Tokio Hotel Suomeen!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tokio Hotel Suomeen!.

Lasse Hätinen
Kuopio

#126

09.10.2007 21:37

Adressiin on tullut yhteensä 7919 allekirjoitusta 5293 eri IP-osoitteesta.

ei vaikuta kovin uskottavalta
katariina hätinen
järvenpää

#127 millon tokio hotel tulee suomee?

11.10.2007 18:08

oon kysyny monilt millon se tulee mutt ei kukaa tiiä kertokaa pliis jos tiiätte ;)<33 tom<3<3<3<3<3'
katariina hätinen
järvenpää

#128 tom<33

11.10.2007 18:09

se on söpö <33333
Sini Kärki
tampere

#129 Maaria Vihervaaralle!

16.10.2007 11:40

"Julianna Nikkinen,

kuuletko sinäkin sen autotunen sirinän?

Miljoonat muusikot tekevät itse biisinsä alusta loppuun, sovittavat, säveltävät, sanoittavat, promoavat itse itseään, soittavat savuisissa baareissa, ja tekevät paskahommaa siinä sivussa kun ketään ei näytä kinnostavan paneutuminen ja kaikkensa antaminen... Tuota ehkä alkaisin kutsua kovaksi työksi."

Et ole varmaan tämänkään kirjoittaja (Maaria Vihervaara) viittinyt ottaa selvää siitä, että mitä pojat on aluksi tehneet. Ihan itse ovat päässeet huipulle. Ota selvää asiasta ennen kun alat kirjoittaa tuollaista. Kovaa työtä he ovat tehneet, ja tekevät vieläkin. Heidän keikkakalenteri on tupaten täynnä, ja muutenkin he alkavat työstää uutta levyä. Kyllä TH (silloinen Devilish) on soittanut montakertaa vain 5-20 ihmiselle uransa alussa, eikä kukaan silloin ole niistä piitannut.
Mona Vesanto
Riihimäki

#130

17.10.2007 18:05

Olis kyllä aivan mahtavaa jos ne tulis suomeen <3
aaws, ne kaikki neljä miestä on niiiiin iihania <3
Trolli Jääskeläinen
Vammala

#131 Kuraa

17.10.2007 22:24

^
En allekirjoita. En halua niin ala-arvoista pikkuteinien ihkutusbändiä Suomeen.

Couldn't agree more.

Haisu Vanukas
Tampere

#132 TH

19.10.2007 11:48

Tokio Hotel on mahtava! Itse en ole todellakaan mikään pikkuteini enkä varsinkaan mikään pissis, ja silti pidän Tokio Hotelista todella paljon! Jotkut varmaan pitävät Tokio Hotelista vain siksi, että pojat ovat niin hyvän näköisiä. Minulle on aivan sama minkä näköisiä tyypit ovat, musiikki on tärkeintä, mutta en kiellä etteikö Bill olisi ihana. Eli Tokio Hotel on aidosti mahtava bändi, tulkoot Suomeen siis!!!
Nina Ylä-Mononen
Ilomantsi

#133 Tokio Hotel <3

19.10.2007 14:18


Niimpä! Oon ihan samaa mieltä, mullekkaan ei oo ulkonäkö bändeissä tärkeintä vaan se minkälaista musiikkia ne soittaa!! Miekäään en oo mikään pissis tai vastaava, vaan ihan Tokio Hotel fani!! Ja miekii haluun ne takas Suomeen ihan omill keikoille, ei minnekään festareille tai vastaaviin tapahtumiin!! Ja kun en päässy ees tulee EL konserttiin, nii miulla on vilä TH näkemättä!! :/
katariina hätinen
järvenpää

#134 kuka tietää

20.10.2007 15:04

millon th tulee suomee?
kertokaa heti ku tiiätte nii mulle
katariina hätinen
järvenpää

#135 kuka tietää

20.10.2007 15:06

millon th tulee suomee jos tiiäätte nii kertokaa mulle heti
katariina hätinen
järvenpää

#136

20.10.2007 15:30

vaik oon todellinen th fani nii mä en saa lähtee saksaan niiden keikoille joten olis kyll hyvä jos ne tulis suomee
heidi petro
kotka

#137

24.10.2007 15:08

vitsit mua sapettaa ku en päässy TH keikalle sinne elämä lapselle konserttii.....:-( voi...voi...no sille ei voi mitään ja siks mä toivonkii et ti adressi tuo THt suomee.....ELI PLIIS LAITTAKAA IHMEESSÄ SE NIMI TOHON ADRESSII!!!!!!!!! (vaik en oo varma meneeks se ees TH pojille mut ei siit allekirjotuksesta mitään haittaakaa (luullakseni....)oo)
heidi petro
kotka

#138 pettymys

24.10.2007 15:16

voi juukeli lun just demin nettisivuilta (jotkuu muutkii on varmaa jo luken mut aattelin nyt ilmottaa jos jotkuu ei viel tienny) et se oli pelkkä tyhmä huhu mikä oli pistetty kiertää......:-(...(kukakohaa senkii alotti)no ei voi mitääeiköhän ne viel joskus tuu suomee...toivottavast mahollisimman pian
heidi petro
kotka

#139 jeee...!!!

