Hobby Hallin asiakaspalvelu kuntoon

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hobby Hallin asiakaspalvelu kuntoon.

Juhani Leinonen
Adressin tekijä

#1 Uhkailut

19.01.2008 06:56

Ilmeisesti joku ei pidä kirjoittamastani adressista.
Uhkailut eivät kuitenkaan mene oikeaan osoitteeseen koska olen pyynnöstä laatinut tämän adressin.
Otan kuitenkin uhkailut vakavasti ja tarvittaessa otan yhteyttä virkavaltaan.

t: Juhani Leinonen
Juhani Leinonen
Adressin tekijä

#2 Tiedoksi

25.01.2008 15:13

Lähetin Hobbyhallille linkin adressista ja muutamasta muusta ketjusta.
Vastausta ei ole tullut eikä tuo paljon yllättänyt.

Selvitin tilannetta ja pääasiassa kysyin vain miten tällainen tilanne on syntynyt. Miten luotettava firma on päätynyt tuohon pisteeseen että palvelu pelaa satunnaisesti ja useat muut hankaluudet. Miksei niitä voi korjata?

Olen alkanut hoitamaan asiaa itse enkä jätä sitä kesken. Ei kuulu tyyliini.
Seuraava tavoitteeni on alkaa ottamaan yhteyttä lehdistöön.
Iltasanomat ja iltalehti eivät julkaisseet juttuani mutta lehtiä on muitakin.
Kuningaskuluttajan palstalla on myös tiedote joten he ovat tietoisia toiminnastani.

Olisin kuitenkin kiitollinen vinkeistä mitä muuta voisi tehdä.
Mikäli Hobbyhall ei ala selvittämään vaikeuksiaan joudun lievästi painostamaan firmaa.

Kiitos kaikille allekirjoittaneille ja toivon että nimiä tulee lisää.
Olen vakavissaan tämän jutun kanssa.

Kiitän ja kumarran.
t: Juhani Leinonen
Heidi Vilenius
askola

#3 ???

11.02.2008 19:02

Onko tosiaan näin?
Itse paljon "hobbarista" tilanneena, olen aina saanut kaiken ajallaan ja ehjänä.
Vahingossa liikaa maksaneena, rahat palautettiin jo ennen kuin huomasin näin käyneen.
Asiakaspalvelussa on aina vastattu.

Ongelmia ei ole koskaan ollut. Onko kyse nyt oikeasti jatkuvasta ongelmasta vai satunnaisista virheistä/väärinkäsityksistä?
Juhani Leinonen
Adressin tekijä

#4 Päivitystä.

20.02.2008 13:26

Moi kaikille.

Päivitetäänpä vähän tilannetta.
Kuningaskuluttaja http://kuningaskuluttaja.yle.fi/ on näköjään ottanut syyniin
Yritysnumeroiden hinnat. 010-, 020- ja 030-alkuisten numeroiden hinnat ovat laskeneet helmikuun alussa ja Yritysten pitäisi ilmoittaa puheluiden hinnat. Laki vaatii.
Hobbyhall ainakin ilmoittaa puheluiden hinnat. (mpm) + 6 snt/min.
However, mielestäni jonottamisesta ei pitäisi maksaa meni se raha sitten operaattorille
tai vaikka kaatopaikalle. Tämä koskee kaikkia yrityksiä.

Hobbyhall nostaa toimituskulujaan 27.2. alkaen. Ihan ymmärrettävää että hinnat nousee.
Kuluttajat tietysti odottavat että myös toimitukset paranevat. Toivotaan näin.

Eräs askarruttava asia kuitenkin on. Hobbyhall on näköjään poistanut sivuiltaan
yhteystietoja. Esim. toimitusjohtajan sähköpostia ei löytynyt.
Olenko missannut sivun, en tiedä? Mikäli joku löytää tiedot voisi laittaa meiliä.

Allekirjoituksia näyttää olevan nyt 71 ja tilastojen mukaan 64:stä Ip:tä.
Ainakaan minua ei haittaa että perheenjäsenet, ystävät kirjoittaa samalta koneelta.
Mietin vain kumpi noista lasketaan viralliseksi tulokseksi. Muistakaa tämä oli eka
adressini.
Aika nopeasti tämä on lähtenyt käyntiin.
Ensimmäinen allekirjoitus 16.1.08 ja n. kuukaudessa 71 allekirjoitusta.
Näillä näkymin voidaan tähdätä kahteensataan ja katsoa tilanteen uudelleen.

Itse yritän saada yhteyden hobbyhalliin mikä luonnollisesti on aikas hankalaa :)
Päivitän palstaa lähiaikoina.

