Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon
Ota yhteyttä adressin tekijään
Väärin sammutettu?
Avun saaneista potilaista viis?
Re:
Mikähän lie todellinen syy, että vain synteettiset mömmöt, jotka aina tiedetään heikommiksi vaihtoehdoiksi kelpaisivat kilpirauhasen hoitoon. Eikö lääketeollisuus saa niistä voittoja, vaan menevät jollekin muulle taholle?
Re: Kysyn vaan
Kenen etua ajetaan, kun kilpirauhasen vajaatoimintaa ei hoideta siihen tarkoitetuilla lääkkeillä, vaan määrätään "korvienvälihoitoihin" tarkoitettuja mielialalääkkeitä?
Re: Re: Kysyn vaan
" Kenen etua ajetaan, kun kilpirauhasen vajaatoimintaa ei hoideta siihen tarkoitetuilla lääkkeillä, vaan määrätään "korvienvälihoitoihin" tarkoitettuja mielialalääkkeitä?"
Katsokaapas Hesaria taas elokuussa. Täynnä psykiatrien ilmoituksia, kun etsivät tutkimuspotilaita uuden masennuslääkkeen tutkimuksiin. Tällaiset lääkkeet ovat kannattavia lääkäreille. Liothyroninista eivät saa yhtään ainoaa kongressimatkaa eikä mitään rahaa muutenkaan. Ilmankos Liothyronin ei heitä kiinnosta :(
ARe:
MINUA ON HOIDETTU VUOSIA MIELENTERVEYSPOTILAANA, JA NYT KUN MINUUN EI PUMPATA ENÄÄ LÄÄKKEITÄ, YMMÄRRÄN MISTÄ ON KYSE. THYROKSIN ON YHTÄ KUN HEINÄÄ SÖISI, JA OIREET JATKUU VUODESTA TOISEEN. TERVEYSKESKUSLÄÄKÄRIT JA MIELENTERVEYSLÄÄKÄRIT OVAT ENÄÄ TIKKU PERÄSSÄNI TÄSSÄ ASIASSA.
Re:
SAMALLA VOIN HAISTATTAA VITUT KAIKILLE LÄÄKÄREILLE JOTKA OVAT MINUA "HOITANEET"
Re: Eläinperäiset lääkkeet.
#2: Eva - Eläinperäiset lääkkeet.
AIVAN. EN YMMÄRRÄ MIKSI TÄLLAINEN ASIA ON PIMENNOSSA VIELÄKIN, JOS ITSE OLISIN ALALLA VOIPI OLLA ETTÄ OLISIN TIENNYT ASIAN JO 20 VUOTTA SITTEN. PASKIAISET!
Verisuonikirurgi Taija Sompin haastattelu lääkekiistasta
http://www.youtube.com/watch?v=A7wu0arZFec
Lääkäri tyytyväinen - potilas ei
Gyne laittoi lähettteen Oys:aan, ja struuma poistettiin pikaisesti. Se oli kasvanut jo rintalastan alle koko kaulan alueelle.
Siitä alkoi sitten uudet oireet. Lääkitystä on säädetty 2,5 vuotta ja nyt on lääkäri tyytyväinen. Minä vain en. T3 on laskenut aiemmista ja sen kyllä olossa huomaa. Kesäkuun helteillä piti pitää villatakkia ja juoda kuumaa teetä litrakaupalla, jotta tarkenisi. Ajatus ei kulkenut, ja työpisteeseen meinasi joka päivä nukahtaa. Paino nousi ja jaksamista ei ollut alkuunkaan. Omatoiminen lääkemäärän nosto auttoi asiaa. Kokonaan ei thyroxin ole minultakaan vienyt oireita. Veriarvot pitää olla liikatoiminnan puolella, että voin jotakuinkin normaalisti. Mutta sitten lääkäri ei ole tyytyväinen...
Voi Valvira, minkä teit! Miten virkamiehet siellä kehtaatte katsoa aamulla peiliin ja lähteä töihin? Teidän pitäisi ajaa ihmisten etua, ei lääkefirmojen etua. Ei turhempaa laitosta taida tästä maasta löytyä! Kilpirauhassairaudet ovat oikeasti vaikeita potilaalle, potilaan perheelle, työnantajalle ja ilmeisesti myös lääkäreille, koska liian moni jää ilman toimivaa hoitoa. Kilpirauhassairauksien huono hoitaminen tulee Suomen valtiolle todella kalliiksi menetettyinä työpäivinä ja sairaanhoitona.
Toivonkipinä
"Älä koskaan aliarvioi pienen, sitoutuneen kansalaisjoukon mahdollisuutta muuttaa maailmaa. Niin ovat syntyneet kaikki muutokset."
Ehkä tämä on kulunut aforismi mutta minua se liikuttaa. Pystyisimmekö me, tämän adressin kanssa, saamaan muutoksen kilpirauhaspotilaiden hoitoon? En tiedä olenko naiivi ja lapsellinen, mutta haluan toivoa parasta.
Minulla Thyroxin toimii
mutta haluan, että tarpeen tullen voin vaihtaa lääkettä. Mikä vielä tärkeämpää: että ne, jotka eivät Thyroxinista apua saa, voisivat jatkaa elämäänsä sopivien lääkkeiden kanssa. Tämä on ihmisoikeus!
Epäonnistunut kepulainen
Kadoch, Rebecca:
Olen 25-vuotias oikeustieteen ylioppilas. Kantavana teemanani on oikeus riittävään ja laadukkaaseen terveydenhuoltoon. Myös rajusti lisääntyneiden mielenterveysongelmien hoitaminen ja ennaltaehkäisy sekä sairastuneiden läheisten auttaminen ovat tärkeitä kehittämistarpeessa olevia asioita Helsingissä.
Kyllä Repecca on Valviran virkanaisena kaukana vaalilupauksistaan, nykyisin Repeccan tärkein tehtävä on estää kilpirauhaspotilaiden lääkkeiden saanti. Meillä oli psykiatri hoitamassa mielenterveyspotilaita hyvällä menestyksellä, mutta Repecca torpedoi hänet pois.
Kadoch, Rebecca:
Erityisesti sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaiset ylittävät omatkin voimavaransa, kun potilaiden ja asiakkaiden määrä henkilökuntaan nähden on aivan liian suuri. Tällaisessa tilanteessa on tukeuduttava ulkopuoliseen palvelutuotantoon. Ei ole olennaista, kuka palvelut tuottaa, vaan se, kuka ne maksaa, sekä se, millainen on asiakastyytyväisyys ja henkilökunnan jaksaminen.
Repecca on rikkonut vaalilupauksensa asiakastyytyväisyydestä. Kilpirauhaspotilaat ovat olleet erittäin tyytyväisiä saamaansa hoitoon lääkäriltä, jonka oikeudet Repecca riisti.
Täältä voit katsoa kaikki Repeccan rikotut vaalilupaukset.
http://www2.vaalikone.fi/kunta2004/naytaehdokas.jsp?VP=1005&ehdokas=3435
Itä-Suomi kiritkää kiinni!
This comment has been removed by the person who wrote it.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Kappalejako häviää kun julkaisen viestin. Kaikki tulee yhteen pötköön ja on vaikeasti luettavaa.
Mitä on se lääkäreiden kilpirauhasosaaminen?
| This discussion has been closed. |