24.10.2007 20:17

kuulin just radiosta et TOKIO HOTEL OIS TULOS SUOMEE!!!!!!!!!! sen on pekko olla totta koska niin sanottii radiossa......
Mister Nobody
Jyväskylä

#140

25.10.2007 16:08

Japsirokki on surkeaa. Ei mitään Tokio Hotelleja Suomeen!
heidi petro
kotka

#141 vihdoin....... :-)

25.10.2007 20:53

niile tiedoks joka viel pohtii et onkohan TH tulos suomee nii kuulin just radiosta et ne ois tulos suomee...!!!!!!!!!!! tai tarkkaan ottaen siin sanottiin et: "keskieuroopan kuumin bändi tulee nyt suomeen....uusi levy nyt kaupoissa!!!
janika hämäläinen
kajaani

#142

25.10.2007 21:36

tokiohotel <3<3<3<3<33<<33<3<3333333333310000000X tulis suomeen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Julianna Nikkinen
Lappeenranta

#143 Sapettaaa!

26.10.2007 17:20

"vitsit mua sapettaa ku en päässy TH keikalle sinne elämä lapselle konserttii.....:-( voi...voi...no sille ei voi mitään ja siks mä toivonkii et ti adressi tuo THt suomee.....ELI PLIIS LAITTAKAA IHMEESSÄ SE NIMI TOHON ADRESSII!!!!!!!!! (vaik en oo varma meneeks se ees TH pojille mut ei siit allekirjotuksesta mitään haittaakaa (luullakseni....)oo)" [Heidi Petro]

Joo, mä olin kyl siellä, mtu tarkotuksena oli mennä THn Zimmer-kiertueen päätöskeikalle Esseniin mut se sit meniki ku meni kaikki jutut iha perseillee ja tämmöstä :/
Ei se sit niiku sapeta yhtää?
Sä sentää jäit paitsi YHDESTÄ PLAYBACK-biisistä :/
Mut joo, olihan siellä ihan mahtavaa (köhköh... lähti ääni ja sillee ;D)
Julianna Nikkinen
Lappeenranta

#144 väärinkäsitys!

26.10.2007 17:23

"niile tiedoks joka viel pohtii et onkohan TH tulos suomee nii kuulin just radiosta et ne ois tulos suomee...!!!!!!!!!!! tai tarkkaan ottaen siin sanottiin et: "keskieuroopan kuumin bändi tulee nyt suomeen....uusi levy nyt kaupoissa!!!" [Heidi Petro]

Ihan näin selvennykseks, et tuo mainos pyörii ympäriinsä ja tarkottaa sitä et, se on rantautunut suomeen levyjen julkaisujen ja tällasten merkeissä, ei se mitään keikkaa merkitse.
Ja täällä tää fanikanta on kasvanu aika helvetisti siitä mitä se oli viel yli vuos sitte, et se viittaa siihen.
Toivottavasti ei menny fiilikset perseen alle?
Maria Huttunen
Juuka

#145 Pliis, ei sitä suomeen?!!

28.10.2007 16:13

TH ei ole erityisen hyvä pändi, mielestäni. se on pändi missä muutkin. Ja ne tulee jos tulee (jos uskaltavat.). Mun mielestä suurin osa TH-faneistakin ihkuttaa kyseistä pändiä koska se on nyt niin "IN".
jenna hyvärinen
joensuu

#146 :DDDDD

29.10.2007 20:53

SE ON TOKIO HOTEL EIKÄ MIKÄÄ TOKYO HOTEL ERKIT!
Mähä menen sinne keikalle jos ne tulee Suomeen! VAIKKA VÄKISIN!
Mira Aalto
Vantaa

#147 Jeah!

31.10.2007 13:20

Tokio hotel suomeen? Jeeeee! Kaikkien aikojen paras bändi nyt suomeen jeeeeeeeeeeee!
Sini Kärki
tampere

#148 OIKEALLE KEIKALLEPPAS!

31.10.2007 20:56

Olen sitä mieltä että heidän pitäisi tulla ihan kunnon keikalle, eikä minnekkään festivaaleille! Eikö se olisi järkevämpää??
Meeri Loikas
Ähtäri

#149 TH&#9829;

05.11.2007 21:11

Tokio Hotel on paras bändi ikinä♥ KAIKKI OMALLA LUOKALLA OLEVAT POJAT SANOO NIITÄ HOMOVELJEKSIKS! KAMALIA--> näimpä. vihaan poikia.ne ei ymmärrä mitää.just kattoin TH:n sivuilta et ne on espanjassa 14.6.08.sinne ois kyllä ihana päästä♥♥ espanjaa ja sit samalla niitten keikalle♥♥♥ Tom, Bill, Gustav, Georg♥ ootte parhaita, kaikki neljä♥♥ I♥U
Una Meriläinen
Helsinki

#150 Kyllä

07.11.2007 18:33

Kyllä. Tokio Hotel Suomeen koska, bändi on hyvä. Ne kundit osaa soittaa ja laulaa ihan oikeesti. Myönnän että itekki tykkään Tomin ja Billin ulkonäöistä, mutta silti pidän bändistä vaan ja ainoastaan sen takia että ne on sairaan hyviä soittamaan ja laulamaan. Oon samaa mieltä että hei, aikuistutaan me eikä välitetä niistä "pissiksistä". Ja ei ne lapset sielä huutele ihan mitä sattuu suusta tulemaan!