Hyvää jatkoa.
t: Juhani Leinonen
Anu Saarinen
Oulu

#5

20.02.2008 19:02

Kotiinkuljetettavia tavaroita piti olla työaikana vastaanottamassa kahteen otteeseen. Ei kuulemma onnistunut yhtäaikainen lähettäminen. Myös kaksi erillistä laskua näistä samanaikaisesti tehdyistä tilauksista piti maksaa. Toisen tuotteen väri poikkesi huomattavasti esitteen väristä. Hankalaa on asiointi tämän firman kanssa.
Sirpa Ahonen
Tuusula

#6 HH:n asiakaspalvelun parannukset viime vuonna.

11.03.2008 16:28

Kuten jo viestiketjusta ja annetuista boikottiäänistä olemme kaikki voineet todeta että kyseisellä firmalla on isoja ongelmia niin asiakaspalvelun kuin laskutustenkin suhteen. Itselleni kävi seuraavasti sain viime kesäkuussa "karhulaskun" yritykseltä jonka mukaan he penäsivät muka maksamatta jäänyttä osamaksuerää. Kun oli kesäloma aika en ajatellut sen koommin asiaa vaan maksoin kiltisti laskun. Seuraavalla viikolla heiltä tuli kirje että heidän järjestelmästään on lähtenyt aiheettomia laskuja tietyltä aikaväliltä ja tällöin heräsin. Tutkin tilitietoni vuoden taaksepäin ja näinhän se olikin että lasku oli aiheeton. Otin yhteyttä,asiakaspalveluun ja jonotin vajaan tunnin, sain ihmisen langan päähän ja asia "hoitui" siten että rahat palautettiin tililleni. ( ei muuten ole hobbyhallin omaa henkilökuntaa, vaan tämäkin kuten moni muukin yritys on ulkoistanut eri operaattorien tarjoamille CallCenter-keskuksille osan asiakaspalautteestaan)
Kesä kului sitten ihan mukavasti kunnes jälleen syyskuussa minua lähestyttiin saman kuukausierän karhulaskulla. Taas puhelin käteen ja soittamaan, jälleen jonotuksen kautta. Neiti asiakaspalvelija kivenkovaan väitti että heidän tietojen mukaan maksu on maksamatta, vaikka kerroin miten oli kesäkuussa ko.laskun kanssa käynyt ja edellinen maksu oli palautettu. Keskusteluista suivaantuneina maksoin laskun jälleen uudelleen ja vielä vahingossa liikaa. Kiukuspäissäni laadin tulikivenkatkuisen yhteydenoton asiakassivuston kautta ja kerroin odottavani yhteyden ottoa heiltä päin mutta nyt eletään jo maaliskuuta eikä sitä ole vielä kuulunut... Olen pari kertaa asioinut myymälässä ja ilmeisesti tiedoissani on jonkin lainen Hankalan asiakkaan leima koska myyjät ovat erittäin penseitä asioidessani heillä.
pia stenberg
sipoo

#7 kyllä yksi jos toinen asia mättää.

22.08.2008 22:00

Itse jouduin turvautumaan kuluttajasuoja asiamieheen, kun puhelinta ei suostuttu vaihtamaan viidennen huoltokerran jälkeen. Sattumalta luuri hukkui matkalla huoltoon, puhelimella pääsin kerran läpi, jonotettuani 40minuuttia, kun menin sitten myymälään, niin myyjä vaan tokaisi ettei hän voi auttaa. puhelin löytyi, jaa saatiin vaihdettua, kun valitusosaston toimihenkilö oli asiaa kuukauden verran käsitellyt, ja kertaalleen hukannut lähettämäni faksit, ja kun kuluttajasuoja asiamies oli tilanteeseen puuttunut, heilläkin tietääkseni tiedossa kyseinen ongelma.
Anonyymi
Vieras

#8 Hidas toimitus

08.07.2010 14:11

Tilasin 40" tv ja videokameran kummatkin SAMAAN osoitteeseen. Molempia oli tilaushetkellä varastossa. Kumpikaan  ei ole lähtenyt samaan aikaan, vaan ensin tuli kamera 3 päivän kuluttua ja 8. päivänä tilauksesta vasta tv.

Vieras
Vieras

#9 Re: Hidas toimitus

06.10.2010 23:48

#8: Anonyymi - Hidas toimitus

No voi ITKU. "Kumpikaan ei ole lähtenyt samaan aikaan"? Voi jösses kun ei edes suomenkieli taivu.


Vieras

#10

08.05.2015 12:38

Älkää tilatko ko. firmasta mitään jos palvelu ei kerran toimi.

En osta mitään netistä enkä postimyynneistä. Ostan vain kaupoista ja toreilta, kyllä sillä lailla elämässä pärjää.

Kannattaa äänestää jaloillaan ennen kaikkea.