellut Tokio Hotel:ia. Ja nytten kun kaikki maailman pissikset yrittää vallate heidät vaan koska he ovat hyvännäköisiä on erittäin rankkaa.. Musiikkihan se on tärkeintä ei ulkonäkö. Vielä kerran. KIITOS TUESTASI!!
Viisas Ihminen
Inari

#97 Hm

26.08.2007 23:18

Eikös hotellin siirtäminen Suomeen Japanista asti ole aika hankalaa, ja kallista.Ajattelitteko käyttää helikoptereja, sillä laivaan se tuskin mahtuu!
jasmin stolt
helsinki

#98 Allekirjoittakaa..

28.08.2007 08:37

Tein tällaisen adressin ja toivoisin että mahd. moni allekirjoittaisi sen elikkä : http://www.adressit.com/allekirjoitukset/th-jakamaan-nimmareita
neko-chan (nekahe) kinishima
hyvinkää

#99 kyl ne tulee

31.08.2007 14:34

aika mones paikas lukee että ne tulee suomeen ja itekki oon saanu tiedon saksasta että ne tulee. nimittäin TH:n pojilta sain sähköpostii mis sanottii että ne on tulos suomeen mutta ei viivy kauaa. mä oon käyny saksas ja siel on lukenu jossain lehdes että ensi kerralla on juttu tokio hotelin suomi-konsertista. NE ON ELÄMÄ LAPSELLE KONSERTISSA JA SILLÄ SIISTI!!!!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

03.09.2007 18:02